Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ.......


ΓΡΑΦΕΙ Ο V For Vendetta

Βλεπετε τις αποστασιοποιησεις που συντελουνται στο Ελληνικο Κοινοβουλιο και σε αυτο που ονομαζουμε Ελληνικη Δημοκρατια....Ολα μοιαζουν με ενα καλοσχηματισμενο παζλ που πατησε σε ενα πατωμα σαθρο και αρχιζει να αποσυντιθεται...Αργα αλλα σταθερα....Αλλοι απο πολιτικο καιροσκοπισμο και αλλοι απο τη πιστη τους σε κατι καλυτερο απο αυτο που τους προσφερουν οι φυσικες ηγεσιες των κομματων,αρχιζουν να ανεξαρτητοποιουνται...Και αυριο τι?Πιστευω οτι εχει αναψει το φυτιλι για τη τελικη διαλυση των κομματων και την απαρχη της νεας μεταπολιτευσης...Αν η προηγουμενη αλλαξε τη δικτατορια σε Δημοκρατια,η νεα μεταπολιτευση πιστευω θα αλλαξει τη διεφθαρμενη δημαγωγικη δημοκρατια,που ζουμε σημερα,σε μια Δημοκρατια αρχων και θεσμων που θα προστατευονται αλλα και θα προστατευουν το Συνταγμα....Ολοι ειμαστε καλεσμενοι σε αυτη τη νεα αρχη...Και θα ειναι νεα αρχη γιατι αυτο που γινοταν ως τωρα μας γυρισε δεκαετιες πισω...Η ανικανοτητα των κομματων εξουσιας αλλα και των κομματων της αντιπολιτευσης μας οδηγησε εδω που ειμαστε....
Πρεπει να αποφυγουμε μια παγιδα....Τιποτα καινουριο δεν θα προελθει απο αυτο που ηταν παλια...Μη ξεγελαστεις πιστευοντας σε νεα κομματα προερχομενα απο τα ιδια ατομα που εξεθρεψαν αυτο το συστημα...Ειναι οι πολιτικοι καιροσκοποι και θα προσπαθησουν να εκμεταλευτουν τη χαμενη ελπιδα σου και πιστη...
Αυτο που θελω να σου πω απο εδω και να σου θυμισω ειναι οτι σε μια εβδομαδα,στις 21 Ιουνιου σε εχω καλεσει να διαγραφεις απο το κομμα στο οποιο ανηκεις...Ας επιταγχυνουμε τις διαδικασιες γιατι αυτο που ζουμε καθε αλλο παρα καλο ειναι....Πρεπει να κανουμε δρασεις και να στελνουμε μυνηματα σε αυτους που ελεγχουν τις τυχες μας,αναιμακτα αλλα δυναμικα...Επαναστατικα αλλα αδελφωμενα...Μονο ετσι μπορουμε να εχουμε μια ελπιδα....Και μη βιαστεις να πεις οτι δε θα βγει τιποτα...Καθε δραση φερνει και ιση αντιδραση...Ειναι η ωρα να δωσουμε την αντιδραση στη δραση τους...Ενωμενοι....
Ολα ξεκινουν απο μια ιδεα...Και η ιδεα δεν χρειαζεται προσωπα...Γι'αυτο διαλεξα ενα ψευδωνυμο...Ειμαι εσυ..Και εισαι εγω...αυτο αντιπροσωπευει το ψευδωνυμο μου και η μασκα μου...Στις 21 Ιουνιου ελα μαζι μου...Και σιγα σιγα θα αλλαξουν ολα...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΟΜΜΑ!
ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Σ ΑΚΟΛΟΥΘΩ!!

ΥΛΑΣ