Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Ράδιο αρβύλα-ανέκδοτο με τζίνι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ξεκινάει η F1..


Ξεκινάει αυτό το σαββατοκύριακο το συναρπαστικότερο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού..Σημαντικές οι αλλαγές όπως αναφέρονται παρακάτω από το http://www.auto24.gr..Σημαντικότερη όλων,βέβαια,η επιστροφή του ανθρώπου θρίλου της F1,του Μίκαελ Σουμάχερ..

Το καλεντάρι της Formula 1 για το 2010:
01 Bahrain Grand Prix (Μπαχρέιν) 14 Μαρτίου 2010
02 Australian Grand Prix (Αυστραλία) 28 Μαρτίου 2010
03 Μalaysian Grand Prix (Μαλαισία) 4 Απριλίου 2010
04 Chinese Grand Prix (Κίνα) 18 Απριλίου 2010
05 Gran Premio de Espana Τelefonica (Ισπανία) 9 Μαΐου 2010
06 Grand Prix de Monaco 2009 (Μονακό) 16 Μαΐου 2010
07 Turkish Grand Prix (Τουρκία) 30 Μαΐου 2010
08 Grand Prix du Canada (Καναδάς) 13 Ιουνίου 2010
09 Τelefonica Grand Prix of Europe(Βαλένθια) 27 Ιουνίου 2010
10 Santander British Grand Prix (Αγγλία) 11 Ιουλίου 2010
11 Grosser Preis Santanter Von Deutschland (Γερμανία) 25 Ιουλίου 2010
12 Magyar Nagydij (Ουγγαρία) 1 Αυγούστου 2010
13 Βelgian Grand Prix (Βέλγιο) 29 Αυγούστου 2010
14 Grand Premio Santander D' Italia (Ιταλία) 12 Σεπτεμβρίου 2010
15 Singtel Singapore Grand Prix (Σιγκαπούρη) 26 Σεπτεμβρίου 2010
16 Japanese Grand Prix (Ιαπωνία) 10 Οκτωβρίου 2010
17 Korean Grand Prix (Κορέα) 24 Οκτωβρίου 2010
18 Grande Premio do Brasil (Βραζιλία) 7 Νοεμβρίου 2010
19 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix (Άμπου Ντάμπι) 14 Νοεμβρίου

Η βαθμολογία οδηγών/κατασκευαστών:
1st : 25
2nd: 18
3rd : 15
4th : 12
5th : 10
6th : 8
7th : 6
8th : 4
9th : 2
10th :1

Πιο συναρπαστικές κατατακτήριες
Όταν κάποιος πιλότος έπαιρνε την pole position, κύριο ρόλο έπαιζε το φορτίο που είχε στο μονοθέσιό του. Το γεγονός αυτό θα εκλείψει μιας και από το νέο πρωτάθλημα καθοριστικός παράγοντας θα είναι η ικανότητά του.Παλιότερα μονοθέσια που υστερούσαν σε δυναμικότητα έπαιρνα την pole εξ' αιτίας του ελάχιστου φορτίου καυσίμων. Αυτό, όμως, δε σήμαινε ότι το συγκεκριμένο μονοθέσιο θα είχε καλή πορεία στον αγώνα.
Θα κρίνεται ευκολότερα η εμφάνιση των πιλότων
Θα είναι πιο εύκολο να κριθεί η εμφάνιση των πιλότων, μιας και όλοι θα τερματίζουν με χαμηλό επίπεδο καυσίμων. Ειδικά, στους team mates η σύγκριση θα είναι ευκολότερη να γίνει, διότι θα υπάρχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά στα μονοθέσιά τους.
Πιο προσιτοί αγώνες στο κοινό
Πιστεύεται ότι οι θεατές θα είναι πιο εύκολο να παρακολουθήσουν τον αγώνα, μιας και δεν θα έχουν το μυαλό τους στις συχνές διελεύσεις των πιλότων από τα pit stop. Αν ο θεατής βρίσκεται μπροστά από την τηλεόραση ή τον υπολογιστή μπορεί να δει όλες τις λεπτομέρειες ακόμα και τους αγώνες που συνηθίζαμε να παρακολουθούμε. Από την καινούργια αγωνιστική χρονιά η FIA προσδοκά στην αύξηση της προσέλευσης του κόσμου, λόγω του ότι οι αγώνες θα είναι πιο κατανοητοί στο ευρύ κοινό. Για παράδειγμα δεν θα χρειάζεται να δούμε το φορτίο καυσίμων του κάθε πιλότου και την στρατηγική που θα ακολουθήσει για να καταλάβουμε το νικητή εκ των προτέρων.
Μείωση κόστους
Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που επιστρέφουν οι κανονισμοί του 1994. Η FIA ήθελε να περιορίσει τα κόστη – ειδικά από τη στιγμή – που θα αγωνίζονται περισσότερες ομάδες. Τα καύσιμα δεν είναι καθόλου φθηνά και η παγκόσμια ομοσπονδία έκρινε αναγκαίο να "ρίξει ψαλίδι" στο συγκεκριμένο κανονισμό.
Τέλος στην αργοπορία
Δεν θα υπάρχει το φαινόμενο να κολλάνε μερικοί πιλότοι πίσω από μονοθέσια που ήθελαν να κάνουν οικονομία καυσίμων.
Δεν "πεθαίνει" η στρατηγική
Το γεγονός ότι θα υπάρξει απαγόρευση στον ανεφοδιασμό, δε σημαίνει ότι θα "πεθάνει" και η στρατηγική. Τόσο η επιλογή ελαστικών, όσο και ο χρόνος που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν μεγάλη σημασία και θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό τη ροή και την κατάληξη της κούρσας.
Πιο δίκαιος ανταγωνισμός
Όταν έμπαινε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, πολλοί πιλότοι επωφελούταν και άλλαζαν στρατηγική μπαίνοντας στα pit για ανεφοδιασμό, με αποτέλεσμα να καταστρέφεται ο αγώνας κάποιων πιλότων που περίμεναν στη σειρά για να βάλουν καύσιμα.
Ισότιμες στρατηγικές
Είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο τα αφεντικά των ομάδων να επιλέγουν σε ποιον πιλότο θα διαθέσουν την καλύτερη δυνατή στρατηγική κάνοντας λιγότερα pit stops. Με την απαγόρευση του κανονισμού του ανεφοδιασμού πιλότοι της ίδιας ομάδας θα τυχαίνουν ίσης αντιμετώπισης.
Μεγαλύτερη πρόκληση για τους πιλότους
Οι πιλότοι έχουν ακόμη πιο δύσκολο έργο. Ένα μονοθέσιο θα ζυγίζει - πλέον - περίπου 1200 με 1400 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι η συμπεριφορά του θα είναι τελείως διαφορετική στην έναρξη του αγώνα απ’ ότι στο τέλος. Οι πιλότοι θα πρέπει να κάνουν αρκετές δοκιμές για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, αυτό ανοίγει ένα καινούριο «παράθυρο» στον τομέα του στησίματος του μονοθέσιου.
Πιο εντυπωσιακά pit stop
Από εδώ και στο εξής ο χρόνος ενός pit stop θα εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την ταχύτητα των μηχανικών να αλλάζουν τα ελαστικά του μονοθέσιου. Μάλιστα το συγκεκριμένο ρεκόρ έχει η Benetton, όπου το 1993, η αλλαγή των τεσσάρων ελαστικών έγινε σε 3,2 δευτερόλεπτα…!
Δεν θα έχουν… stop οι μάχες
Τη στιγμή που οι πιλότοι βρίσκονταν πολύ κοντά στο να προσπεράσουν τον αντίπαλό τους, αρκετές φορές εγκατέλειπαν την μονομαχία ώστε να ανεφοδιαστούν. Βάση των νέων κανονισμών οι μάχες θα δίνονται μέχρι τελικής πτώσεως.
Περισσότερη ασφάλεια
Μπορεί τα 16 χρόνια ανάπτυξης των αντλιών καυσίμων να είναι πολλά, ωστόσο, δεν έχουν φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα ασφάλειας. Πολλά είναι τα περιστατικά που έχουν συμβεί κατά το παρελθόν. Για παράδειγμα στο grand prix της Ουγγαρίας, ο συνδυασμός της υψηλής θερμοκρασίας και της διαρροής καύσιμου οδήγησε σε φωτιά.
Προσπεράσματα ουσίας
Δεν θα υπάρχουν ανούσιες προσπεράσεις. Δηλαδή, είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε προσπεράσματα κατά τη διάρκεια των ανεφοδιασμών. Τα μονοθέσια έβγαιναν από τα pit πιο βαριά, ενώ στην πίστα υπήρχαν αντίπαλοι με λιγότερο φορτίο καυσίμων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνονταν προσπεράσεις που δεν αποτυπώνονταν στη διαμόρφωση της κατάταξης, αφού μετά από λίγο τα ελαφρύτερα μονοθέσια έμπαιναν για ανεφοδιασμό.

ΠΗΓΗ:http://www.auto24.gr

τα πρώτα έσοδα της κυβέρνησης!!!


μπορεί να σας φανεί αστείο,γελοίο ή παράξενο αλλά η κυβέρνηση του κυρίου Γ.Παπανδρέου καρπώνεται ήδη τα πρώτα κέρδη της αύξησης του Φ.Π.Α από 19% σε 21% πριν καν αυτό τεθεί σε ισχύ!
πως γίνεται αυτό;
πολύ απλά. ας πούμε ότι υπάρχουν 500,000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα.όλες αυτές θα πρέπει από 15 Μαρτίου να κοστολογούν με 21% Φ.Π.Α..Για να γίνει αυτό θα πρέπει να αλλάξουν τον μηχανισμό στις ταμειακές τους μηχανές ή τους φορολογικούς τους μηχανισμούς!
για να γίνει η αλλαγή θα πρέπει να απευθυνθούν σε τεχνικούς.οι οποίοι τεχνικοί θα χρεώσουν ένα ποσό της τάξεως (υποθετικά πάντα) των 50€ (σε μεγάλες επιχειρήσεις μπορεί το ποσό να είναι κατά πολύ μεγαλύτερο) .
στα 50 αυτά ευρώ περιλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α 7,98€ (δλδ 42,02 + 19%=50€)
αν κάνουμε την αριθμητική πράξη (πολλαπλασιασμός λέγεται) βρίσκουμε ότι η κυβέρνηση θα πάρει 3,990,000€ από την απόδοση Φ.Π.Α που θα πρέπει να κάνουν οι τεχνικοί ,αν βέβαια κόψουν τιμολόγια.
στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε και το "μαύρο" χρήμα κυβερνά........
τα χρήματα είναι μεν λίγα δεν παύουν να είναι έσοδα δε.

ΜΠΕΡΔΕΨΑΜΕ ΤΟΝ ΠΡΕΣΒΗ ΜΕ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ


Καλά τι ανάποδη ομάδα αυτός ο Π.Α.Ο! Στο μπάσκετ, αντί να κάτσει να χάσει από το Μαρούσι, τελικά το κερδίζει και δεν περνάει κανένας από τους δυο τους στους 8 της EUROLEAGUE. Και στο ποδόσφαιρο, για το EUROPA CUP, χάνει με 1-3 από τη Σταντάρ Λιέγης μέσα στο Ο.Α.Κ.Α ! Καλά αυτός δεν είναι πρέσβης, αυτός είναι FERRERO ROCHER!!!