Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Αθλητισμός και καρδιά: Τι πρέπει να προσέχουμε


















Του καρδιολόγου, Παναγιώτη Μακρή
Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση είναι ευεργετική για τον οργανισμό μας. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και προσφέρει ψυχική ευεξία.
Η τακτική άσκηση και όχι απαραίτητα η εξουθενωτική κάθε φορά άσκηση είναι εκείνη που εξασφαλίζει τα θετικά αποτελέσματα της με μεγαλύτερη ασφάλεια τουλάχιστο σ’οτι αφορά την ψυχαγωγικη,μετριας έντασης άσκηση. Έτσι λοιπόν οι υγιείς ενήλικες 18-65 ετών πρέπει να πραγματοποιούν το λιγότερο 30 min μέτριας έντασης άσκηση(π.χ.γρηγορο βάδισμα)συνεχή ή με διαλείποντα διαστήματα τουλάχιστον 10 min,5 φορές την εβδομάδα ή μεγαλύτερης έντασης άσκηση(π.χ.jogging) το λιγότερο 20 min 3 φορές την εβδομάδα ή συνδυασμό των ανωτέρω.

Eπιπρόσθετα θα πρέπει