Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

F1


Η πρώτη μάχη για την pole position βρήκε θριαμβευτή το Γερμανό Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο νεαρός πιλότος της Red Bull αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της Formula 1 και ο ίδιος με κάθε ευκαιρία που του δίνεται δικαιώνει όλους όσους τον αποκαλούν «νέο Σουμάχερ». Ο άλλος πιλότος της Red Bull, ο Μαρκ Γουέμπερ, κατάφερε να βρεθεί στην έκτη θέση, διατηρώντας τα μονοθέσια της ομάδας του στις υψηλές θέσεις της κατάταξης.
Η ζέστη στο Σακχίρ άγγιξε τους 47 βαθμούς κελσίου στην πίστα και τους 34 στον αέρα. Η σκόνη από την έρημο έμπαινε στους κινητήρες των πιλότων, γεγονός που προκαλούσε προβλήματα στους κινητήρες των μονοθέσιων.

Ισπανική "επίθεση"
Οι ομάδες ξεκίνησαν τις κατατακτήριες, έχοντας τα ρεζερβουάρ τους άδεια, ενώ οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν την πολύ μαλακή γόμα.Ο Λούκας ντι Γκράσι βγήκε πρώτος στην πίστα με τα χρώματα της νεοσύστατης Virgin, αλλά ο χρόνος του ήταν πολύ αργός 2:02.131. Στη συνέχεια ξεχώρισε η μάχη των δύο πιλότων της Ferrari. Αρχικά, ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε χρόνο 1:55.972, αλλά στη συνέχεια ο Φελίπε Μάσα τον πέρασε, κάνοντας χρόνο 1:55:313. Η Red Bull προσπάθησε να μπει «σφήνα» στα κόκκινα μονοθέσια της Scuderia, όμως, ο Αλόνσο με το χρόνο 1:54:612 δεν άφησε περιθώρια στους αντιπάλους του να τον προσπεράσουν. Ο Φέτελ τον ακολούθησε στη δεύτερη θέση και ο Άντριαν Σούτιλ με τη Force India θέλησε να κάνει προσωρινά την έκπληξη.Ο Μίκαελ Σουμάχερ στην επιστροφή του στις πίστες δεν κατάφερε να βρει τα… πατήματά του και τερμάτισε στην ένατη θέση έχοντας μπροστά του τους Γουέμπερ, Μάσα, Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ και Κούμπιτσα.Οι πρώτοι εφτά πιο αργοί πιλότοι της χρονιάς ήταν οι Αλγκουερσουάρι, Γκλοκ, Τρούλι, Κοβαλάινεν, Ντι Γκράσι, Σένα και Τσάντχοκ.

Το μήνυμα του Φέτελ
Το δεύτερο μέρος των δοκιμών ήταν σαφώς πιο ανταγωνιστικό μιας και έμειναν οι πιο… γρήγοροι. Αυτοί που ήθελαν να πάρουν την pole position και να ξεκινήσουν τη χρονιά με τον καλύτερο οιωνό.Η αντεπίθεση του Φέτελ ξεκίνησε από την ημιτελική φάση. Ο Γερμανός, έχοντας ξεπεράσει και το πρόβλημα του υποστροφισμού, έριχνε τους χρόνους σε κάθε στροφή, αποκορύφωμα ήταν το 1:53:883, χρόνος που τον ανέδειξε ταχύτερο πιλότο στο Q2.Αλόνσο, Γουέμπερ και Μάσα ακολούθησαν το νεαρό πιλότο, με τις Red Bull και Ferrari, να επιβεβαιώνουν τον τίτλο του φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.Δύσκολες ώρες πέρασε ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, ο οποίος στην τελευταία του προσπάθεια κατάφερε να βρεθεί στη δεκάδα, βγάζοντας εκτός τελικής φάσης τον Ρούμπενς Μπαρικέλο.Οι πιλότοι που αποκλείστηκαν ήταν οι Μπαρικέλο, Λιούτσι, Χούλκενμπεργκ, Πέδρο ντε λα Ρόσα, Μπουεμί, Κομπαγιάσι και Πετρόφ.

Έπιασε τον "ταύρο από τα κέρατα" από νωρίς
Η μεγάλη μάχη της pole position είχε και μεγάλους διεκδικητές. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ συνέχισε να δείχνει ανίκητος. Ο χρόνος που θα τον κάνει να ξεκινήσει από την πρώτη θέση του grid, ήταν πιο αργός από αυτόν που σημείωσε στο Q2, αλλά ήταν αρκετός ώστε να αφήσει τα μονοθέσια της Ferrari πίσω του.Τη «μάχη» Ferrari κέρδισε ο Μάσα, ο οποίος υπερνίκησε τον Αλόνσο, αφήνοντάς τον στην τρίτη θέση. Ο Βραζιλιάνος έκανε χρόνο 1:54:242, ενώ ο Ισπανός 1:1:54:608, γεγονός που προμηνύει μεγάλες μάχες σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος μεταξύ των δύο πιλότων. Ό,τι καλύτερο είχε να κερδίσει η McLaren ήταν η 4η θέση με τον Λιούις Χάμιλτον, μιας και το νέο μέλος της οικογένειας της, ο Τζένσον Μπάτον θα εκκινήσει στον μεγάλο αγώνα από την 8η θέση.Η Mercedes σίγουρα θα περίμενε περισσότερα πράγματα από την πρώτη της εμπειρία σαν κατασκευάστρια ομάδα. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν καλύτερος του Μίκαελ Σουμάχερ σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν στην 9η θέση στα πρώτα δύο Q, αλλά στην τελική φάση βελτίωσε τους χρόνους του και θα ξεκινήσει στον πρώτο αγώνα της… δεύτερης καριέρας του από την 7η θέση.Ο αυριανός αγώνας αναμένεται με μεγάλη αγωνία καθώς όπως τόνισε ο Φέτελ στις επίσημες δηλώσεις του: «Θα έχουν ή έναν συναρπαστικό ή βαρετό αγώνα». Όλες οι ομάδες θα έχουν γεμάτα ντεπόζιτα, καθώς δεν θα έχουν δικαίωμα ανεφοδιασμού βάση τω ν νέων κανονισμών. Από θέμα τακτικής μεγάλη σημασία θα παίξει ο ρόλος της επιλογής των ελαστικών.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:54.101
2. Μάσα, Ferrari, 1:54.242, +0.141
3. Αλόνσο, Ferrari, 1:54.608, +0.507
4. Χάμιλτον, McLaren, 1:55.217, +1.116
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:55.241, +1.14
6. Γουέμπερ, Red Bull, 1:55.284, +1.183
7. Σουμάχερ, Mercedes, 1:55.524, +1.423
8. Μπάτον, McLaren, 1:55.672, +1.571
9. Κουμπίτσα, Renault, 1:55.855, +1.784
10. Σούτιλ, Force india, 1:56.309, +2.208
11. Μπαρικέλο, Williams, 1:55.330
12. Λιουίτσι, Force India, 1:55.653
13. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:55.857
14. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, +1:56.237
15. Μπουεμί, Toro Rosso, 1:56.265
16. Κομπαγιάσι, Sauber, 1:56.270
17. Πετρόφ, Renault, 1:56.619
18. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, 1:57.071
19. Γκλοκ, Virgin, 1:59.728
20. Τρούλι, Lotus, 1:59.852
21. Κοβαλάινεν, Lotus, 2:00.313
22. Ντι Γκράσι, Virgin, 2:00.587
23. Σένα, HRT, 2:03.240
24. Τσάντχοκ, HRT, 2:04.904

ΠΗΓΗ:http://www.auto24.gr

μια εικόνα χίλιες λέξεις!

πηγή: kazani.gr

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

">