Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

''OI TΡΟΧΟΝΟΜΟΙ''



Ήταν Κυριακή και πρωί και λιακάδα ,ως είθισται να συμβαίνει όταν συντρέχουν αυτοι οι τρεις λόγοι επέβη του αυτοκινήτου του και κίνησε για τας εξοχάς.Αλλά η κίνηση ήταν πολύ,οχήματα παντός είδους συνοστίζονταν στην μεγαλη δημοσία όδο με τα έξι καταστρώματα.Μη εμπιστευόμενοι τους σηματοδότες επιβλητικοί τροχονόμοι είχαν σταθεί σε κάθε διασταύρωση και ρύθμιζαν πλέον αυτοί την κυκλοφορία.Δια να διευκολύνουν την κίνηση προς το κοινόν καλόν ενεργούντες διέταζαν άλλων των οχημάτων να στραφούν εις βορρά, άλλα προς νότο,άλλα προς ανατολάς και άλλα προς την δύση.Σημασία δεν είχε που επορεύετο , που είχε κατα νου να πορευθεί ο οδηγός.Η θέληση του τροχονόμου , το μέγα αγαθό της διευκολύνσεως της κυκλοφορίας ετείθετο υπερ άνω των ατομικών προτιμήσεων.Το σήμα του τροχονόμου, μια κίνηση του χειρός αυστηρά τελεσίδικος μη επιδεχομένη αμφισβητηση ή αντιρρηση υποχρέωνε εις αλλαγήν πορείας τους οδηγούς, ανέτρεπε σχέδια καταστρωθέντα επιμελώς, εματαίωνε συναντήσεις συμφωνηθείσας απο πολλού.Πάσαν σκέψη να καθικετεύσει τον τροχονόμο να μεταβάλει απόφαση , να του επιτρέψει να πορευθει στην κατεύθυνση που επιθυμούσε ήταν όλως ματαία , οι τροχονόμοι υπεδύκνειαν στους οδηγούς ότι ώφειλαν να εκτελούν τις εντολές για να μην καθυστερεί η κυκλοφορία, η πειθαρχία άλλωστε ήταν κανόνας στην πόλη αυτή.Κατα μήκος των διαφόρων οδών πινακίδες τοποθετημένες στο κατάλληλο ύψος ώστε να τις έχει προ οφθαλμών ο καθήμενος εντός του οχήματος οδηγός ανέγραφαν : « ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥΣ» , άλλες πινακίδες τοποθετημένες υψηλότερα στο ύψος όρθιου άνδρα μετρίου αναστήματος επέτασσαν : « ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ», άλλες πάλι τοποθετημένες χαμηλότερα διέτασσαν : « ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΟΝΟΜΟΥΣ» και στο κέντρο της πόλεως στο υψηλότερο όροφο του υψηλοτέρου κτιρίου της , θεατή απο παντού και φωτιζομένη την νύχτα βρισκόταν πινακίδα η οποία ανέγαφε : «« ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ». Πειθαρχών ο οδηγός εξετέλη ότι οι τροχονόμοι του υποδείκνυαν, εκάστη εντολή, έκαστο σήμα των τροχονόμων τον απεμάκρυναν και περισσότερο της αρχικής του πορείας, ούτε σκέψη γινόταν πλέον να μεταβή εις τας εξοχάς.Με τα λίγα δεν γνώριζε πια που βρισκόταν.Η περιοχή την οποίαν με εκτέλεση εντολών διαδοχικών διέσχιζε του ήταν απο εκείνες που στην ζωή του ουδέποτε είχε επισκεφθεί, η κίνηση εξάλλου είχε αισθητως αραιώσει παρα τούτο οι τροχονόμοι ευθυτενείς στην θέση τους εξακολουθούσαν να την ρυθμίζουν, φιλοδοξία τους –σκέφτηκε ο οδηγός , ήταν να επιφέρουν την πλήρη αποσυμφόρηση κι έτσι όταν τύγχαινε να ευρεθούν τρία οχήματα το ένα πίσω απ’τ’αλλο ο τροχονόμος υποχρέωνε το πρώτο να ακολουθήσει στροφη δεξιά , το δεύτερο αριστερά και το τρίτο ευθεία .Μετά απο την πάροδο αρκετού χρόνου ο οδηγός ο οποιος εσκόπευε αρχικως να μεταβεί εις τας εξοχάς , βρέθηκε εντελει μόνος .. μόνος ολοσχερώς σε ευθεία οδό η οποία με καμία κάθετη δεν διασταυρωνόταν, τροχονόμοι υπήρχαν ακόμη σε τακτες αποστάσεις αλλά δεν έδιναν εντολές, ήταν ήρεμοι, απαθείς, μερικοί μάλιστα χαμογελούσαν φιλικα προς τον οδηγό, εκεινος ανταπέδιδε στο χαμόγελό τους , η εκφρασή του αποκάλυπτε τον θαυμασμό του τον οποίο αισθανόταν για το έργο τους . «Μπράβο» σκεφτόταν «πέτυχαν πληρέστατα τον σκοπό τους , επέφερον την Τελεία αποσυμφόρηση». Ξαφνικά το χαμόγελο πάγωσε στα χείλη του, τρόμος κατελαβε την ψυχή του, απότομα κατάλαβε που τον πήγαιναν, προσπάθησε να κάνει στροφή επιτόπου αλλά τέσσερις τροχονόμοι πελώριοι με τις ράβδους προτεταμένες κραύγασαν : « ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ» , ο οδηγός σάστισε «συγγνώνη» τους ψέλλισε «δεν το έγραφε» ... συνήλθε ... επανέφερε το αυτοκίνητό του στην ευθεία και όδευσε νομοταγής στον ΘΑΝΑΤΟ!

Δεκάδες SOS για βοήθεια



Βροχή από τηλεφωνήματα απεγνωσμένων τζογαδόρων που ζητούν «χέρι βοηθείας» ώστε να απαλλαγούν από το αρρωστημένο πάθος τους δέχεται από το Σάββατο το τηλεφωνικό κέντρο του «Insight», του μοναδικού στην Ελλάδα «κέντρου ψυχολογικής και ιατρικής υποστήριξης για άτομα εξαρτημένα από τον τζόγο και το αλκοόλ».
Το «Insight», στη Λάρισα, είναι το πρώτο και μοναδικό στην Ελλάδα «κέντρο ψυχολογικής και ιατρικής υποστήριξης για άτομα εξαρτημένα απο τον τζόγο και το αλκοόλ».
Σύμφωνα με τον κ. Καλογερόπουλο(έμπειρο νευρολόγο-ψυχίατρο , ιδιοκτήτη του «Insight» και σύζυγο της ηθοποιού Ηρώς Μουκίου) , ένας μεγάλος αριθμός τηλεφωνημάτων έγινε όχι από εθισμένους παίκτες, αλλά από μέλη των οικογενειών τους. Ο ίδιος μάς λέει: «Για εμάς η οικογένεια είναι πολύ σημαντική. Τα προγράμματα του Οκτώβρη ολοκληρώθηκαν την περασμένη Παρασκευή και ήδη όσοι τα παρακολούθησαν βρίσκονται στα σπίτια τους με τις οικογένειές τους. Πλέον, έχουν καταλάβει τα λάθη τους και νιώθουν έτοιμοι να διεκδικήσουν όσα έχασαν. Σήμερα ξεκινάει καινούργια ομάδα δεκαέξι ατόμων, ενώ είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα, καθώς πλησιάζουν οι γιορτές που υπάρχει όξυνση του προβλήματος. Δύο από τα τηλεφωνήματα που δεχτήκαμε ήταν από παίκτες που αδυνατούσαν να συγκεντρώσουν χρήματα ακόμα και για να παρακολουθήσουν τα προγράμματα. Χρειάζονταν άμεσα βοήθεια και φυσικά αυτό δεν μας άφησε ασυγκίνητους, οπότε αποφασίσαμε να τους δεχτούμε δωρεάν».

Αξίζει να σημειωθεί πως το «Insight» μπορεί να φιλοξενήσει έως είκοσι άτομα, κάτι που σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενταχθούν στα προγράμματα απεξάρτησης θα πρέπει να σπεύσουν, καθώς οι θέσεις είναι εξαιρετικά περιορισμένες.

ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Όπως και γίνει, όπως και να το σκεφτώ, όπως και να το θελήσω, όλοι εσείς οι αρθρογράφοι, φίλοι, συνεργάτες, συγγενείς και όλοι όσοι άφησα πίσω μου, είστε ένα κομμάτι της ζωής μου, το οποίο θα μείνει χαραγμένο για πάντα στη μνήμη μου.Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ! Και πως να γίνει άλλωστε με τόσες ώρες που περάσαμε μαζί, είτε δουλεύοντας, είτε διασκεδάζοντας, είτε συνομιλώντας στο net.
Μπορεί να σας έχω πικράνει μερικές φορές και σας ζητάω μία μεγάλη συγνώμη.Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά, προσωπική και οικογενειακή, ευτυχία υγεία και χαρά, να πετυχαίνεται τους στόχους σας και να μην φοβάστε τίποτα! Και είμαι σίγουρος πως δεν θα χαθούμε ποτέ.



ο διαχειριστής του site

asron


υ.γ. θα είμαι για πάντα δίπλα σας

Καταργείται το μέτρο της απόσυρσης ΙΧ


Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών κ.Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη. Ηδη υπογράφηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ αύριο.

Οπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ τέλος έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος.

Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμούμενο ετήσιο κόστος σε 400 εκατ. ευρώ. Οσοι έχουν αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα τύχουν των ευεργετημάτων της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και θα αποζημιωθούν κανονικά.

Αυτοί έχουν το δικαίωμα είτε να πάρουν το ποσό των 1000 ευρώ, είτε το ποσό των 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποιοιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά.

Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα.

Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά, από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά, από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά, από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.

Η υπουργός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τέλος ότι καταργείται ο πράσινος δακτύλιος ο οποίος σύμφωνα με τη ρύθμιση Σουφλιά θα ίσχυε για την Αθήνα από το 2011.

Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.