Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

H Katy Perry και το στήθος της..









H Katy Perry φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του νέου τεύχους του περιοδικού Rolling Stone και αποκαλύπτει όταν όταν ήταν μικρή προσευχόταν να μεγαλώσει το στήθος της... «Άρχισα να προσεύχομαι όταν ήμουν περίπου έντεκα χρονών. Και ο Θεός άκουσε τις προσευχές μου και τις ικανοποίησε πέρα από κάθε προσδοκία, μέχρι που έλεγα ‘Σε παρακαλώ, Θεέ μου, σταμάτα. Δεν μπορώ να δω τα πόδια μου. Σε παρακαλώ, σταμάτα!’ Ήμουν αρκετά πιο ορθογώνια. Δεν καταλάβαινα το σώμα μου. Κάποιος από την έκτη τάξη με κορόιδευε. Δεν ήξερα πως μπορούσα να χρησιμοποιήσω το στήθος μου τότε. Έτσι, αυτό που έκανα ήταν να το τυλίγω με επίδεσμο για να φαίνεται μικρότερο. Για πόσο καιρό το έκανα αυτό; Μέχρι να γίνω δεκαεννιά. Και όχι, δεν έχω κανένα ψυχολογικό τραύμα από εκείνη την εποχή».






http://www.fashionlove.gr/people/talk-of-the-town/h-katy-perry-sto-eksofyllo-tou-periodikou-rolling-stone/

Δεν υπάρχουν σχόλια: