Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Άγγελοι στο Άγιο Όρος.........



Στο λινκ θα διαβάσετε το σχόλιο της φώτο και μετά θα σας πω και εγώ την δική μου θέση για την εικόνα , την οποία και έχω δει από κοντά!
σχόλιο από tro-ma-ktiko

Την συγκεκριμένη εικόνα την είδα στα μέσα Σεπτέμβρη του 2003 στο φυλάκιο του Αγίου Ανδρέα στην Καβάλα όταν υπηρετούσα τη στρατιωτική μου θητεία!Μου την έδειξε ένα παιδί που έχει συγγενική σχέση με έναν από τους κυρίους στη φωτογραφία. Η ιστορία που μου είπε
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟ...
δεν έχει σχέση με αυτό που φέρεται να είπε ο ηγούμενος στο κείμενο που διαβάσατε στο λινκ. Αυτο που μας είπε ο νεαρός είναι "ότι οι 5 φίλοι θέλησαν την τελευταία τους ημέρα στο Άγιο Όρος να βγάλουν μία αναμνηστική φωτογραφία για να θυμούνται τις στιγμές που έζησαν εκεί. Στην προτροπή τους προς τον ηγούμενο να τους φωτογραφήσει , εκείνος δέχθηκε με χαρά και τους είπε να είναι κοντά ο ένας στον άλλον για να χωρέσουν "ΌΛΟΙ" στη φωτογραφία!!!!
Οι 5 φίλοι αφού απόρησαν με τα λεγόμενα του γέροντα , το έκαναν και βρέθηκαν πολύ κοντά ο ένας με τον άλλον (εξου και το σχετικό στρίμωγμα στη φώτο ,παρόλο που έχει τραβηχθεί από μια σχετική απόσταση)
Όταν εμφάνισαν την φωτογραφία οι φίλοι απόρησαν με τα "στίγματα" που είχε επάνω της η φωτογραφία και την επέστρεψαν στο γραφείο που τους την είχε εμφανίσει θέλοντας να τους την εμφανίσει πάλι αλλά χωρίς τα "στίγματα" . Η απάντηση του φωτογράφου ήταν "μα εμείς δεν έχουμε κάνει καμία παρέμβαση στην φώτο. Για την ακρίβεια την έχουμε εμφανίσει 4-5 φορές θεωρώντας και εμείς ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει"

Δεν υπάρχουν σχόλια: