Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Τίγκα στην κυτταρίτιδα γνωστή τραγουδίστρια


Oσοι την είδαν από κοντά, ένα πράγμα είχαν να πουν: Οκ, μπορεί να μην έχει χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης 100%, κανένα πρόβλημα επ’ αυτού. Εάν όμως είσαι τίγκα στην κυτταρίτιδα αγάπη μου, απέφυγέ το το μίνι…Αφού ξέρεις ότι οι φωτογράφοι καραδοκούν

Ο λόγος για την Jennifer Lopez, η οποία τραγούδησε με τον σύζυγό της Marc Anthony στο San Juan του Puerto Rico. Εκεί, συγκεκριμένα την στιγμή που αποχωρούσε από την σκηνή, ο φακός «συνέλαβε» την καλλιτέχνιδα να κάνει «παιχνίδια» και στην συνέχεια να φεύγει για τα παρασκήνια, με το φόρεμα να τινάζεται πέρα δώθε και να αποκαλύπτει όλα τα σημάδια που της άφησαν τα περιττά κιλά.


Τα… βολάν χόρευαν πού αλλού στους ρυθμούς της Λατίνας σούπερ σταρ, που δήλωσε ότι συνεχίζει να προσέχει την διατροφή της και να αθλείται, παρ’όλα αυτά την κυτταρίτιδα την… «παντρεύτηκε» μια για πάντα. «Τι να σας πω κι εγώ… εγώ τη δουλειά μου την απολαμβάνω, τώρα εάν που και πού φαίνονται και πράγματα που δεν θα έπρεπε να φαίνονται, αυτό δεν αφορά εμένα…»

Και τότε ποιον αφορά βρε Jennifer; «Δεν τρώω πολύ, αυτό σας το υπογράφω», δήλωσε στο περιοδικό Look. Ναι, δεν τρώει πολύ, αλλά η κυτταρίτιδα αγάπη μου δεν έρχεται από μόνη της. Όταν δηλαδή προσέχεις – λέμε τώρα – πώς είναι δυνατόν η κυτταρίτιδα να σου φτάσει μέχρι το γόνατο;
πηγη:star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: