Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

«Της έχω δωρίσει την καρδιά μου»!

Λίγες μέρες μετά την γέννηση του πέμπτου της παιδιού, η Μαρία Κακοσαίου βγήκε από το μαιευτήριο «Ιασώ» μαζί με το μωρό, συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, Γιάννη Πλούταρχο, και τον 10χρονο γιο τους, Γιώργο.
Ο 39χρονος τραγουδιστής δεν μπορούσε να κρύψει την ευτυχία του: «Το παιδί είναι καλά, η μάνα καλά, οπότε κι εγώ καλά!» είπε στην κάμερα του Star χαμογελώντας, ενώ όταν ρωτήθηκε αν θα ‘θελε ένας από τους γιους του να ακολουθήσει τα βήματά του και να γίνει κάποτε τραγουδιστής, απάντησε:..... «Ό,τι τα φωτίσει ο Θεός. Να είναι καλά τα παιδιά. Να γίνουν καλοί άνθρωποι».
Όσο για το δώρο που έκανε στη σύζυγο και μητέρα των πέντε- πλέον- παιδιών του, Μαρία, ο Γιάννης Πλούταρχος είπε: «Τριαντάφυλλα πηγαίνω πάντα. Έτσι κι αλλιώς της έχω δωρίσει την καρδιά μου τόσα χρόνια και αυτό νομίζω είναι και το σπουδαιότερο δώρο»
πηγη:protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: