Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Μεϊντής: Στόχος μου να καθιερωθώ...


Το λαβαμε απο:scorernews.blogspot.com

Πρωταρχικός του στόχος είναι να καθιερωθεί στην ομάδα του Ιωνικού, όπως τόνισε ο Ηλίας Μεϊντής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο scorernews.blogspot.com.
Ο 22χρονος παίκτης μεταξύ άλλων μίλησε για το πως προέκυψε η πρόταση, τον λόγο που τον έκανε να πει το "ναι" στους "κυανόλευκους", αλλά και για τον αν θα είναι δύσκολη η προσαρμογή του στην νέα του ομάδα, η οποία έχει αλλάξει ριζικά.
Ενώ δεν παρέλειψε να στείλει και το δικό του μήνυμα στον κόσμου του Ιωνικού. Αξίζει να αναφερθεί πως ο νεαρός άσος κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί και σε Ηρακλή, Αιγάλεω, Απόλλων Καλαμαριάς, Λαμία, Χαϊδάρι, Κόρινθο.


Αναλυτικά η συνέντευξη του Ηλία Μεϊντή στο scorernews.blogspot.com:


-Γιατί επέλεξες τον Ιωνικό;

Κατ'αρχήν ο Ιωνικός είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα, ένας ιστορικός σύλλογος, αυτό ήταν στην ουσία το κίνητρο που με έκανε να πω το "ναι". Χωρίς δεύτερη σκέψη δέχτηκα την πρόταση γιατί θεωρώ ότι είναι μία μεγάλη ευκαιρία για εμένα.

-Πως προέκυψε η πρόταση;

Ο μάνατζερ μου ήταν αυτός που μου έφερε την πρόταση και εγώ όπως σας είπα χωρίς δεύτερη σκέψη την δέχτηκα.

- Η ομάδα έχει αλλάξει ριζικά, και απο πλευράς διοίκησης αλλά και ρόστερ,πιστεύεις ότι θα είναι δύσκολη η προσαρμογή;

Αρχικά θέλω να τονίσω πως ο σύλλογος έχει κάνει πάρα πολύ καλές μεταγραφές, τώρα όσον αφορά το κομμάτι της προσαρμογής σίγουρα θα είναι δύσκολο. Εγω προσωπικά κάθε μέρα θα προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, ώστε να μπορέσω να μπω όσο το δυνατόν γρηγορότερα στο κλίμα της ομάδας.

-Προσωπικοί σου στόχοι;

Θα προσπαθήσω να εκμεταλλευτώ όσο μπορώ αυτή την ευκαιρία που μου δόθηκε, γιατί ο Ιωνικός είναι ένας πολύ ιστορικός σύλλογος και είναι τιμή μου που μου έγινε πρόταση να αγωνιστώ με την φανέλα αυτής της ομάδας και στόχος μου είναι να καθιερωθώ.

- Το μήνυμα σου προς τον κόσμο του Ιωνικού;

Το μήνυμα που θέλω να στείλω στον κόσμο του Ιωνικού, είναι να έρχεται στο γήπεδο γιατί ειλικρινά αξίζει, η ομάδα έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Εκτός αυτού όμως ποια ομάδα δεν θέλει στο πλευρό της τον κόσμο της; Όλοι γνωρίζουμε πως στο ποδόσφαιρο υπάρχει πάντα και ο δωδέκατος παίκτης και αυτός είναι ο φίλαθλος κόσμος. Επομένως το σωστό είναι να δίνει και αυτός το παρών για το σήμα της ομάδας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: