Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Φεστιβάλ ΚΝΕ και χορηγίες!


Εχθές το απόγευμα βρέθηκα ανάμεσα σε κάτι τύπους που μοίραζαν φυλλάδια, ο ένας μου το έδωσε να το διαβάσω και ο άλλος με ρώτησε αν θα ήθελα να τους βοηθήσω αγοράζοντας ένα-δύο κουπόνια για να μπορέσουν να μαζέψουν χρήματα για την κάλυψη των εξόδων του φεστιβάλ της ΚΝΕ που είχαν διοργανώσει!
Αφού τους απάντησα ευγενικά ότι χρήματα δε πρόκειται να δει κανένα πολιτικό κόμμα ,συνέχισα την πορεία μου διαβάζοντας το φυλλάδιο.
Δεν πρόλαβα να φτάσω στην 4η 5η γραμμή και αμέσως σταμάτησα το διάβασμα!
Ο λόγος;; Έγραφε σε εκείνο το σημείο ότι "τα παιδιά της ΚΝΕ διοργανώνουν όλες τις εκδηλώσεις μόνοι τους, χωρίς να έχουν τη βοήθεια του κόμματος ή χορηγιών"!!!!!!!!
Και ρωτάω εγώ τώρα!
Αν εγώ πλήρωνα για το κουπόνι που μου πρότειναν , δε θα ήταν χορηγία;;;
Θα σήμαινε ότι ήμουν μέλος της ΚΝΕ και βοηθούσα το φεστιβάλ;;;;
Για πόσο χαϊβάνια μας περνούν;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: