Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Νέο βιβλίο φωτιά από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ!


Θυμόμαστε όλοι το σάλο που είχε προκληθεί όταν κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο του Γ. Παπαμιχαήλ για τους γονείς του Α. Βουγιουκλάκη και Δ. Παπαμιχαήλ και τις αντιδράσεις που είχε ξεσηκώσει η απόφασή του να το μεταφέρει και στην τηλεόραση.
Τώρα λοιπόν ο γιος της Αλίκης και του Δημήτρη έχει έτοιμο ένα νέο βιβλίο με τίτλο «Τόσο κοντά, τόσο μακριά», το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το χειμώνα και γράφτηκε με την πολύτιμη βοήθεια της γνωστής σεναριογράφου Κάκιας Ιγερινού.
Το βιβλίο αυτό δεν είναι μια προσπάθεια του Γιάννη Παπαμιχαήλ να επιρρίψει ευθύνες για όσα του έχουν συμβεί στους άλλους. Είναι ένα ψυχογράφημα της ζωής του, μια κατάθεση ψυχής, μια προσπάθεια για «αποτοξίνωση» από ουσίες και αρνητικά συναισθήματα.
Ο Γιάννης στο βιβλίο αυτό προσπαθεί να αναλύσει με εξομολογητικό ύφος τις καλές και τις κακές στιγμές της ζωή τους, βγάζει τη δική του αλήθεια και αναγνωρίζει τα λάθη που έκανε στο παρελθόν.
Μεγάλο κεφάλαιο στο βιβλίο θα αφορά φυσικά στην εξάρτησή του από τα ναρκωτικά, με στόχο να αποτρέψει τους νέους ανθρώπους από την καταστροφική αυτή μανία. Σ’ αυτό το βιβλίο ο Γιάννης Παπαμιχαήλ κάνει την αυτοκριτική του και δικαιολογεί ακόμα και την απόφαση του πατέρα του να τον αποκληρώσει.
Η εφημερίδα Espresso μπόρεσε να εξασφαλίσει ένα απόσπασμα από το βιβλίο, το οποίο συγκινεί πολύ.
«Λένε ότι ήμουν το χρυσό μωρό της Ελλάδας που μεγάλωσα χωρίς να έχω ωριμάσει. Μπορεί να είναι κι έτσι. Εγώ ξέρω πως από ένα σημείο και πέρα δέχομαι πυρά από παντού, χωρίς την Αλίκη και τον Δημήτρη στη ζωή μου. Με κατηγορούν και όχι μόνο, με χλευάζουν για κακοδιαχείριση, αποκληρώθηκα από τον πατέρα μου, πέρασα την κόλαση των ναρκωτικών, έκανα βιβλίο και σίριαλ τη ζωή της μάνας μου και μου καταλόγισαν ένα “γιατί να τα κάνω όλα αυτά;”. Ένα “γιατί” που δεν ερμηνεύεται εύκολα. Έζησα την απόλυτη ευτυχία, όσο ζούσε η μάνα μου και την απόλυτη ανατροπή μετά…», γράφει ο Γ. Παπαμιχαήλ στο βιβλίο του.
Η συνέχεια το χειμώνα και σίγουρα τα σχόλια που θα προκαλέσει θα είναι πολλά.
πηγη:star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: