Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

(B)ELLAS ON LINE???

ακόμη δεν έχω καταλάβει πιο είναι το κανονικό όνομα αυτής της εταιρείας (και ας είμαι συνδρομητής της)!!!
διαβάστε και θα καταλάβετε.
διατηρώ κατάστημα στην περιοχή της λαμίας και είχα πάροχο ιντερνετ την HOL και σταθερή τηλεφωνία από τον (Π)ΟΤΕ!!
κάθε φορά λοιπόν που κάποιος με καλούσε στο σταθερό , η σύνδεση μου στο ιντερνετ διακοπτόταν για περιπου 2-3 λεπτά και μετά συνδεόταν κανονικά.
αποφάσισα και εγώ να φύγω από τον (Π)ΟΤΕ και να γίνω συνδρομητής στην ΗΟL στο πρόγραμμα double play lite με 23,90 € το μηνα (τσιφουτης γαρ οτι πιο οικονομικο διαλεξα)
κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες και μέσα σε 15 μερες περίπου ενημερώνομαι ότι πλέον δεν έχω καμία σχέση με τον ΟΤΕ και οτι είμαι πλέον συνδρομητής της HOL!!!!!
χάρηκα και εγώ και λέω τέρμα πια τα προβλήματα με την διακοπή του ιντερνετ κάθε φορά που με καλούν !!
αμ δε!!!!!!!!!
τώρα είναι χειρότερα
κάθε φορά που με καλούν στο σταθερό "πέφτει" το ίντερνετ και δεν ξανασηκώνεται !!
ούτε μετά από 2-3 λεπτά όπως γινόταν πρίν αλλά ούτε και μετά από 10 λεπτά!!!!!
θέλει να αποσυνδέσω το ρούτερ και να περιμένω να βρεί σήμα πάλι , με συνέπεια να χάνω τον πολυτιμο χρόνο δουλειάς μου με το ιντερνετ της HOL!!!!
τηλεφώνησα στο τμήμα εξυπηρέτησης (ημουν τυχερός και πέτυχα αμέσως γραμμή) και μου λένε ότι φταίει το γεγονός που το ρούτερ μου δεν είναι συνδεδεμένο με την κύρια γραμμή τηλεφώνου!!!!
ρωτάω τον τεχνικό (;) πώς θα ξέρω ποια είναι η κύρια γραμμή τηλεφώνου και μου απαντά ο τρισμεγιστος τεχνικός "μα φυσικά αυτή που έρχεται από το κουτί του ΟΤΕ, οι άλλες είναι πρόσθετες και χάνουν σε ποιότητα"
ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ;;;;
ΝΑ ΣΚΑΨΩ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ;;;
τελικά θα μου πεί κάποιος ποια είναι η κύρια γραμμή τηλεφώνου και ποιο είναι το όνομα της εταιρείας αυτης;;;;
εγώ τον BELLA(S) μου τον βρήκα μια φορά !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: