Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΣΗΜΕΡΑ?


Μαύρο στον Μαυρογιαλούρο φώναζαν οι ψηφοφόροι το 1965 στον Λάμπρο Κωνσταντάρα στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου ''Υπάρχει και φιλότιμο''. Τόσα χρόνια μετά και αυτή η κωμωδία παραμένει πάντα επίκαιρη! Αλήθεια σήμερα υπάρχει καθόλου φιλότιμο?
Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για τις κάλπες και ο εκλογικός πυρετός συνεχώς ανεβαίνει. Την ιδέα για τη σύνταξη του παρόντος μου έδωσαν οι αναρίθμητες επιστολές που βρήκα σήμερα το πρωί στο γραμματοκιβώτιο της πολυκατοικίας μου. ''Θα ήταν μεγάλη μου τιμή εάν παρευρισκόσασταν στην συγκέντρωση που θα πραγματοποιήσω την.....και ώρα......Μαζί θα πορευτούμε για το καλό της χώρας μας! Με εκτίμηση ο υποψήφιος βουλευτής ........''
Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω...και σταμάτα επιτέλους να στέλνεις μηνύματα στο κινητό μου τηλέφωνο γιατί μου έχεις μπλοκάρει τη μνήμη του! Σου είπα δεν θα έρθω! Αλήθεια που έμαθες τη διεύθυνση και το τηλέφωνο μου? Τώρα θυμήθηκες ότι είμαι κι εγώ πολίτης αυτής της χώρας αξιότιμε κύριε υποψήφιε? Λίγες μόλις μέρες πριν τις εκλογές?
-Γιατί ρε παλικάρι έχουν κλείσει όλοι οι δρόμοι σήμερα?
-Α!Σήμερα έχει ανοιχτή συγκέντρωση ο κος ΑΛΦΑ!
-Ποιος είναι αυτός ρε φιλέ?
-Αυτός είναι που θέλει να σώσει τη χώρα μας...
-Μα καλά, αυτός δεν μιλάει αύριο?
-Όχι, αύριο μιλάει ο κος ΒΗΤΑ!Κι αυτός να μας σώσει θέλει...
---Εμάς μας ρώτησαν αν θέλουμε να σωθούμε?Αλλά τέτοιοι που είμαστε κι εμείς, τέτοιοι ΄΄σωτήρες'' μας αξίζουν---
Διάλεξα μέρα να κατέβω κι εγώ στο κέντρο...Δεν καθόμουν καλύτερα σπίτι μου? Μα τι λέω? Αφού πρέπει να πάω στη δουλειά...
Λίγες μέρες πριν τις κάλπες και το πολιτικό θερμόμετρο κοντεύει να σπάσει. Τρέχουν όλοι να καλοπιάσουν και να εντυπωσιάσουν τους ψηφοφόρους. Την μισή ενέργεια από αυτήν που καταναλώνουν αυτές τις μέρες να κατανάλωναν τόσα χρόνια που κάθονται στα έδρανα, η χώρα μας θα ήταν πολύ καλύτερη!
Το ποσοστό αποχής από τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου στην Ελληνική επικράτεια ανήλθε στο 45% περίπου. Βέβαια τότε κάποιοι προτίμησαν τις παραλίες από τις κάλπες και βοήθησαν σε αυτό και οι υψηλές θερμοκρασίες Την Κυριακή ο καιρός μάλλον δεν θα είναι κατάλληλος για παραλία. Βέβαια από την άλλη πάντα ήθελα να γίνω χειμερινός κολυμβητής...
Αν λοιπόν αξιότιμοι κύριοι δεν θέλετε την Δευτέρα να αναρωτιέστε γιατί ο Ελληνικός λαός δεν ήρθε πάλι να ψηφίσει, απαντήστε σε όλους εμάς...
ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΣΗΜΕΡΑ?

3 σχόλια:

Unknown είπε...

kai pou na deis i dikia mou polikatoikia posa << diafimistika >>-eklogika fulladia exei

Unknown είπε...

a kai to binteo opwsdipote sto you tube balto tha spasei ta konter!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

siga re file min yparxei filotimo simera!!ama eixane filotimo 8a kanane kai kana kalo gia ton topo mas..to videaki sou ta spaei ''akolou8ei politiki diafimisi...to argoporisame na tou riksoume kana faskelo'' xaxaxa....to psaxnw omws sto youtube kai den to vriskw