Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

αστροφυσική και

το διαβάσαμε στο  http://www.aparadektoi.gr/

Φτου κι απ' την αρχή...
Γράφει ο/η terring   
Πήρα σήμερα την γραμματεία του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Πριν από 3 εβδομάδες είχα πάει εκεί για να καταθέσω τα χαρτιά μου. Ο λόγος ήταν ότι ήθελα να κάνω μεταπτυχιακό στο τμήμα Αστροφυσικής. Ήταν το όνειρο μου άλλωστε να σπουδάζω Αστροφυσική και να είμαι έτσι "διαστημάνθρωπος" με τη βούλα. Την πήρα τηλέφωνο σήμερα, έλειπαν. Μου είπαν να πάρω τηλέφωνο έναν καθηγητή. Τον ρώτησα. Πέρασα τελικά; Θα εκπληρώσω το όνειρο μου;

ΟΧΙ!!
Κι ο λόγος ήταν ότι τελείωσα σχολή περιβάλλοντος και όχι φυσικής! Πέρσι όμως ρώτησα την γραμματεία και μου είπαν πως δεν έχει σημασία τι τελείωσα. Κι επειδή υποψιάζομαι ότι παίχτηκε κάποια πατάτα, θα τους κάνω μια επίσκεψη την Δευτέρα. Κι αν όμως δεν εκπληρωθεί το όνειρό μου; Ήταν κάτι που ήθελα από μικρό παιδάκια, να γίνω αστρονόμος. Αλλά μάλλον... :-(
(Κάτι μου λέει ότι το θεματάκι αυτό θα τραβήξει την προσοχή πολλών ανθρώπων, ειδικά οι παραπάνω παράγραφοι ;-) Έχει ξαναγίνει άλλωστε.)
 Όμως για ένα λεπτό! Το ότι έχασα σε κάτι δεν σημαίνει πως θα χάνω γενικώς. Μπορεί να έβαλα στόχο τη Σελήνη και να αστόχησα, αλλά μάλλον θα πάω στα αστέρια... ή έστω στον Άρη :-Ρ Στο Τ.Ε.Ι. που ήμουν, αναπτύχθηκε ένα ενδιαφέρον για οικολογικό σχεδιασμό πόλεων και για βιοκλιματική αρχιτεκτονική. Βρήκα ήδη μια σχολή και θα ψάξω κι για άλλες. Μάλλον θα κάνω επάγγελμα την μανία μου να ξοδεύω ατελείωτες ώρες στο Simcity 4: Rush Hour και θα σχεδιάζω αειροφόρες κοινότητες. Κι ποιος ξέρει; Ίσως κάνω σχέδια βασισμένα σε αστρονομικά αντικείμενα... ή να σχεδιάζω αποικίες στο Φεγγάρι και τον Άρη!!! :-D :-D
Ξέφυγα λιγάκι, αλλά δεν βαριέσαι; Τελικά σημασία δεν έχει να σου χαλάσει ένα όνειρα, αρκεί να μην ξεμείνεις από όνειρα ποτέ!
(Ξενερώσατε, ε; ;-) )

Δεν υπάρχουν σχόλια: