Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

απορία!


διαβάζω σε αρκετά blog ότι η επιχείρηση της αστυνομίας στο βύρωνα κατέληξε σε φιάσκο εξαιτίας του θανάτου του άτυχου νεαρού!
εγώ από την πλευρά μου θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος σε 2-3 ερωτήματα για να καταλάβω καλύτερα το σκηνικό!
υ.γ δεν έχω ακούσει/δεί για το περιστατικό στην τηλεόραση, παρά μόνο έχω διαβάσει άρθρα στα διάφορα blog
  1. αν ακούσεις ομοβροντίες δίπλα σου, θα βγείς να δείς ποιός πυροβολεί;;;;(ο νεαρός ,άκουσα και διάβασα,ήταν ΕΝΤΟΣ κτιρίου άρα προστατευμένος)
  2. αν τον είχε σκοτώσει ο κακοποιός , πάλι φιάσκο δε θα ήταν η επιχείρηση της αστυνομίας;;(ποιά προστασία του πολίτη λέτε μετά κύριε χρυσοχοϊδη;;;;)
  3. υπήρχε περίπτωση να αναγνωριστεί ο νεαρός ως κάποιος φιλήσυχος/αθώος άνθρωπος μέσα στην αναταραχή που επικρατούσε στο σημείο και όχι ως συνεργός του κακοποιού;;

4 σχόλια:

Γιάννης Π. είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
1.Φόλε Νάτση η απάντηση στο ερώτημα σου είναι απλή, δεν φταίει ο πόλιτης που βγήκε έξω αλλά αυτοί που όργανωσαν επιχείρηση σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας.
2. Εκ του αποτελέσματος ήταν φιάσκο, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μιλαγαμε για μεγαλη επιτυχία σε αντίθετη περίπτωση, όποτε δεν θέλω να κ΄ρινω αν ήταν φιάσκο, αυτοί που διοικούν την αστυνομία ας το κρίνουν.
3. Για το λόγο αυτό δεν οργανώνεις επιχειρήσεις σε πυκνοκατοικημένες περιοχ΄΄ες

Unknown είπε...

DEN ITAN EPIXEIRISi!!!ekselixthike se epixeirisi kai dystyxos kanenas polemos den einai anaimaktos .... as thymithite ti ekane i rwsiki kibernisi se tromokatiko xtypima tsetsenwn para poly athwoi exasan ti zwi tous

Unknown είπε...

DEN ITAN EPIXEIRISi!!!ekselixthike se epixeirisi kai dystyxos kanenas polemos den einai anaimaktos .... as thymithite ti ekane i rwsiki kibernisi se tromokatiko xtypima tsetsenwn para poly athwoi exasan ti zwi tous

rigas είπε...

το εμπεδώσαμε κυριε asron οτι δεν ήταν επιχείρηση!!ήταν αναγκη να το γράψετε δυο φορες;;;;;;
απάντηση ομως στα αλλα ερωτήματά μου δεν δώσατε!