Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ.....


Γραφει ο Γρηγορης Ζωγραφακης

Σε συνεχεια του κειμενου για τις εκλογες της τοπικης αυτοδιοικησης, διαφαινεται καθημερινα αφενος η εναρξη της πλυσης εγκεφαλου απο τα Μ.Μ.Ε. τα οποια μονο και μονο απο τις εκτενεις αναφορες που κανουν για τις Εκλογες, και για το διαστημα που θα ακολουθησει, πολλοι θα πειστουν να ψηφισουν τον ταδε ή το δεινα υποψηφιο…
Βλεπουμε επισης το κλιμα «τεχνητης» πολωσης που καλλιεργειται…Αφ΄ενος το ΠΑ.ΣΟ.Κ. επειδη ξερει οτι μια προσφυγη στις καλπες με διακυβευμα την επικροτηση της οικονομικης του πολιτικης θα ειχε ως αποτελεσμα τη συντριβη του,διαμυνηει προς πασα κατευθυνση οτι αυτες οι Εκλογες ειναι για τους τοπικους αρχοντες οποτε ψηφιστε κατα συνειδηση,εμεις στηριζουμε τον χ υποψηφιο αλλα ουσιαστικα δε το «κατεβαζουμε»… Με αυτη τη τακτικη οπως λεγεται θελει να κερδισει 8 περιφερειες…Αν βεβαια το καταφερει εννοειται οτι θα το εκμεταλευτει δεοντως και ως προασπιση της οικονομικης του πολιτικης…
Απο την αλλη μερια η Ν.Δ. προσπαθει να πολωσει το κλιμα ως εξης…
Θετει ως διακυβευμα των εκλογων το Μνημονιο,λησμονωντας οτι αν χρειαζοταν 181 ψηφοι στη Βουλη για να «περασει» θα το στηριζε δεοντως…Οπως επισης ξεχναει οτι η εναλλακτικη προταση του κ.Σαμαρα περναει μεσα απο το Μνημονιο απλα ευελπιστει οτι ο χρονος απεμπλοκης να ειναι μικροτερος ….Οποτε αποσκοπει σε μικροκομματικα οφελη και προσπαθει να κερδισει Περιφερειες στον εκλογικο χαρτη για να εχει ερεισματα στις μετεπειτα Εθνικες Εκλογες…
Γινομαστε μαρτυρες λοιπον μιας προσπαθειας υφαρπαγης της ψηφου,προς οφελος του δικομματισμου,που βλεπει τα ποσοστα του να συρρικνωνονται καθημερινα αλλα και το ιδιο επιχειρειται και απο τα μικροτερα κομματα σε μια προσπαθεια αυξησης των ποσοστων τους….

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ «ΛΕΥΚΟΥ»

Ως απαντηση λοιπον σε αυτο το διεφθαρμενο πολιτικο συστημα που για αλλη μια φορα προσπαθει να καρπωθει με διαφορα τερτιπια τη ψηφο μας ζητωντας συγχωρεση χωρις ομως να εχει πραγματικα μετανοησει και αυτο το δειχνει με την ατιμωρησια που επιδεικνυουν σε οσους ενεπλακησαν σε σκανδαλα,αντιτεινουμε τη ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟ και τη κανουμε το δικο μας υποψηφιο….Πρωτον δειχνουμε τη συμμετοχη μας γιατι η αποχη απαξιωνεται απο τα Μ.Μ.Ε….Το Ακυρο το ιδιο….Γιατι θεωρειται ψηφος που θα πηγαινε καπου αλλα για λογους εκλογικης δεοντολογιας δε μπορει να καταμετρηθει….Το Λευκο αποτελει προτιμηση καθως σημαινει οτι απο τους υποψηφιους που εχω να επιλεξω δε θεωρω κανενα ικανο…Ενσωματωνει ετσι μια γενικωτερη απαξιωση στο πολιτικο συστημα….
Δευτερον αν τα ποσοστα του Λευκου ειναι αρκετα υψηλα σε σχεση με αλλα χρονια δε θα μπορει να αποκρυφθει απο τα Μ.Μ.Ε….Οποτε θα ενσωματωθει αυτη η αντιδραση και θα κοινοποιηθει χωρις να πεσει στο κοινο και να απαξιωθει…Με συνθημα λοιπον «Ψηφιζω Λευκο για να τους Μαυρισω» και με την ενεργο συμμετοχη μας την ημερα των Εκλογων στελνουμε το δικο μας μυνημα σε ολο το πολιτικο σκηνικο και απαιτουμε να συμμετεχουμε στις αποφασεις που μας αφορουν….
Μερικες διευκρινησεις...
Eπειδη κάθε νεα κινηση προσκρουει σε αυτά που εχουμε μαθει ή ακουσει και τα θεωρουμε δεδομενα ας ξεκαθαρισουμε μερικα πραγματα για τη Λευκη ψηφο....
Πρωτον βασει της ασαφειας των εκλογικων νομων δε μπορει να θεωρηθει ουτε ακυρη ουτε εγκυρη...Υπαρχει δεδικασμενο από το 2007 που το εκλογοδικειο καταμετρησε και ενσωματωσε στο εκλογικο σωμα τις λευκες ψηφους (Υποθεση Αχ.Καραμανλη)....
Δευτερον επειδη είναι καλυτερα να εχουμε και την αποψη της Δικαιοσυνης ας δουμε τι λεει ο κ. Βελισσάριος Κ. Καράκωστας Πρόεδρος Εφετών Δ.Δ. και το δημοσιευσε το περιοδικο δικη....
«6. Επειδή, από την αρχή της ελεύθερης και ανόθευτης εκδήλωσης της λαϊκής θέλησης, ως έκφρασης της λαϊκής κυριαρχίας, που κατοχυρώνεται από το άρθρο 52 Σ προκύπτει ότι το εκλογικό σώμα πρέπει πάντοτε να έχει τη δυνατότητα και την ευχέρεια επιλογής ενός κόμματος, συνδυασμού η υποψηφίου που μετέχει νόμιμα στις εκλογές (ΣτΕ 4107/1987). Από την ίδια αρχή συνάγεται περαιτέρω ότι το εκλογικό σώμα, στο πλαίσιο της υποχρεωτικής άσκησης του εκλογικού του δικαιώματος, είτε η υποχωρητικότητα προβλέπεται από το Σύνταγμα είτε επιβάλλεται από το νόμο, πρέπει να έχει και τη δυνατότητα αποδοκιμασίας όλων των κατερχομένων στις εκλογές υποψηφίων, γιατί αποτελεί και αυτή μορφή εκδήλωσης της λαϊκής κυριαρχίας (πρβλ. ΑΕΔ 55/1989). Δεδομένου δε ότι μόνο με τη λευκή ψήφο εκφράζεται γνήσια η βούληση του εκλογέα να αποδοκιμάσει όλους του υποψηφίους, πρέπει να γίνει δεκτό ότι από το άρθρο 52 του Συντάγματος που κατοχυρώνει την ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, απορρέει και η υποχρέωση παροχής στον εκλογέα της δυνατότητας να εκφράσει τη βούλησή του αυτή με τη ρίψη στην κάλπη λευκού ψηφοδελτίου.»
Βλεπουμε λοιπον ότι πολλα από αυτά που ακουσαμε είναι επιπλαστοι μυθοι στο βωμο μικροκομματικων σκοπιμοτητων...Κανενα δε συμφερει να καταμετρηθει η επιλογη που τον απαξιωνει....
Από την άλλη είναι δικαιο που δε προσμετραται στο εκλογικο αποτελεσμα γιατι δε μπορει να μεινει με κενα εδρανα η Βουλη ή χωρις τοπικους αρχοντες η χωρα μας....
Το μονο σιγουρο είναι ότι αποτελει πολιτικη προτιμηση το ΛΕΥΚΟ...
Εκφραζει απολυτα το παλμο και την αντιδραση που θελουμε να καταδειξουμε στο πολιτικο κοσμο χωρις να ενδυναμωνουμε κατι που δε θελουμε....
Εκφραζει απολυτα ψηφο διαμαρτυριας και απαξιωσης στο συνολο του πολιτικου κοσμου......
Εκφραζει τη δυναμη μας στη καλπη....
Γι’αυτό διαδωστε το...Ας στειλουμε το δικο μας ισχυρο μυνημα στο πολιτικο κοσμο,ας διατρανωσουμε την αντιδραση στο Καλλικρατη,την αντιθεση μας στην εξωτερικη και οικονομικη πολιτικη που ασκει η Κυβερνηση,και τελος ας απαξιωσουμε μαζικα το συνολο του πολιτικου κοσμου....

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑΝΑΣΗΣ Κ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Εγκύκλιος υπ’ αριθμ. 18 για τη διενέργεια των εκλογών της 7ης Νοεμβρίου 2010 για την ανάδειξη
ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΤΑ
Αύγουστος 2010

σελ.46 ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ:

"Τονίζουμε ότι για την κατανομή των εδρών και τον καθορισμό του εκλογικού μέτρου τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα ."

ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ!!!!

v for vendetta.... είπε...

Δεν ειπε κανενας οτι θα κερδισει εκλογες το λευκο...Αυτο που λεμε ειναι να στειλουμε ενα μαζικο μυνημα...Δεν προσμετραται το λευκο ειναι γνωστο τοις πασι...Αλλα μια κινηση με πολλα ΛΕΥΚΑ με το δημοσιευμενο πλεον κειμενο σε πολλα blog και απο στομα σε στομα μπορει να καταδειξει παλμο,αντισταση,αντιδραση και διεκδικηση..Το κινημα αυτο βασιζεται στο δημοκρατικο δικαιωμα της Λευκης ψηφου και αποσκοπει να πληξει και να απαξιωσει το πολιτικο κοσμο...Δεν εχει σκοπο να αφησει τη χωρα χωρις Περιφερειαρχες και Δημαρχους..(Μη ξεχναμε ειναι αυτοδιοικητικες οι εκλογες)....

Ανώνυμος είπε...

Η προπαγάνδα της αποχής – Ο εχθρός της Δημοκρατίας
Διαβάζουμε κατα καιρούς, ότι το ΠΑΣΟΚ είχε στις τελευταίες εκλογές, σχεδόν τους ίδιους ψηφοφόρους που είχε και το 2004. Πως είπατε παρακαλώ ;; Και πως βγήκε πρώτο κόμμα με 160 βουλευτές και 10,45% διαφορά από το δεύτερο κόμμα, την ΝΔ ;; Απλό…δια της μεθόδου της αποχής και της προπαγάνδας του κ. Κανένα. Δεν πήγαν να ψηφίσουν οι δυσαρεστημένοι ψηφοφόροι της ΝΔ. Τυχαίο, δεν νομίζω. Ποιούς εξυπηρετεί η αποχή λοιπόν; Εξυπηρετεί το εκλογικό σώμα; Εξυπηρετεί την Δημοκρατία; Σίγουρα εξυπηρετεί το ‘σύστημα’ και τους πραιτωριανούς του…τα ΜΜΕ. Η λογική τους είναι απλή. Η ‘παίζεις’ μαζί μας ή δεν ‘παίζεις’ καθόλου. Έτσι προπαγανδίζουν ποικιλοτρόπως την αποχή, ως ψήφο διαμαρτυρίας. Και εκεί κατευθύνουν τους δυσαρεστημένους. Να φύγετε, να πάτε αλλού, δηλαδή. ΟΧΙ η αποχή δεν είναι κάποιο κόμμα και δεν στέλνεις κανένα πολιτικό μήνυμα επιλέγοντας το, δια της αποχής σου. Η αποχή σε βγάζει εκτός παιχνιδιού. Κόκκινη κάρτα δηλαδή, μόνο που την δείχνεις εσύ, στον εαυτό σου. ΝΑΙ στην αποχή από το κόμμα και την πολιτική που σε εξαπάτησε! ΟΧΙ στην αποχή από το εκλογικό σου δικαίωμα! Εάν επιλέξεις την αποχή για να ‘τιμωρήσεις’ ένα συγκεκριμμένο κόμμα, ξανασκέψου το. Ουσιαστικά το πριμοδοτείς. Ρωτάς γιατί ; Διότι ως απέχων δεν υπολογίζεσαι στα εκλογικά ποσοστά. Είσαι μαζί με τα λευκά και τα άκυρα. Μπορεί να σε χάνει το κόμμα σου και να πιστεύεις ότι το ‘τιμώρησες’ αλλά αφού δεν συμμετέχεις, δεν σε κερδίζει κάποιο άλλο κόμμα και η διαμαρτυρία σου είναι αόρατη. Η αποχή δεν μικραίνει τα ποσοστά των μεγάλων κομμάτων γιατί απλά δεν υπολογίζεται. Το ποσοστό της, υπάρχει μόνο για στατιστικούς λόγους. Ποτέ η αποχή,τα λευκά και άκυρα δεν κυβέρνησαν. Από ενεργός πολίτης που συμμετέχει στα κοινά και έχεις λόγο, γίνεσαι ένα στατιστικό στοιχείο αποχής. Αυτή την δύναμη θέλουν να σου πάρουν. Μην τους την παραχωρήσεις. Ψήφισε κάτι άλλο. Ψήφισε αντιδραστικά. Ψήφισε ότι και όπως γουστάρεις…αλλά Ψήφισε. Μην τους αφήσεις να σε βγάλουν από το παιχνίδι. Μην τους αφήσεις να ΜΗΝ σε υπολογίσουν στα ποσοτά. Τρέλανε τους, πρώτος. Ας δούμε και μερικά στοιχεία. 2004 Νέα Δημοκρατία 3.359.058 45,36% ΠΑΣΟΚ 3.002.531 40,55% —— ΑΠΟΧΗ 2.326.025 23,50% ΑΚΥΡΑ/ΛΕΥΚΑ 166.667 1,68% ————————————– 2009 ΠΑΣΟΚ 3.012.373 43,92% Νέα Δημοκρατία 2.295.967 33,48% —— ΑΠΟΧΗ 2.888.906 29,08% ΑΚΥΡΑ/ΛΕΥΚΑ 186.137 2,64% Μόλις 9.842 ψήφοι, χωρίζουν ένα ηττημένο πανηγυρικά ΠΑΣΟΚ του 2004, με ένα κερδισμένο, επίσης πανηγυρικά το 2009. Απίστευτο αλλά αληθινό. “ Στον πεπρωμένο σου να δίνεις σημασία και να προσέχεις πως βαδίζεις στην ζωή, [όταν κοιμάσαι άλλος γράφει ιστορία και κάποιος παίζει τη δική σου την ψυχή …” popolaros http://www.antinews.gr/?p=59367

Ανώνυμος είπε...

Η προπαγάνδα της αποχής – Ο εχθρός της Δημοκρατίας http://www.antinews.gr/?p=59367

v for vendetta.... είπε...

ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ-ΨΗΦΙΖΩ ΛΕΥΚΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΩ....

ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...

deadclock είπε...

Λευκό είναι το χρώματα της αθωότητας και αγνότητας!Δεν μας ταιριάζει εμάς τους ανθρώπους το λευκό! Μόνο οι άγγελοι έχουν ως χρώμα τους το λευκό, ἐξ οὗ και η "κοινωνία αγγέλων"! Οπότε αφού είμαστε όλοι β(λ)αμμένοι ως άνθρωποι, το λευκό δεν έχει νόημα σε τούτο εδώ τον β(λ)αμμένο κόσμο.

v for vendetta.... είπε...

Eπειδη κάθε νεα κινηση προσκρουει σε αυτά που εχουμε μαθει ή ακουσει και τα θεωρουμε δεδομενα ας ξεκαθαρισουμε μερικα πραγματα για τη Λευκη ψηφο....
Πρωτον βασει της ασαφειας των εκλογικων νομων δε μπορει να θεωρηθει ουτε ακυρη ουτε εγκυρη...Υπαρχει δεδικασμενο από το 2007 που το εκλογοδικειο καταμετρησε και ενσωματωσε στο εκλογικο σωμα τις λευκες ψηφους (Υποθεση Αχ.Καραμανλη)....
Δευτερον επειδη είναι καλυτερα να εχουμε και την αποψη της Δικαιοσυνης ας δουμε τι λεει ο κ. Βελισσάριος Κ. Καράκωστας Πρόεδρος Εφετών Δ.Δ. και το δημοσιευσε το περιοδικο δικη....
«6. Επειδή, από την αρχή της ελεύθερης και ανόθευτης εκδήλωσης της λαϊκής θέλησης, ως έκφρασης της λαϊκής κυριαρχίας, που κατοχυρώνεται από το άρθρο 52 Σ προκύπτει ότι το εκλογικό σώμα πρέπει πάντοτε να έχει τη δυνατότητα και την ευχέρεια επιλογής ενός κόμματος, συνδυασμού η υποψηφίου που μετέχει νόμιμα στις εκλογές (ΣτΕ 4107/1987). Από την ίδια αρχή συνάγεται περαιτέρω ότι το εκλογικό σώμα, στο πλαίσιο της υποχρεωτικής άσκησης του εκλογικού του δικαιώματος, είτε η υποχωρητικότητα προβλέπεται από το Σύνταγμα είτε επιβάλλεται από το νόμο, πρέπει να έχει και τη δυνατότητα αποδοκιμασίας όλων των κατερχομένων στις εκλογές υποψηφίων, γιατί αποτελεί και αυτή μορφή εκδήλωσης της λαϊκής κυριαρχίας (πρβλ. ΑΕΔ 55/1989). Δεδομένου δε ότι μόνο με τη λευκή ψήφο εκφράζεται γνήσια η βούληση του εκλογέα να αποδοκιμάσει όλους του υποψηφίους, πρέπει να γίνει δεκτό ότι από το άρθρο 52 του Συντάγματος που κατοχυρώνει την ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, απορρέει και η υποχρέωση παροχής στον εκλογέα της δυνατότητας να εκφράσει τη βούλησή του αυτή με τη ρίψη στην κάλπη λευκού ψηφοδελτίου.»
Ολο το αρθρο είναι(εδω)
Βλεπουμε λοιπον ότι πολλα από αυτά που ακουσαμε είναι επιπλαστοι μυθοι στο βωμο μικροκομματικων σκοπιμοτητων...Κανενα δε συμφερει να καταμετρηθει η επιλογη που τον απαξιωνει....
Από την άλλη είναι δικαιο που δε προσμετραται στο εκλογικο αποτελεσμα γιατι δε μπορει να μεινει με κενα εδρανα η Βουλη ή χωρις τοπικους αρχοντες η χωρα μας....
Το μονο σιγουρο είναι ότι αποελει πολιτικη προτιμηση το ΛΕΥΚΟ...
Εκφραζει απολυτα το παλμο και την αντιδραση που θελουμε να καταδειξουμε στο πολιτικο κοσμο χωρις να ενδυναμωνουμε κατι που δε θελουμε....
Εκφραζει απολυτα ψηφο διαμαρτυριας και απαξιωσης στο συνολο του πολιτικου κοσμου......
Εκφραζει τη δυναμη μας στη καλπη....
Γι’αυτό διαδωστε το...Ας στειλουμε το δικο μας ισχυρο μυνημα στο πολιτικο κοσμο,ας διατρανωσουμε την αντιδραση στο Καλλικρατη,την αντιθεση μας στην εξωτερικη και οικονομικη πολιτικη που ασκει η Κυβερνηση,και τελος ας απαξιωσουμε μαζικα το συνολο του πολιτικου κοσμου....

Ανώνυμος είπε...

Είδατε ότι δεν πιάνει πια το κόλπο με την αποχή και πιάσατε το λύκο τώρα ;

v for vendetta.... είπε...

Αδικοι μυδροι...Ενημερωνουμε για τη σημασια,της παρεξηγημενης και καπηλευομενης για μικροκομματικους σκοπους,ΛΕΥΚΗΣ ΨΗΦΟΥ...
Σπαμε προκαταληψεις χρονων και αναδεικνυουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ οπως προκυπτει απο το Συνταγμα της χωρας μας και οχι απο αυτα που αφηνουν να εννοηθουν τα κομματα στρεβλωνοντας την αληθεια...
Μεσα απο τις Δημοκρατικες διαδικασιες της εκλογικης αναμετρησης εκμεταλευομαστε αυτο το δικαιωμα που αποτελει το συνταγματικο μας "οπλο" και υψωνουμε τη φωνη μας...
Και αντιστεκομαστε ενωμενοι...
Δεν μιλαμε ουτε για κολπα..Αυτα τα χρησιμοποιησαν και τα χρησιμοποιει κατα κορον ο πολιτικος κοσμος με το τροπο που περιγραφω στο κειμενο αν το διαβασες πριν σχολιασεις φιλε ανωνυμε...

Ανώνυμος είπε...

Τα κόλπα τους πρέπει να καταλάβουν οτι τέλειωσαν.Τα ΜΜΕ για ότι λένε η κάνουν πληρώνωνται και βάζουν υποθήκες. Οι υποψήφιοι όποιοι και αν είναι σκίζονται για να οικονομήσουν και να φτιάξουν κανάλια για τη συνέχεια.Τα κόμματα το κάθε ένα με το δικό του σκεπτικό υποστηρίζει,προτείνει,ευλογεί κλπ τα τσιράκια του προς ίδιον όφελος και όλης της παρέας τους.Εμείς όλοι οι απ`έξω που πληρώνουμε και θα πληρώνουμε το λογαριασμό των γλεντιών τους πρέπει να πάμε και να εγκρίνουμε με την ψήφο μας όλα αυτά; δεν πρέπει κάποτε να ξυπνήσουμε και να τους μουτζώσουμε; Λοιπόν επειδή πρέπει να πάμε και να πούμε τη γνώμη μας να πάμε και να τους ρίξουμε μια μουτζα και όσο ποιό πολλοί πάμε με αυτό το μυαλό τόσο ποιό πολύ θα τους τσούξει. Οσοι τύχη και το διαβάσεται και συμφωνήται διαδόστε το.

v for vendetta.... είπε...

Φιλε μου Ανωνυμε 12:32...Δικαια η οργη σου...Πιστεψε με θα ημουν απο τους πρωτους που θα το προτεινα..Καποιος αλλος μου ειπε να γραψουμε "εξω το δντ"...
Διαφωνω ομως για 2 λογους..Η ακυρη ψηφος θα απαξιωθει και δευτερον αφου εχουμε τη συνταγματικοτητα της ΛΕΥΚΗΣ ΨΗΦΟΥ ως εγκυρης και απαξιωτικης συναμα γιατι να μη τη χρησιμοποιησουμε...;

αιολος είπε...

Συμφωνώ η μη συμμετοχή (αποχή) είναι νερό στον μύλο των δημοσιογραφο-πολιτικο-συνδικαλιστικών λαμόγιων .... αλλά και το λευκό αναλόγως το βλέπουν και ψηφίζοντας οι κομματικά ενταγμένοι βγάζουν με μεγάλα ποσοστά τα λαμόγια τους.
Εγώ είμαι υπέρ της απαξιωτικής ψήφου, δηλαδή ψηφίζω ότι τους πονά και θα πρότεινα κόμματα εκτός βουλής άκρα αριστερά- άκρα δεξιά και άτομα που απαξιώνουν την πολιτική πχ στην Ιταλία ψήφησαν την Τσιτσολίνα...........

v for vendetta.... είπε...

Φιλε μου Αιολε,ΠΟΤΕ δε δυναμωνουμε κατι που δε θελουμε...Φαντασου να εκλεξουμε κατι που δε θελουμε μονο απο Διαμαρτυρια...Και ο Χιτλερ ψηφιστηκε σα διαμαρτυρια για τη Συνθηκη των Βερσαλλιων και ειδες που πηγε η ανθρωποτητα...Και ξαναλεω βασει του Προεδρου Εφετων,οτι η ΛΕΥΚΗ ψηφος ειναι συνταγματικο δικαωμα και μυνημα του στυλ δε θελω κανεναν σας....

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΚΑ
ΛΕΥΚΟ=ΑΚΥΡΟ=ΑΠΟΧΗ
=δινω δυναμη στην ψηφο των αλλων

Παρακαλω τον διαχειριστη να αποσυρει το κειμενο!!!!

Σε αλλα μπλογκς η προταση του ΛΕΥΚΟΥ ήδη θεωρειται διαρροη απο την κυβερνηση για να συνεφερει τα ποσοστα της μειωνοντας τα εγκυρα ψηφδελτια...

ΗΜΑΡΤΟΝ το αρθρο ειναι 10 χρονια πισω

v for vendetta.... είπε...

Πολλα μπορουν να ειπωθουν και να διατυπωθουν...Ολα εχουν 2 οψεις...Ο καθενας κρινει και παιρνει...
Το 33% του λαου μας ανηκει στην αδιευκρινηστη ψηφο...
Το κινημα προσπαθει να ενωσει τους Ελληνες..Για να μπορουμε να κανουμε κατι καλυτερο αυριο...
Οσο για τη μομφη...Διαβασε λιγο τα κειμενα μου και θα δεις οτι δεν εχει ουδεμια σχεση με τη πραγματικοτητα...
Η απαξιωση ομως στο συνολο του Πολιτικου κοσμου οχι μονο της Κυβερνησης αποδεικνυεται απο ολα μου τα κειμενα..Αν δε ξερεις φιλε ανωνυμε μη συμπεραινεις ετσι...
Επειδη το ειπαν καποιοι...
Απλα και ωραια...
Δευτερον η Κυβερνηση θα εφυσηχαζοταν με την αποχη και θα την προωθουσε...Για να την απαξιωσει μετα...Αλλα ουτε μεχρι εκει μπορειτε να σκεφτειτε...Και οσο για το μαθημα της Δημοκρατιας να κατεβει κειμενο αποκλειεται...
Παλι αν δεις αναρτω και κειμενα απο υποψηφιους που στελνουν...
Ελεγξε τα σφαιρικα τα γεγονοτα πριν κατηγορησεις...

Ανώνυμος είπε...

Να μένουν αυτά!!!! Τα έχουμε ξαναδεί! Λευκό σημαίνει αποδυνάμωση της λαικής δυσαρέσκειας και στροφή της κατά το δοκούν αφού δεν θα υπάρξουν πουθενά (κατά την λογική αυτή) εκπρόσωποι που να μπορούν να μάχονται και να καταγγέλουν. Η λαική στροφή πρέπει να είναι εμφανής και πρέπει να είναι αριστερά και με την βούλα! Το μόνο που φοβούνται είναι αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Στην αρχαία Αθήνα -μια που το σχόλιο εχει και την σχετική φωτογραφία- η αποχή θεωρείτο ηλιθιότητα καθώς αυτός που απείχε των κοινών αποκαλούνταν ιδιώτης (idiot). Και για να αποδώσουν τις σχετικές "τιμές" στους ανάλογους ανθρώπους την ωρα διεξαγωγής της ψηφοφορίας άνθρωποι της πολιτείας έκλειναν τους δρόμους με σχοινιά με χρώμα κόκκινο βαδίζοντας από έξω προς το μέρος της ψηφοφορίας ώστε άν κάποιος επιχειρούσε να το σκάσει να βάφονταν από αυτά και να είχε τις συνέπειες της ηλιθιότητας του.
Σε μιά δημοκρατική τουλάχιστον χώρα ο μη έχων θέση ήταν και παραμένει ενας ηλίθιος και ως τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται!

v for vendetta.... είπε...

Aν το διαβαζες φιλε ανωνυμε 06:06 θα καταλαβαινες γιατι το λευκο ειναι συμμετοχη και μαλιστα δυναμικη...
Φιλε ανωνυμε 5:56 απολυτως σεβαστη η στροφη που επιθυμεις......

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε V να είσαι βέβαιος/η ότι διάβασα πολύ προσεκτικά. Αλλά και να μην διάβαζα δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς σε ενα σύστημα ότι η μη θέση=πρόβατα προς σφαγή! Και μου είναι αδιανόητο αλλά και βέβαια ψευδές τό να μην έχει κάποιος άποψη. Κι αν ακόμα δεν συμφωνεί με τα ήδη υπάρχοντα κατεβάζει την δική του. Τα υπόλοιπα με παραπέμπουν σε Γκαιμπελικές τακτικές....

v for vendetta.... είπε...

Τότε προφανώς θα διάβασες τι εκπροσωπεί το λευκό βάσει του Προέδρου Εφετών..Τη ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ που είναι και άποψη και θέση...Και δημοσκοπικά εκφράζει το 53% ως θέση...Απλά δε ξέρει ο κόσμος πως να το εκφράσει...Προπαγανδιστής είναι όποιος δεν ενημερώνει ΄ενημερώνει κατά το δοκούν...Νομίζω πως ανέλυσα τα πάντα αν δείς και τα σχόλια....Όχι μόνο για το Λευκό αλλά για όλα...Δε νομίζω να έκανε κάτι τέτοιο ο Γκαίμπελς...Αντίθετα θα χαρακτήριζα Γκαιμπελιστές όσους απαξιώνουν κάτι μόνο για να το απαξιώσουν χωρίς επιχειρήματα....