Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

μία διαφορετική δημοσκόπηση!


Η στήλη, θέλοντας να συνεισφέρει στον δημόσιο διάλογο για το αν θα πρέπει να προχωρήσει η χώρα σε αναδιάρθρωση του χρέους της, έκανε δημοσκόπηση με 10 ερωτήματα στα οποία οι τέσσερις δημοφιλέστερες απαντήσεις ήταν οι εξής:

1. Με πόσα ευρώ μπορεί να ζήσει κάποιος στην Ελλάδα;
α. Με 500
β. Με 3.500
γ. Δεν ξέρω, αλλά το επίδομα ανεργίας δεν μου φτάνει
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

2. Πόσο φόρο πληρώνετε κάθε φορά;
α.6.000 – 12.000
β.Ο Μητσάρας δεν πληρώνει, είναι πολύτεκνος
γ. Πληρώνω φόρο μισθωτών υπηρεσιών, δηλαδή είμαι… μισθοφόρος.
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

3. Πότε πιστεύετε ότι η Ελλάδα θα βγει από την κρίση;
α. Όπως μας λένε, το 2013
β. Του αγίου… ανήμερα
γ. Όταν τα παιδιά μου θα έχουν δισέγγονα.
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

4. Πιστεύετε ότι το “Ζάππειο 2″ της ΝΔ είναι εναλλακτική λύση;
α. Και πού να δείτε το Ζάππειο 3
β. Απλώς βάφουν το μνημόνιο γαλάζιο
γ. Στο Ζάππειο μια μέρα, σαν περπατούσα, συνάντησα μια νέα ξανθομαλλούσα…
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

5. Πιστεύετε ότι το μνημόνιο έχει μεγάλο πολιτικό κόστος για την κυβέρνηση;
α. Μα δε βλέπετε το δεξί μου χέρι που λείπει;
β. Δεν ξαναψηφίζω στη ζωή μου
γ. Μπα, γιατί μετά πάντα έρχεται το… λησμόνιο
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

6. Γιατί ότι μέτρα κι αν παίρνουμε ως χώρα, δεν υποχωρούν τα spread;
α. Μας πολεμούν οι κερδοσκόποι
β. Είναι δόλιο σχέδιο Σκοπιανών και μασόνων
γ. Δεν πέφτουν γιατί έχουν πάρει βιάγκρα
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

7. Πρέπει να υπάρξουν απολύσεις στο δημόσιο;
α. Να τους διώξουν όλους και να πάρουν άλλους
β. Όχι βέβαια. Ξέρετε πόσες “κατουρημένες ποδιές” φίλησα για να διοριστώ;
γ. Να μην τους διώξουν. Απλώς να σταματήσουν να τους πληρώνουν.
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

8. Τι άποψη έχετε για το πολιτικό σύστημα;
α. Άλλαξε πολύ ο σοσιαλισμός, απ’ αυτό που διάβαζα το “Κεφάλαιο” του Μαρξ
β. Ένας Παπαδόπουλος μας χρειάζεται (Γιώργος ή Αλέκος δεν διευκρινίζεται)
γ. ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου
9. Εκτιμάτε ότι τα συνδικάτα οδήγησαν την οικονομία σε αυτή την κατάσταση;
α. Έξω οι κλέφτες
β. Όχι, μαζί τα φάγαμε
γ. Γκαρσόν, ένα υποβρύχιο παρακαλώ
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

10. Αν είχατε ένα κομπόδεμα τι θα το κάνατε;
α. Θα το έστελνα για διακοπές στην Ελβετία
β. Λίρες και χρυσά δόντια
γ. Πλάκα μου κάνεις; Εχω τεράστιο κομπόδεμα από χρέη
δ. Τι να σας πω; Ρωτήστε το λογιστή μου

YΓ. Υπήρξε και μία άλλη άτυπη ερώτηση προς αυτούς που απάντησαν σε όλα τα ερωτήματα το “δ”. Τους ρωτήσαμε “και πού είναι ο λογιστής σας;”. Η συχνότερη απάντηση ήταν… “στη φυλακή”.

από http://gaios.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: