Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ανέκδοτο με παπά

Συζητούσαν δυο φίλοι και κάποια στιγμή λέει ο ένας στον άλλον:
-Έχεις εξομολογηθεί τώρα τελευταία;
-Πού το θυμήθηκες τώρα αυτό ρε;
-Ε, πώς! Εγώ θα σου πρότεινα να πας.
-Δε θά 'σαι καλά ρε! Από το δημοτικό έχω να πάω.
-Ε,να! Σου το ζητάω σαν χάρη.Να απασχολήσεις για λίγο τον παπά,γιατί θέλω να πάω με την παπαδιά.
-Πες το ντε! Αν είναι έτσι, να πάω. 
Και πήγε.Κι όλο θυμόταν και κάποια άλλη αμαρτία,κι άλλη,κι άλλη.Αλλά κάποια στιγμή δεν άντεξε.
-Παπά μου,τώρα που εξομολογουμαι,διαπράττω και νέα αμαρτία.
-Τι εννοείς τέκνον μου;
-Ε,να..Κάνω πλάτες στον φίλο μου και σε καθυστερώ για να πάει αυτός με την παπαδιά σου!
Και ο παπάς ήρεμος:
-Η γυναίκα σου ζει;;
- Ναι πάτερ μου!!!
-Τρέξε γρήγορα σπίτι σου τέκνο μου...H παπαδιά έχει πεθάνει εδώ και 2 χρόνια..από το facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: