Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Ποιος πληρώνει τελικά τη νύφη; Καταγγελία αναγνώστη στο typografikos

Με αφορμή μια καταγγελία που δεχτήκαμε σήμερα από αναγνώστη του typografikos, διαπιστώσαμε για μια ακόμη φορά πόσο εύκολο είναι πλέον για τον καθένα μας να υποστεί τις συνέπειες της χαοτικής καθημερινότητας, χωρίς στην ουσία να έχει καμία πίστη πως μπορεί να βάλει τα πράγματα σε τάξη. Διαβάστε την καταγγελία που ακολουθεί:

"Είμαι αναγνώστης του μπλογκ σας και θα ήθελα να καταγγείλω ένα περιστατικό που μου συνέβη πρόσφατα. Είμαι κάτοικος Πειραιά εδώ και πολλά χρόνια και στην καθημερινότητά μου ζω τα προβλήματα του δήμου για τα καλά. Ωστόσο, μόνο πριν λίγο καιρό επηρεάστηκα άμεσα εξαιτίας της έλλειψης οργάνωσης του δήμου αλλά και ορισμένων λαθρομεταναστών που βρίσκονται στην περιοχή. Για να καταλάβετε κι εσείς και οι αναγνώστες, σας εξηγώ το περιστατικό:

Ήταν λίγο πριν τη γιορτή του Αγίου Νείλου όταν παρκάρα το αυτοκίνητό μου πάνω στην οδό Θεοτόκη. Κάθε χρόνο διοργανώνεται διήμερο πανηγύρι για τον εορτασμό
της εκκλησίας που βρίσκεται στην περιοχή. Ωστόσο, δεν υπήρξε ποτέ ενημέρωση από το δήμο ότι η οδός αυτή θα παραμείνει κλειστή ενόψει του πανηγυριού, αλλά από
τη στιγμή που είχα ήδη σταθμεύσει το αμάξι μου εκεί, δε μπορούσα να κάνω διαφορετικά. Το επόμενο απόγευμα που χρειάστηκα το αυτοκίνητό μου, πήγα εκεί όπου το είχα παρκάρει και είδα ότι τη θέση του είχαν πάρει πάγκοι με χαλιά στημένοι από Νιγηριανούς! Ψάχνοντας το αμάξι, παρατήρησα ότι είχε μετακινηθεί από κάθετα παρκαρισμένο, σε οριζόντια πάνω στο πεζοδρόμιο, και μάλιστα είχε μετατραπεί σε έναν επιπλέον πάγκο για χαλιά, τα οποία πωλούνταν από τους Νιγηριανούς. Γνωρίζοντας ότι δε θα μπορούσα να κάνω κάτι μόνος μου για να αντιδράσω, κάλεσα το 100 το οποίο ήρθε αμέσα. Η αστυνομία λοιπόν, ζήτησε εξηγήσεις απ' όσους είχαν μετακινήσει και χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό μου, στο οποίο παρεμπιπτόντως είχε σχηματιστεί μια αρκετά μεγάλη γούβα από το βάρος των χαλιών.
Εντέλει αποδείχθηκε ότι δε διέθεταν άδεια παραμονής στην Ελλάδα. Δύο από αυτούς οδηγήθηκαν στο αυτόφωρο, συνοδευόμενοι και από εμένα με σκοπό την κατάθεση
μήνυσης σε βάρος τους. Μια μήνυση ωστόσο που τελικά δεν κατέθεσα, γνωρίζοντας ότι δε θα έβρισκα το δίκιο μου και ούτε θα έπαιρνα ποτέ αποζημίωση για τη ζημιά που μου προκλήθηκε.
Χωρίς να εκφράζω σε καμία περίπτωση ρατσιστικές απόψεις, μια απορία που θέλω να μοιραστώ μαζί σας μετά το περιστατικό αυτό, είναι γιατί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι να προκαλέσουν την προσοχή της αστυνομίας, προχωρώντας σε μια πράξη παράνομη και προκαλώντας ζημιά κατά τύχη σε εμένα, από τη στιγμή που δε διαθέτουν άδεια παραμονής στη χώρα μας και πως εγώ υπάρχει περίπτωση να αποζημιωθώ για ότι μου συνέβη, τη στιγμή που οι υπεύθυνοι επί της ουσίας είναι ανύπαρκτοι για το ελληνικό κράτος;
Πιστεύω πως στη θέση μου θα μπορούσε να είναι ο καθένας και απλά θέλω να μοιραστώ αυτήν την αίσθηση αδιεξόδου, που είμαστε αναγκασμένοι να βιώνουμε με τραγελαφικούς ενίοτε τρόπους, όλοι μας.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας

Αναγνώστης του typografikou"

Δεν υπάρχουν σχόλια: