Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Συνέντευξη Γιάννη Μανιάτη

Ο Γιάννης Μανιάτης, έδωσε στην «Sportday» την πρώτη του συνέντευξη σαν παίκτης του Ολυμπιακού και μίλησε για όλα αυτά που άφησε πίσω του και αυτά που βρήκε στον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά τα όσα είπε:


Για τον Βαλβέρδε:

«Είναι πολύ θετικός άνθρωπος. Με έχει βοηθήσει αρκετά, μου έχει μιλήσει πολύ. Μου είπε τι ζητεί και τι θέλει στις προπονήσεις, αλλά και στα παιχνίδια. Είναι ακόμα νωρίς όμως. Σίγουρα είναι διαφορετικά με τα όσα είπα είναι νωρίς. Έχω μάθει ότι είναι δίκαιος και αυτό αποτελεί κίνητρο για όλους τους ποδοσφαιριστές».

Για το DNA του Ολυμπιακού:

«Το DNA μου ταιριάζει με αυτό του Ολυμπιακού. Θέλω και εγώ να κερδίζω συνέχεια και να σηκώνω τίτλους».

Για την προσαρμογή του Ολυμπιακού:

«Δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα ότι είμαι στον Ολυμπιακό. Πρέπει να καταλάβω τι γίνεται γρήγορα, επειδή έχουν αλλάξει τα πάντα. Έχει αλλάξει η ζωή μου σε διάφορα πράγματα. Στον Πανιώνιο σκεφτόμουν άλλα πράγματα. Πως θα βγούμε στην Ευρώπη. Τώρα αυτά έχουν αλλάξει. Όλα είναι διαφορετικά. Πλέον σκέφτομαι πως θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να προσαρμοστώ».

Για την ΑΕΚ:

«Δεν πιστεύω ότι θα πας κάπου και θα παίξεις εύκολα. Έχει δεν έχει δεξί μπακ η ΑΕΚ. Στην απόφαση μου έπαιξαν πολλά πράγματα ρόλο. Είχα μια πίεση. Γιατί είχε έρθει η ώρα να αποχωρήσω από τον πανιώνιο για πολλούς και διάφορους λόγους. Σκέφτηκα πολύ. Από την αρχή, όμως, είχα αποφασίσει πως θέλω Ολυμπιακό. Γιατί ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Το πιο υγειές σωματείο. Μου προσφέρει όλα όσα θέλω. Το πρωτάθλημα, το Τσάμπιονς Λιγκ. Εγώ θέλω να τα ζήσω όλα αυτά με τον Ολυμπιακό».

Για τον Πανιώνιο:

«Οι φίλαθλοι του Πανιωνίου δεν ξέρουν τι έχει γίνει με μένα. Δεν ξέρουν γιατί έφυγα. Είναι πολλοί οι λόγοι. Δεν θέλω να πω τον ένα συγκεκριμένο λόγο που με ανάγκασε να φύγω. Όπως είπα και πριν, ήταν επιθυμία μου να φύγω. Εάν ήταν διαφορετικές οι συνθήκες, ίσως και να έμενα μέχρι το καλοκαίρι. Οι συνθήκες δεν ήταν όπως ήθελα και για αυτό ζήτησα να φύγω. Ο κύκλος μου στον Πανιώνιο έχει κλείσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: