Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Αθήνα


Η κατάσταση μπορώ να πω ότι δεν πάει άλλο. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα πια. Μας έχουν παραλύσει... Παρά τη δικαστική απόφαση που έκρινε παράνομες τις κινητοποιήσεις και, ειδικά, την εικοσιτετράωρη απεργία της Πέμπτης, οι συνδικαλιστές αποφάσισαν να σκληρύνουν τη στάση τους, ακινητοποιώντας όλα σχεδόν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. 
Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε, αλλά η απεργία δεν έληξε! Έγινε και πορεία στο κέντρο στην οποία επικράτησε ένταση έξω από τη Βουλή, γιατί  διαφώνησαν οι εργαζόμενοι και οι συνδικαλιστές των ΜΜΜ για το πού θα έπρεπε να κατευθυνθούν. Ασχολίαστο!! Τελικά, μετά από λογομαχίες και τσακωμούς, αποφασίστηκε η πορεία να κατευθυνθεί προς το κτίριο της ΓΣΕΕ. 

Από τη μία, οι εργαζόμενοι στις δημόσιες συγκοινωνίες δεν θέλουν να χάσουν τα κεκτημένα τους και παλεύουν! Εύλογο!  Από την άλλη, αυτός που πραγματικά ταλαιπωρείται είναι ο κοσμάκης και όχι οι «ανώτεροι». Άρα, όλος ο αγώνας,που καλώς γίνεται,  γιατί είναι θεμιτό να διεκδικούμε, έχει επιπτώσεις σε εμάς, το επιβατικό κοινό, που δεν μπορούμε να πάμε άλλοι στις δουλειές, άλλοι στα πανεπιστήμια κλπ. Επομένως, ποιον πολεμούν πραγματικά και σε ποιον κάνουν τη ζωή δύσκολη; Και όταν ο απόφοιτος ανώτερης σχολής παίρνει σήμερα τρεις και εξήντα -αν είναι τυχερός και παίρνει δηλαδή-, δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικό να μειωθεί ο μισθός στους οδηγούς κάποια ευρώ... Αν εγώ χάσω τη δουλειά μου στον ιδιωτικό τομέα, επειδή δεν μπορώ να πάω, τότε εσύ που εργάζεσαι στο δημόσιο, γιατί να παίζεις με τη ζωή μου; Γιατί με εμένα παίζεις, όχι με τους 300! Ας μην θυμηθώ τι έγινε με τα μαγαζιά τα Χριστούγεννα... That's life folks, δεχτείτε το «σήμερα» και συμβιβαστείτε!!

Για να ρίξουμε μια ματιά στα βασικά σημεία του επίμαχου και ψηφισμένου πλέον νομοσχεδίου:
1.Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) μετατρέπεται σε Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής (ΟΑΣΑ), ένας μητροπολιτικός φορέας που θα δρα στη νεα Καλλικρατική περιφέρεια και θα εντάσσει υπό την "ομπρέλα" του όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς (δημόσια και ιδιωτικά - πχ. ΚΤΕΛ, αλλά και τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - πχ. Δημοτικές Συγκοινωνίες).

2.Προκύπτει συγχώνευση των συγκοινωνιακών εταιρειών ως εξής:
Η ΕΘΕΛ (Εταιρεία ΘΕρμικών Λεωφορείων) και η ΗΛΠΑΠ (Ηλεκτρικά Λεωφορεία Περιοχής Αθηνών Πειραιώς) συγχωνεύονται σε έναν νεο οργανισμό με την ονομασία ΟΣΥ (Οδικές ΣΥγκοινωνίες). Η ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας), ο ΗΣΑΠ (Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών Πειραιώς) και η ΤΡΑΜ (Αθηναϊκό Τραμ) συγχωνεύονται σε έναν νεο οργανισμό με την ονομασία ΣΤΑΣΥ (ΣΤΑθερές ΣΥγκοινωνίες).

3. Ο ΟΑΣΑ θα συνάπτει συμβατικές σχέσεις με τις Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΠΣΕ), είτε αυτές είναι ο ΟΣΥ και η ΣΤΑΣΥ, είτε οι δημοτικές συγκοινωνίες, είτε τα ΚΤΕΛ. Μέσω αυτών των συμβάσεων αποσαφηνίζεται απολύτως η δέσμευση που αναλαμβάνει η κάθε πλευρά με το συνεπαγόμενο κόστος, για συγκεκριμένο έργο.

4. Σε ό,τι αφορά το προσωπικό, προβλέπεται η μετάταξη περίπου 1.500 υπαλλήλων, από τους 11.850 εργαζόμενους που απασχολούνται σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες. 
 
μας το έστειλε 
http://typografikos.blogspot.com/2011/01/blog-post_6147.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: