Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Η Willow Smith θέλει να γίνει Lady Gaga!


Έχει πολύ μεγάλο όνειρα μαζί με το ταλέντο της να την συνοδεύουν και ευχόμαστε να τα καταφέρει !

Το πανέξυπνο αυτό παιδάκι με το φοβερό ταλέντο στην μουσική που την έχει κάνει σταρ μέσα σε μια νύχτα είναι και ετοιμόλογη. Τι είπε σε πρόσφατη συνέντευξη της:

«Θα ήθελα να γίνω πάρα πολύ γνωστή καλλιτέχνης. Όσο γνωστή είναι η Lady Gaga. Μη σας πω ότι θα ήθελα να γίνω ακόμα πιο γνωστή. Θα ήθελα να γίνω rock star. Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να προσπαθώ να περνάω χρόνο με τους φίλους μου ενώ έχω τόση πολλή δουλειά. Έρχονται να με δουν οι φίλοι μου και εγώ ηχογραφώ και λέω στους τεχνικούς αφήστε με να πάω να παίξω! Δεν θέλω να κάτσω εδώ! – όμως υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που βασίζονται επάνω μου και δεν μπορώ να ειμαι επιπόλαιη».

Τόσο μικρή και όμως τόσο επαγγελματίας! Ας ελπίσουμε όμως ότι ο μπαμπάς της που ξέρει το παιχνίδι της διασημότητας, θα καταλάβει ότι είναι ακόμα παιδί και ότι η παιδική ηλικία δεν κρατάει για πάντα.

πηγη:www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: