Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Νίκος Οικονομόπουλος: «Είναι πολύ καλό αυτό που έκανε το «Sguide.gr»!

Ο Νίκος Οικονομόπουλος με υποδέχτηκε στο καμαρίνι του και μου μίλησε για τη νέα του δισκογραφική δουλειά αλλά και το «Sguide.gr»!
Συνέντευξη: Μαίρη Καράμπελα

Μίλησέ μου για τη νέα σου δισκογραφική δουλειά. Το «Δώρο για σένα»!

Είναι ένας καινούργιος δίσκος με 13 τραγούδια. Εκτός από τον..... Σπύρο Γιατρά, τον Αλέκο Χρυσοβέργη, την Ελένη Γιαννατσούλια και το Νίκο Βαξεβανέλη που έχουν γράψει τραγούδια και στους προηγούμενους δίσκους μου, τώρα συνεργάζομαι και με τον Βασίλη Γαβριηλίδη, τον Θωμά Παπανικολάου, τον Βαγγέλη Καρατζάνο, τον Γιάννη Φρασέρη που μου έγραψαν το «Καλημέρα». Ο Πάνος Φαλάρας μου έγραψε ένα τραγούδι μαζί με τη Μαρίτα Ρόση.

Έχεις και ένα ντουέτο;

Και έχω και ένα ντουέτο μαζί με τον Σταμάτη Γονίδη, μία ωραία μπαλάντα, «Η αγάπη είναι τραγούδι», δηλαδή ότι γίνεται στη ζωή μας όσο αφορά την αγάπη μπορεί να γίνει και τραγούδι και μέσα από αυτό να εκφραστείς.

Τι εύχεσαι γι’ αυτή τη δισκογραφική δουλειά;

Είναι το τέταρτο album μου και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με αγαπάει και με στηρίζει αυτά τα τέσσερα χρόνια. Θέλω να πω ότι μέσα σε τέσσερις μέρες έγινε πλατινένιο το cd. Και έπεται και συνέχεια.

Πως κρίνεις την απόφαση να φτιαχτεί ένα site όπως το «s – guide», με προσφορές για τους νέους που τους δίνουν τη δυνατότητα να έρθουν και σε νυχτερινά κέντρα όπως το δικό σου και να σε απολαύσουν;

Είναι πάρα πολύ καλό αυτό που έκανε το «s – guide» και έδωσε τη δυνατότητα στους νέους να μπορούν να έρχονται στα νυχτερινά κέντρα και να διασκεδάζουν γιατί πλέον η διασκέδαση έχει γίνει πάρα πολύ δύσκολη για τον καθένα μας. Παλαιότερα ήταν το πιο εύκολο πράγμα, αλλά τώρα όχι. Είναι πάρα πολύ καλό που γίνονται καλύτερες τιμές στον κόσμο. Είναι πάρα πολύ καλό επίσης που εμείς οι καλλιτέχνες, τουλάχιστον μιλάω για μένα αυτή την στιγμή, έχουμε χαμηλώσει τις τιμές στη φιάλη που θα πιει ο κόσμος, στα νυχτοκάματά μας και αυτό γίνεται γιατί καταλαβαίνουμε την δυσκολία που περνάει ο κόσμος.

Είναι ένας νέος άνθρωπος. Τι εύχεσαι για το μέλλον των νέων;

Και για μένα αλλά για όλους τους νέους ανθρώπους εύχομαι να καταφέρουν τους στόχους τους. Ξέρω ότι περνάνε δύσκολα και εγώ έχω περάσει δύσκολα στη ζωή μου αλλά προσπάθησα και κατάφερα πράγματα που ίσως κάποιοι άλλοι δεν έχουν καταφέρει γιατί δεν το έχουν βάλει στόχο. Όταν θέλεις κάτι πολύ θα το καταφέρεις, να είσαι σίγουρη. Εύχομαι τα νέα παιδιά να βρουν τον δρόμο τους, να έχουν στόχο και αυτό που θέλουν να γίνει, να είναι σίγουροι ότι κάποια στιγμή θα γίνει, αρκεί να το θέλουν πολύ.

Sguide Team
Μας το "ταχυδρόμησε":sguide.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: