Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

«Καρκίνος. Και μάλιστα επιθετικής μορφής. Θα χρειαστεί να κάνουμε εισαγωγή»


Τα λόγια του γιατρού στο Θοδωρή Δρακάκη, όταν μετά από αφόρητους πόνους πήγε για εξετάσεις

Μια περιπέτεια με την υγεία του, η οποία ήταν άγνωστη ως τώρα, αποκάλυψε ο Θοδωρής Δρακάκης σε συνέντευξή του στο περιοδικό People. Ο παρουσιαστής πριν πέντε χρόνια διαγνώστηκε ότι έπασχε από καρκίνο.

«Για ένα χρόνο, όποτε πήγαινα τουαλέτα, έβγαζα αίμα, αλλά δεν έλεγα τίποτα για να μην αναστατώσω την οικογένειά μου. Όμως, δεν γινόταν άλλο. Πονούσα πάρα πολύ για να συνεχίσω να αποσιωπώ κι έτσι το είπα στη γυναίκα μου και πήγαμε στο νοσοκομείο. Αυτή την εικόνα δεν θα την ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Μόλις μπήκαμε στο γραφείο του γιατρού κι αφού είχα κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις, μου είπε: Καρκίνος. Και μάλιστα επιθετικής μορφής. Θα χρειαστεί να κάνουμε εισαγωγή», δήλωσε μιλώντας για πρώτη φορά για την ασθένεια που αντιμετώπισε.

Ο ίδιος αρχικά δεν είχε καταλάβει την έκταση του προβλήματος, αλλά ο γιατρός του εξήγησε ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου και πρέπει να εισαχθεί άμεσα στο νοσοκομείο. «Έφυγα, πήρα ένα μπουκάλι ουίσκι, ένα πακέτο τσιγάρα - που δεν κάπνιζα τότε - πήγα στην Πάρνηθα με το αυτοκίνητό μου και ήπια. Ήθελα να ηρεμήσω και να καταλάβω τη σοβαρότητα της κατάστασης. Αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο τον Σταμάτη Μαλέλη και του είπα: Φίλε μου Σταμάτη, έχω αυτό κι αυτό και δεν ξέρω αν θα σε ξαναδώ ποτέ. Μετά γύρισα σπίτι, μιλήσαμε όλοι μαζί κι έκανα την εισαγωγή στο νοσοκομείο. Έκανα κάποιες κυστεοσκοπήσεις και υπερήχους για να ελέγχεται η εσωτερική κατάσταση της κύστης. Δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά χάρη στο γιατρό μου, Πλάτωνα Κεχαγιά. Από αυτή μου την περιπέτεια, που δεν εύχομαι να συμβεί ποτέ σε κανέναν άνθρωπο στο κόσμο, κατάλαβα ότι τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο και πως πρέπει να χαιρόμαστε και να εκτιμάμε την κάθε μας στιγμή μέσα στη μέρα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το αύριο», λέει ο γνωστός παρουσιαστής.

Παλαιότερα, ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής είχε αντιμετωπίσει πάλι πρόβλημα με την υγεία του, όταν έπαθε καρδιακή προσβολή.

Τέλος, αναπολεί στη συνέντευξή του την εποχή που δούλευε ως βοηθός σερβιτόρου για να καλύψει τα φοιτητικά του έξοδα, αλλά και ως βοηθός σε λαχαναγορά. Τώρα που όλα είναι καλά στη ζωή του, το μόνο που εύχεται είναι να δει την κόρη του στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς είναι αθλήτρια.

πηγη:www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: