Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Ένας άντρας σου δίνει ιδέες... για το δώρο του!



Χριστούγεννα! Γιορτάζουμε. Τι δώρο θα μου πάρεις; Μπορεί να είσαι expert στα ψώνια, να λατρεύεις τις βόλτες στις στολισμένες βιτρίνες, όμως μια αντρική συμβουλή για τα δώρα εκείνα που μας κάνουν "κλικ" τη χρειάζεσαι.

Ναι, ξέρω. Τα δώρα πρέπει να γίνονται από καρδιάς κι όχι να σου λέω εγώ τι θα μου πάρεις. Το μόνο που θέλω είναι να σου δώσω μια ιδέα για πράγματα που θα κάνουν έναν άνδρα να λάμψει από ευτυχία.

Παιχνίδια για άνδρες... που μένουν πάντα παιδιά
Πόσες φορές δεν μου έχεις γκρινιάξει που κάνω σαν παιδί; Αρχικά πρέπει να το πάρεις απόφαση. Ένας άνδρας το έχει ανάγκη να βγάλει που και που το παιδί στην αυλή να παίξει. Γι' αυτό και ένα δώρο που θα τον βοηθήσει να το κάνει είναι η καλύτερη επιλογή. Δεν θα δυσκολευτείς να βρεις ένα τέτοιο ηλεκτρονικό παιχνίδι στα καταστήματα. Ποδοσφαιράκι, αγώνες ταχύτητας με αυτοκίνητα, βιντεοπαιχνίδια στρατηγικής. Σίγουρα θα έχεις καταλάβει με ποιο έχω κολλήσει και περνώ τις ώρες μου τα απογεύματα της Κυριακής. Είπαμε, το δώρο θα ευχαριστήσει εμένα, όχι κι εσένα απαραίτητα. Αλλά όπως και να έχει θα το εκτιμήσω που με σκέφτηκες!

Δώρα για σινεφίλ
Ένας άνδρας με δύο πράγματα μπορεί να κολλήσει στην μεγάλη οθόνη. Αν είναι περισσότερο της περιπέτειας, σίγουρα θα λατρεύει τον Indiana Jones. Αν πάλι αγαπά τη φαντασία, τότε θα είναι φανατικός των ταινιών Star Wars. Μπορεί να βαριέσαι και να απορείς πως μπορώ να παρακολουθώ 6 ταινίες στη σειρά και μάλιστα όταν τις έχω δει ήδη πάνω από δέκα φορές. Εσένα όμως σου αρκεί άραγε μια φορά από το "Όσα παίρνει ο άνεμος" ή το "Breakfast at Tiffany's"; Κι αν έχω ήδη αγοράσει την πολυτελή κασετίνα με όλες τις ταινίες, μπορείς να πάρεις κάποιο από τα εντυπωσιακά gadjet που κυκλοφορούν για αυτή. Μινιατούρες, φλιτζάνια, μπλουζάκια κτλ.

Ένας άνδρας λατρεύει την τεχνολογία
Ο,τιδήποτε έχει να κάνει με συσκευές, γκατζετάκια και υπολογιστές μπορούν να με κάνουν να πλέω σε πελάγη ευτυχίας. Πρώτα από όλα γιατί θα ασχολούμε με προσπέκτους, φυλλάδια, προγράμματα, κουμπάκια και μπαταρίες για ώρες. Γιατί πως να το κάνουμε το φετίχ ενός άνδρα είναι μια hitech φωτογραφική μηχανή, μια super βιντεοκάμερα ή οτιδήποτε έχει να κάνει με τον υπολογιστή του. Με πολύ απλά λόγια, ό,τι εσένα σου φαίνεται βαρετό και κουραστικό!

Just love
Κλισέ; Μπορεί! Όμως για σκέψου; Τι είναι αυτό που θέλεις να πετύχεις με ένα δώρο; Πως νοιάζεσαι, πως θέλεις να με κάνεις χαρούμενο, πως θέλεις να με ικανοποιήσεις. Με δυο λέξεις, πως με αγαπάς! Μήπως τότε θα ήταν καλύτερο να μην σκας για το δώρο; Κάνε μου έκπληξη. Πάρε με από τη δουλειά και οργάνωσε έξοδο για φαγητό. Βάλε το πιο πλατύ σου χαμόγελο και κάνε με να νιώσω πως τα φετινά Χριστούγεννα είναι τα καλύτερα που έχω περάσει. Αλλά και πως μαζί σου, κάθε χρονιά θα μου επιφυλάσσει ακόμη περισσότερες εκπλήξεις. Η πιο... wild εκδοχή αυτής της "κατηγορίας" δώρου είναι να ντυθείς Άγιος Βασίλης και να μου χαρίσεις το πιο υπέροχο δώρο. Είτε κάτω από το χριστουγεννιάτικο δένδρο, είτε στο κρεβάτι. Θα είναι ένα δώρο που σίγουρα θα με κάνει να τα δω όλα πιο φωτεινά και γιορτινά.

Του Λευτέρη Σαββίδη

πηγη:www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: