Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

"Σταμάτησα το μόντελινγκ γιατί μου έλεγαν να χάσω κιλά!"


H Κατερίνα Στικούδη είναι σέξι και το ξέρει! Όπως αποκάλυψε στο περιοδικό People η ζουμερή καλλονή είπε πως έχει βάλει το μόντελινγκ σε δεύτερη μοίρα γιατί την πίεζαν να χάσε κιλά. «Με πίεζαν να.... χάσω κιλά. Μου έλεγαν διαρκώς “πρέπει να αδυνατίσεις”. Πολλές φορές έκλαψα και απογοητεύτηκα, αλλά ποτέ δεν έκανα κακό στον εαυτό μου», εξομολογήθηκε η Κατερίνα.

Η πρώην παίκτρια του «Just the of us» διαθέτει ένα από τα πιο καλογυμνασμένα σώματα και αυτό οφείλεται στο ότι γυμνάζεται συστηματικά. Η 24χρονη κοπέλα είπε πως διαφωνεί με τα ανορεκτικά πρότυπα και τόνισε πως ποτέ δεν παραλείπει το πρωινό της.

Όσο για το πως καταφέρνει και διατηρείται στα κιλά της η Κατερίνα είπε: «Δεν μου αρέσει να στερούμαι το φαγητό μου. Τρώω όλα αυτά που δεν θα έπρεπε να φάω, αλλά αν δεν γυμναστώ, τότε θα αρχίσω να παίρνω κιλά».

Άρα το μυστικό της βρίσκεται στην γυμναστική και όπως λέει είναι τρόπος ζωής αφού: «Την άθληση την είχα πάντα μέσα μου. Ξεκίνησα από 5 χρονών κολύμβηση και τελικά το έκανα σε επίπεδο πρωταθλητισμού. Έχω κερδίσει πολλά χρυσά μετάλλια στις αποστάσεις 200 και 800 μέτρων».
totefteri
To διαβάσαμε:okitkort.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: