Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Τι σχέση έχει ο Μπράντ Πιτ με το κοτόπουλο


Απολαμβάνουν τη διασημότητα και τα κασέ τους είναι τόσο υψηλά που μπορεί να ζαλίσουν. Όμως πριν γίνουν διάσημοι πώς τα έβγαζαν πέρα. Σύμφωνα με το περιοδικό... «US Magazine» οι δουλειές που έκαναν οι σταρ του Χόλλυγουντ πριν γίνουν rich και famous, έχουν ενδιαφέρον.



Ο Μπραντ Πιτ, πριν γίνει πρωταγωνιστής και άνδρας της Αντζελίνας, είχε ζήσει δύσκολες εποχές. Αναγκαζόταν να φορά στολή κοτόπουλου και να πουλά ψητό κοτόπουλο σε πελάτες στο Sunset Boulevard.



Για τον 42χρονο σταρ του ««X-Men», Χιου Τζάκμαν , δεν ήταν όλα στρωμένα με ροδοπέταλα. Έκανε διάφορες δουλειές και ένα διάστημα εργαζόταν σε γραφείο εξυπηρέτησης πελατών. «Απολύθηκα έπειτα από έξι εβδομάδες γιατί το αφεντικό μου υποστήριζε ότι μιλούσα πάρα πολύ στους πελάτες», δήλωσε.



Η πρώην κυρία Πιτ και νυν… σκέτο Άνιστον, έβγαζε το χαρτζιλίκι μου καθαρίζοντας τουαλέτες. «Για την ακρίβεια, είμαι πολύ καλή σ’ αυτό. «Δυσκολεύτηκα για λίγο, αλλά ήμουν πολύ χαρούμενη με τη ζωή μου, είτε έβγαζα λίγα χρήματα, είτε πολλά. Πάντα απολάμβανα τη δουλειά μου», έχει πει η 40χρονη ηθοποιός.



Τι κοινό έχει η Μέγκαν Φοξ με τις μπανάνες; Την παλιά της δουλειά. Η ηθοποιός πριν κερδίσει πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες δούλευε σε ένα καφέ. Τι έκανε; «Ντυνόμουν σαν μπανάνα. Έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε μήλο και μπανάνα και επέλεγα την μπανάνα γιατί έδειχνα πιο αδύνατη», είπε η ίδια.

Ο Τζόνι Ντεπ πουλούσε στυλό μέσω τηλεφώνου, ενώ η Μπιγιονσέ, χτένιζε και κούρευε, στο κομμωτήριο της μητέρας της.

πηγη:star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: