Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Τα 32 είδη του γυναικείου οργασμού με μια προσέγγιση που δεν την ξέραμε

Για τον οργασμό πολλά έχουν ειπωθεί και άλλα τόσα έχουν γραφτεί. Ειδικά για τον γυναικείο οργασμό που όλοι τον έχουν ακουστά αλλά κανείς δεν τον έχει δει ποτέ, υπάρχει και μιά προσέγγιση που δεν την ξέραμε.

1. Γεωγραφικός: Εδώ ! Εδώ! ή Εκεί! Εκεί!
2. Θρησκευτικός; Θεέ μο
3. Αυτοκτονίας: Πεθαίνω
4. Δολοφονίας: Αν σταματήσεις σε σκότωσα
5. Θετικός: Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι!
6. Αρνητικός: Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !
7. Στιγμιαίος: Τώρα ! τώρα ! τώρα !
8. Επίπονος: Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !
9. Επεξηγηματικός: Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !
10. Επιβεβαιωτικός: Αυτό είναι ! Αυτό είναι !
11. Μαραθώνιος: Φτάνω !! Φτάνω !!
12. Τελειωτικός: Τελειώνω !! Τελειώνω !!
13. Οργασμός της αγελάδας: Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
14. Οργασμός της πάπιας: Α-παπα παπα-παπα !!
15. Οιδιπόδειος: Τι σου κάνω, μάνα μου !
16. Ο οργασμός του μαμάκια: Μάνα μου, ώχου, μάνα μου !!
17. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη: Πάρτα !!!
18. Ο οργασμός της Νατάσας: Αχ Κώστα-Κώστα
19. Οργασμός παντρεμένων: Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα!
20. Οργασμός της μοδίστρας: Σκίσε με !
21. Οργασμός του πλεονέκτη: Κι άλλο !! Κι άλλο !!
22. Οργασμός της θρησκευόμενης: Αη-Γιώργη μου !! Καβαλάρη μου !!!
23. Οργασμός του γιατρού: Πάρτα, μωρή άρρωστη !!
24. Οργασμός του ανασφαλή: Σ’ αρέσει ; Ε ; Σ’ αρέσει ;
25. Οργασμός του περίεργου: Τι σου κάνω; Πες, τι σου κάνω ;
26. Οργασμός της ψυχρής: Λιώνω !!!
27. Οργασμός του ψυχιάτρου: Με τρελαίνεις!
28. Οργασμός του G.P.S.: Πιο πάνω, πιο πάνω, πιο δεξιά. Εκεί, εκεί ανάμεσα!
29. Οργασμός της ανοργασμικής: Τελείωσες; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας;
30. Βλάχικος οργασμός: Οη,Οη, μάνα μ’!
31. Κρητικός οργασμός: Ωφού! Ιντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις.
32. Της παρθένας: Μη! Μη! Μη!
πηγη:www.dailyfucks.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: