Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ψινάκης: Δεν είμαι κότα να παραιτηθώ

Μέσα από τη συνέντευξη προκαλεί όποιον έχει κάτι να του πει, να το πει μπροστά του, σημειώνοντας πως υπάρχουν άνθρωποι που τον γουστάρουν και άνθρωποι που δεν τον γουστάρουν."Το να πετάει ο καθένας την παπαριά του είναι....... και εύκολο και τζάμπα και αναξιοπρεπές. Έχω δώσει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να λέει ό,τι θέλει πίσω από την πλάτη μου – και ανώνυμα και επώνυμα. Όποιος, όμως, έχει κάτι να μου πει και είναι μάγκας να έρθει να το πει μπροστά μου", σημείωσε στο περιοδικό Down Town.

Δεν έχει μετανιώσει καθόλου για τη συμμετοχή του στις δημοτικές εκλογές και απαντά σε όλους αυτούς που διαδίδουν ότι σκοπεύει να παραιτηθεί πως δεν πρόκειται να το κάνει. "Σιγά μην παραιτηθώ. Τι είμαι, κότα;", ανέφερε χαρακτηριστικά.

''Από τα ανεπίσημα στοιχεία που έχω στα χέρια μου, προκύπτει ότι πήρα χιλιάδες ψήφους, σε ποσοστό 15% όσων ψήφισαν το συνδυασμό του Νικήτα Κακλαμάνη. Πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που φέρνει χιλιάδες ψήφους να ευθύνεται για την ήττα;'' διερωτήθηκε, απαντώντας σε όλους εκείνους που τον κατηγόρησαν ότι ευθύνεται για την ήττα του Νικήτα Κακλαμάνη.

Ο Ηλίας Ψινάκης ανέφερε πως δεν εκτιμά τους πολιτικούς, εκτός εξαιρέσεων, καθώς, όπως σημείωσε, ευθύνονται για το ότι "έφεραν τη χώρα μας στα χάλια που είναι". "Γενικά, η εικόνα μου για την πολιτική δεν είναι η καλύτερη, για να το θέσω κομψά", προσέθεσε.
πηγη:www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: