Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

"Εμού και...του ιδίου"

Μας το "ταχυδρόμησε":
kontiloforos.blogspot.com

ΤΕΛΙΚΑ η στήλη… έλυσε το μυστήριο του «είπα – ξείπα» για τις εκλογές… Ο Γιώργος ως γνωστό, ήταν αποφασισμένος ΝΑ ΚΑΝΕΙ εκλογές μετά… τις εκλογές τούτες. Διότι, όπως αποκάλυψε στον Ραγκούση και στον Λοβέρδο, είχε δεί... όραμα τον αείμνηστο που τον παρότρυνε για εκλογές.

Αλλά αυτοί οι δύο άνοιξαν ονειροκρίτες, πήγαν σε ονειρολόγους, κάλεσαν… ονειροπαρμένους της κυβέρνησης και όλοι μαζί αποφάνθηκαν ότι πρέπει να γίνει το ΑΝΤΙΘΕΤΟ από αυτό που προστάζουν τα όνειρα… Και αφού το όραμα έλεγε για εκλογές, δεν έπρεπε να γίνουν εκλογές. Και για να μην αφήσω την είδηση «ξεκάρφωτη» παραθέτω και… την προτροπή του αείμνηστου στο όνειρο που είδε ο Γιώργος:

Γιέ μου
Είν΄ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου
Ξευτιλίστηκε το Κράτος ακριβέ μου
Κ΄ ο χοντρός κάπου κρυμμένος θα γελά

Γιέ μου,
Δεν τον άκουσες το δόλιο σου πατέρα
Κ΄έτσι έγινες πρωθυπουργός μια μέρα
Σ΄ ένα κράτος με κλεψιές και λαμογιά

Γιέ μου
Τι περιμένεις πέ μου
Σ΄ ένα κράτος χρεωμένο
Θα ΄ναι χρόνια σαν δεντρί ξερριζωμένο
Κ΄ οι πολίτες να τραβάνε τα μαλλιά

Γιέ μου
Τον λαό σου συλλογίσου
Κάνε τώρα ΕΚΛΟΓΕΣ και παραιτήσου
Γιέ μου, γιέ μου, πώς πονώ…

Γιέ μου
Είν, οι βουλευτές χοντρόπετσοι καλέ μου
Να τ΄ αρπάζουν ξέρουν μόνο, άτυχέ μου
Και γελούν όταν το δάκρυ σας κυλά

Γιέ μου
Μη πιστεύεις σε κανένα, ακριβέ μου
Ως κ΄ οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου
Πού ΄σαι χρόνια στη Βουλή κ΄ όλο χρωστάς

Γιέ μου
Τι περιμένεις πέ μου
Σ΄ένα κράτος ρημαγμένο
Κ΄εξ αιτίας νταβατζήδων χρεωμένο
Με λαμόγια και προβλήματα βουνό

Γιέ μου
Τον καημό μου συλλογίσου
Δω και τώρα ΕΚΛΟΓΕΣ και παραιτήσου
Γιέ μου γιέ μου πώς πονώ…

Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ "Β"

Δεν υπάρχουν σχόλια: