Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΗΜΑΔΕΨΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ// ΜΗΝ ΤΟ ΣΤΡΕΨΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ Ο ΓΑΠ//

Μας το "ταχυδρόμησε":
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Μην ξεχνάς ότι σε κορόιδεψε σου έκλεψε την ψήφο και στην συνεχεία λεηλάτησε την ζωή σου!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ έκοψε το μισθό μου. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ έκοψε την σύνταξη του πατέρα μου. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ μου έκοψε και τα δώρα. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ πήγε το συνταξιοδοτικό όριο στα 65 και μου μείωσε και την σύνταξη που θα έπαιρνα τότε.ΓΙΑΤΙ.... ΑΥΤΟΣ απελευθέρωσε της απολύσεις .ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ μου έβαλε πόθεν εσχες και τεκμήριο στην πρώτη κατοικία .ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ μου διπλασίασε τα τέλη κυκλοφορίας για το σαραβαλάκι μου και ανάγκασε τον πατερά μου να το πετάξει γιατί τα τέλη ήταν πιο πολλά από την άξια του αυτοκινήτου? ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ έκοψε της ινσουλίνες από τους διαβητικούς και αναγκάζονται να τις πληρώνουν από την τσέπη τους αφού επαψε να της δικαιολογεί πλέον το ταμείο τους. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ έδωσε 50 δις στις τράπεζες από τα δικά μας χρήματα χωρίς να μας ρωτήσει, ας σημειώσουμε εδώ ότι το ΔΝΤ θα μας δώσει 110 δις και τα 50 ήδη τα έχουν πάρει οι τράπεζες , για να καταλαβαίνουμε και που είναι το πρόβλημα. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ μου αύξησε τον ΦΠΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ μου αύξησε την βενζίνη. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ θα διπλασιάσει την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ θα ξανά αυξήσει το ΦΠΑ . ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ πούλησε χωρίς να ρωτήσει κανένα λες και ήταν τσιφλίκι του πάππου του το πρώην αεροδρόμιο του ελληνικού ενώ μου έλεγε ότι θα το κάνει μητροπολιτικό πάρκο . Ας περάσουμε και στα πιο σοβαρά ΑΥΤΟΣ αφαίρεσε την λέξη εθνική-εθνικό από όλα τα υπουργεία ΑΥΤΟΣ κατάργησε της στρατιωτικές παρελάσεις επικαλούμενος δήθεν υψηλό κόστος .ΑΥΤΟΣ κάνει μυστική διπλωματία με τους τούρκους και έχει κρυφή ατζέντα. ΑΥΤΟΣ κάνει μυστική διπλωματία και με τα σκοπιά μέσω του φίλου του Αλέξ Ρόντος και τελικά ΑΥΤΟΣ ξεπουλά την χωρά μας σύσσωμη και επιδιώκει την αποσταθεροποίηση της για να μπορέσει κατ αυτό τον τρόπο να περάσει τα σχεδία του όσον αφόρα τα εθνικά μας θέματα. Θα μπορούσα να αραδιάσω πολλά ακόμα γράφω αυτά που μπόρεσα να σκεφτώ αυτήν την στιγμή. ΤΟ κυρίαρχο ζητούμενο όμως παραμένει και θα απαντηθεί από τον λαό στης εκλογές αυτές. ΜΗΠΩΣ είμαστε τόσο μαλακες και περάσουμε μόνοι μας την θηλιά στο λαιμό μας επιβραβεύοντας τον για όλη αυτή την καταστροφή που έχει επιφέρει στην χώρα μας? Αυτή την απάντηση καλείται να δώσει ο λαός και ο λαός μας δεν πιστεύω ότι έχει την πρόθεση να αυτοκτονήσει .Για μένα αυτό το ΟΝ γιατί δεν πρόκειται σίγουρα για ανθρώπινο είδος είναι ο μεγαλύτερος προδότης που έχει περάσει από την χώρα από την απελευθέρωση της από τον τουρκικό ζυγό μέχρι σήμερα . Την Κυριακή καλούμαστε να αποβάλουμε το καρκίνωμα αυτό από το σώμα της πατρίδος μας προτού δώσει μεταστάσεις και πιστεύω ότι θα το κάνουμε με επιτυχία .

1 σχόλιο:

Ats είπε...

Πριν απο τη πτώχευση της ΕΛΛΑΔΑΣ,

παρατηρώ μετά λύπης μου ότι έχει ήδη επέλθει η πτώχευση του μυαλού μερικών.