Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Απ. Γκλέτσος: ''Είμαι σταρ- βλαχοδήμαρχος''

Συνέντευξη στη Μαργαρίτα Σφέτσα

ΦΤΑΝΕΙ στο ραντεβού μας επάνω στην πολλών κυβικών μηχανή του. «Αγόρασα
πρόσφατα και ένα 4Χ4 για να σκαρφαλώνω με..... μεγαλύτερη ευκολία στα 17
μικρά χωριά που περιλαμβάνει ο Δήμος Ανατολικής Φθιώτιδας» σχολιάζει.

Ο
κ. Απόστολος Γκλέτσος, 43 ετών, δημοφιλής ηθοποιός, πρώην sex symbol,
γνωστός...
στο πανελλήνιο για τον εκρηκτικό του χαρακτήρα και τα
δημόσια ξεσπάσματα οργής, είναι ο νέος δήμαρχος στον διευρυμένο Δήμο
Στυλίδας. Ο γοητευτικός σταρ,που έγινε διάσημος μέσα από το σίριαλ
«Ψίθυροι καρδιάς» κερδίζοντας τον τίτλο του πιο αισθησιακού άνδρα της
γενιάς του, αφήνει για πάντα πίσω του, όπως τουλάχιστον υποστηρίζει, τον
λαμπερό κόσμο της showbiz.

Δηλώνει αθεράπευτα ερωτευμένος με την
ιδιαίτερη πατρίδα του και ξεκαθαρίζει ότι θα μείνει για πάντα
εκεί.Ετοιμος να προσφέρει στους συμπατριώτες του που τον ψήφισαν,
χαρίζοντάς του ένα ποσοστό της τάξεως του 54,91%. - Από το σταρ σύστεμ
στον Δήμο Ανατολικής Φθιώτιδας. Τελικά θα είστε ο δήμαρχος σταρ ή ένας
απλός βλαχοδήμαρχος, όπως υποστηρίζατε στη διάρκεια της προεκλογικής σας
εκστρατείας; «Θα σας απαντήσω με απόλυτη ειλικρίνεια. Θα είμαι και τα
δύο. Το “σταριλίκι”, αυτή τέλος πάντων η μεγάλη αναγνωρισιμότητα που μου
χάρισε ο κόσμος του θεάματος, θα μπαίνει μπροστά όταν χρειαστεί να
ανοίξουν πόρτες.

Ο βλαχοδήμαρχος πάλι είναι εκείνος ο οποίος θα παλεύει
καθημερινά για την επίλυση των προβλημάτων της περιοχής του. Στην
πραγματικότητα όμως ο μεγάλος σταρ θα είναι ο ίδιος ο δήμος!». - Το
προεκλογικό σύνθημα «Ολοι Γκλε» φαίνεται ότι λειτούργησε. Ποιος το
σκέφθηκε;Είχατε συμβούλους επικοινωνίας; «Ποιους συμβούλους
επικοινωνίας; Ποιος είμαι τέλος πάντων; Ο... Ομπάμα; Ενας άγνωστος
κύριος μου το “πέταξε” μια μέρα, την ώρα που κατέβαινα από ένα χωριό με
τη μηχανή μου. Με πιάνει λοιπόν και μου λέει: “Η Στυλίδα είναι όλη
Γκλε”. Το άκουσαν οι υπόλοιποι γύρω και έγινε σύνθημα. Μεγάλη επιτυχία,
έτσι;». - Η μητέρα σας, Βάσω, η οποία σας έχει αδυναμία, έμαθα ότι
διηύθυνε με... εξαιρετική πειθαρχία το προεκλογικό σας κέντροστην
πλατεία της Στυλίδας. «Η μαμά μου είναι η “Ιron Lady”. Ετσι ακριβώς τη
φωνάζαμε. Μας έβαζε σε τάξη. Τα έκανε όλα τέλεια. Τώρα της έμεινε το
παρατσούκλι. Συνεχίζουμε να την αποκαλούμε “Ιron Lady”. Πιστεύω ότι κατά
βάθος τής αρέσει». - Την επομένη της εκλογής σας όμως κυκλοφόρησαν
φήμες ότι δείρατε την αντιδήμαρχο... «Μόνο την αντιδήμαρχο; Εγώ έχω
δείρει τη μισή Ανατολική Φθιώτιδα (γέλια). Αφήστε που εκκρεμούν τέσσερα
τεστ DΝΑ στα δικαστήρια. Μετά, λέει, πάτησα έναν γεροντάκο με τη μηχανή
επειδή βιαζόμουν. Παλαβά πράγματα». - Ξεκινήσατε από το ΚΚΕ,καταλήξατε
ανεξάρτητος. Ποιο είναι το πολιτικό- ιδεολογικό στίγμα σας; «Με το ΚΚΕ
υπήρξε μια συνεργασία. Ποτέ δεν ανήκα στο συγκεκριμένο κόμμα. Η
συνεργασία αυτή τελείωσε με πολύ καλές αναμνήσεις και από τις δύο
πλευρές. Αισθάνομαι ότι είμαι πάνω από κόμματα. Τι να πω τώρα. Εγώ δεν
μπαίνω σε τέτοια καλούπια. Λέω απλά ότι είμαι αγωνιστής, δίκαιος,
φιλάνθρωπος με την καλή έννοια. Ενας άνθρωπος που αγαπάει την πρόοδο και
νιώθει ικανοποιημένος όταν αντικρίζει ευτυχισμένα πρόσωπα γύρω του». -
Και η κυρίαΑλέκα Παπαρήγα; Γνωρίζω ότι υπήρξατε μεγάλος fan της, για να
χρησιμοποιήσω μια λέξη της...show business. «Εχουμε καλές, τυπικές
σχέσεις. Μια χαρά!». - Αισθάνεστε κάποια απογοήτευση για τον δρόμο που
πήρε αυτή η συνεργασία σας,όπως τη χαρακτηρίζετε; «Καμιά! Προχώρησα και
πραγματοποίησα τα όνειρά μου. Τώρα είμαι εδώ, στη Στυλίδα, σε αυτή την
τιμητική θέση. Ενας ευτυχισμένος άνθρωπος! Δεν θα μπορούσε να μου κάνει
καλύτερο δώρο ο Θεός. Επειτα από αρκετά χρόνια ανακάλυψα ότι η ευτυχία
βρίσκεται σε πολύ απλά, μικρά πράγματα. Στο γέλιο ενός παιδιού, σε μια
ζεστή καλημέρα, στο χαμόγελο του πατέρα μου ο οποίος αναρρώνει μετά από
ένα πρόβλημα υγείας. Και για αυτό το θέμα γράφτηκαν απίθανα πράγματα τις
τελευταίες ημέρες. Ενα βηματοδότη έβαλε ο άνθρωπος. Παρακολουθούσα
άναυδος πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα τα οποία τον παρουσίαζαν να βρίσκεται
σε κρίσιμη κατάσταση». - Τι θα σας λείψει περισσότερο από τη ζωή που
αφήνετε πίσω; «Τίποτα! Απολύτως τίποτα!». - Είχατε πει ότι αν τελικά
εκλεγείτε, θα πάρετε μαζί σας στη Στυλίδα τη μονάκριβη κόρη σας,
Βαλίσια, η οποία είναι μαθήτρια του Κολλεγίου Αθηνών.

«Η κόρη μου
πηγαίνει στην έκτη δημοτικού. Πρέ πει να τελειώσει το σχολείο της πρώτα.
Αλλωστε σε αυτή την ηλικία τα κορίτσια χρειάζεται να βρίσκονται κοντά
στη μητέρα τους. Εξάλλου τη βλέπω πολύ συχνά. Σε αργίες, γιορτές και τα
Σαββατοκύριακα. Η μικρή είναι ό,τι πιο όμορφο έχω στη ζωή μου». Με τη
Λίλα Καφαντάρη σε εκδήλωση του ΚΚΕ,στο οποίο «ποτέ δεν ανήκα»,όπως λέει -
Σκεφτήκατε ποτέ να ξαναπαντρευτείτε; «Ποτέ! Αυτά έχουν τελειώσει για
μένα. Ερωτες, παντρειές, παιδιά! Την έχω ζήσει τη ζωή μου. Εμένα τώρα ο
μεγάλος έρωτάς μου είναι ο δήμος. Είμαι δοσμένος ολοκληρωτικά σε αυτόν.
Θέλω να πετύχω και θα πετύχω. Εχω σχέδια, φιλοδοξίες, όραμα!». - Μπορεί
όμως ένας δήμαρχος να λειτουργήσει αποτελεσματικά στην εποχή του
μνημονίου ή η προσπάθεια των δημοτικών Αρχών θα πέσει θύμα της έλλειψης
οικονομικών πόρων; «Εμείς εδώ στον δικό μας δήμο δεν ζητάμε λεφτά.
Ζητάμε στήριξη. Θέλουμε η κυβέρνηση να βάλει πλάτη. Πρέπει να προσέξουν
την περιοχή. Η Ανατολική Φθιώτιδα είναι πηγή πλούτου. Η ανάπτυξη θα
φέρει χρήματα ακόμη και σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη οικονομικά εποχή.
Η ανάπτυξη όμως έρχεται πρώτα από τη γεωργία και τη σωστή εκμετάλλευση
των θησαυρών της γης μας. Η υπέροχη ελιά μας μπορεί να εξελιχθεί σε ένα
εκπληκτικό εξαγώγιμο προϊόν που θα κάνει τον τόπο μας εδώ πασίγνωστο.

Πρέπει να δείξουμε τα προϊόντα μας και ιδιαίτερα την ελιά μας στην
υπόλοιπη Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Κίνα, τη Ρωσία, παντού. Δεν χρειαζόμαστε
χρήματα και επιδοτήσεις αλλά την προσοχή, τη βοήθεια του υπουργού
Επικρατείας κ. Χάρη Παμπούκη. Εμείς εδώ χρειαζόμαστε το fast track.
Πρέπει να κάνουμε γρήγορα εξαγωγές και επενδύσεις. Ηδη έχω κάνει
προσπάθειες σε διεθνές επίπεδο. Υπάρχει ενδιαφέρον από το εξωτερικό και
ξεκίνησαν ήδη οι πρώτες παραγγελίες για την ελιά μας. Σκοπεύω να ζητήσω
άμεσα ραντεβού από τον κ. Παμπούκη. Πρέπει να βάλουμε όλοι το προσωπικό
μας λιθαράκι για να σωθεί η Ελλάδα. Το να φορολογούμε συνέχεια τον εαυτό
μας δεν οδηγεί πουθενά. Οσο για το μνημόνιο, μπορεί να ακουστεί
παράξενο, περίεργο, δεν ξέρω, αν δεν υπήρχε όμως το μνημόνιο θα
αντιμετωπίζαμε μια μεσοβέζικη κατάσταση. Ειλικρινά πιστεύω ότι δεν θα
μπορούσαμε να επιβιώσουμε ως χώρα. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε. Δεν
μπορούμε πια να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας». - Διακρίνω μια
φιλοκυβερνητική διάθεση. Κάνω λάθος; «Δεν είμαι φιλοκυβερνητικός! Είμαι
απλά φιλέλλην!». - Ποια είναι η γνώμη σας για τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο
Παπανδρέου; «Το ίδιο καλή με αυτή που έχω και για τον κ. Αντώνη Σαμαρά.
Είναι δυο άνθρωποι με ήθος, μυαλό, καλές προθέσεις. Ο κ. Παπανδρέου
προσπαθεί σκληρά έχοντας καθημερινά να αντιμετωπίσει χιλιάδες
αντιξοότητες. Παλεύει... Ενιωσα μεγάλη ικανοποίηση όταν λίγες μόνο
ημέρες πριν διάβασα την κριτικήτων “Financial Τimes” γύρω από το πρόσωπο
του έλληνα Πρωθυπουργού. Τον χαρακτήριζαν τολμηρό ηγέτη που κάνει
προσπάθειες για τη μεταρρύθμιση του συστήματος».

ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
πηγη:www.mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: