Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Δ. Αλεξανδράκη: Είμαι περήφανη για τη διάκρισή μου

Έχοντας στις αποσκευές της τον τίτλο του έκτου ωραιότερου μοντέλου στον κόσμο επέστρεψε από την Κίνα η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Διακρίθηκε στον παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς «Miss Model of the World 2010», μπαίνοντας στη.... δεκάδα των πιο όμορφων μοντέλων του κόσμου.

«Είμαι υπερήφανη για τη διάκρισή μου. Δούλεψα πολύ σκληρά, γι’ αυτό και τα κατάφερα. Εδωσα τον καλύτερό μου εαυτό για την Ελλάδα και ευτυχώς οι κόποι μου έπιασαν τόπο» είπε χαρακτηριστικά η Ελληνίδα καλλονή, που με την μεσογειακή της ομορφιά γοήτευσε τους Κινέζους. Νικήτρια του διαγωνισμού στέφθηκε η Αμερικανίδα διαγωνιζόμενη.

Οσο για το «Νext top model» και τα σχόλια που άκουγε από την κριτική επιτροπή; «Εχω ξεκινήσει νέα πράγματα, το παρελθόν δεν μ’ ενδιαφέρει. Πάντα από τις εμπειρίες μου κρατάω τα καλά και σβήνω τα άσχημα» μας λέει, αναφερόμενη στη συμμετοχή της στο ριάλιτι μοντέλων του ΑΝΤ1.

ΠΗΓΗ: Εspresso
To διαβάσαμε:real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: