Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Πως είναι σήμερα η γυναίκα που στα 66 της έφερε στη ζωή ένα κοριτσάκι!


Πριν από 5 χρόνια έφερε στη ζωή ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Ομως τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν επάνω της πολύ απλά γιατί ήταν 66 ετών!


Η Adriana Iliescu ήταν το 2005 η γηραιότερη γυναίκα στον κόσμο που έγινε μητέρα.

"Προσπαθώ να μην κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη γιατί δεν το απολαμβάνω", λέει σήμερα η Adriana η οποία ζει με την κόρη της σε ένα δυάρι στο Βουκουρέστι.

Στο ερώτημα αν σκέφτεται το ενδεχόμενο να κάνει κι άλλο παιδί απαντά: "Ιατρικά είναι εφικτό. Ξέρω οτι τώρα που μιλάμε μια 70χρονη από την Αγγλία προσπαθεί να μείνει έγκυος. Είμαι υγιής και δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να το ξανακάνω στο μέλλον".
Και συνεχίζει: ‘Δεν καπνίζω και δεν πίνω. Αν ζήσω όσο έζησαν οι γονείς μου η Ελίζα θα είναι 20. Εχω πολλά ακόμα να της δώσω."



Η μικρή της κόρη έχει αρχίσει πλεον μεγαλώνοντας να βλέπει οτι η μαμά της είναι διαφορετική από τις άλλες. Τι τακτική ακολουθεί η 72χρονη μητέρα της;

"Δεν την λέω την ηλικία μου. Της εξήγησα οτι όταν έκλεισα τα 40 έγινε σκοπός της ζωής μου να την αποκτήσω".

Λέει επίσης στην μικρή της κόρη οτι αν η μητέρα της ήταν νεότερη μπορεί να ήταν άνεργη και να μην είχαν να ζήσουν. Πάντως ακόμα και σήμερα είναι πολλοί εκείνοι οι οποίοι θεωρούν το λιγότερο ακραίο μια γυναίκα στην τρίτη πλεον ηλικία να αγνοεί την φύση και να αποκτά ένα παιδί το οποίο σύμφωνα με το νόμο των πιθανοτήτων σύντομα θα μείνει ορφανό.

πηγη:newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: