Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

10 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε σε ένα interview.

H οικονομική κρίση έκανε ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα στην αγορά εργασίας. Το Υπουργείο δεν μπορεί να κάνει πολλά για όσους από εσάς ψάχνουν για δουλειά. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να δώσουμε κάποιες συμβουλές για να σας βοηθήσουμε σε ένα........ κρίσιμο interview. Αν βεβαίως χρειάζεστε τις συμβουλές μας αυτές, ίσως δεν θα έπρεπε εξ αρχή να πάτε και στη interview…αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

1. “Εχετε ποινικό μητρώο?” Xμ..όχι ακριβώς, δηλαδή έχω, αλλά από λάθος…δεν πυροβόλησα εγώ τον τύπο ξέρετε, όχι όχι, εγώ απλά άρπαξα τη τσάντα του.

2. Εχω ξαναδουλέψει στο customer service παλιότερα. Το μόνο που χρειαζόταν να κάνω είναι να κάθομαι και να κάνω πως δουλεύω…

3.(προς αυτόν που σας παίρνει τη συνέντευξη) Εχετε πολύ δουλειά? έχει ένα καφέ πολύ ωραίο εδώ πιο κάτω, να πάμε να τα πούμε με την ησυχία μας?

4. Και δε μου λέτε, έχετε πολλές γυναίκες στην εταιρεία σας?

5. Συστάσεις? Τι εννοείτε?

6. Εσείς δεν είστε ο μπαμπάς της Μαρίας?! Σούπερ! Δικέ μου η κόρη σου είναι και γαμώ τις άγριες μιλάμε!

7. Δε σας πειράζει να στρίψω ένα?

8. Που βλέπω τον ευατό μου σε 6 μήνες? Εκεί που κάθεστε για την ακρίβεια!

9. Με συγχωρείτε αλλά έχω ακόμα ένα κεφάλι…

10. Με όλο το θάρρος τώρα που γνωριστήκαμε…μήπως σας βρίσκετε κάνα ψιλό, ο bookie μου με περιμένει απ’έξω.
πηγη:http://ministryofmen.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: