Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Ford Fiesta 1.6 sport


Tο νέο Fiesta είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο βασιζόταν, βασίζεται και θα εξακολουθήσει να βασίζεται η Ford.
Σε πρώτη ανάγνωση είναι πολύ φιλικό και ικανό στο δρόμο, έχει δυνατούς κινητήρες, είναι πολύ όμορφο μέσα κι έξω, είναι ποιοτικό και ταξιδεύει σαν μεγαλύτερο....

Kατ΄αρχήν σε κερδίζει εμφανισιακά. Το αυτοκίνητο είναι από τα πιο όμορφα στην κατηγορία του και σίγουρα εξαιρετικά μοντέρνο, μυώδες και ελκυστικό, με μεγάλα φωτιστικά σώματα και μοιάζει να κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένο. Σχεδιαστικά πρόκειται για μία από τις πιο σπορτίφ προτάσεις της κατηγορίας του, ενώ οι μηχανικοί της εταιρείας κατάφεραν να το κάνουν 40 κιλά ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, παρά το γεγονός πως έχουν σχεδόν τις ίδιες διαστάσεις.

Στο εσωτερικό τα πλαστικά είναι, ως είθισται για την κατηγορία, σκληρά, αλλά όχι όσο σε μερικά ανταγωνιστικά μοντέλα, ενώ δείχνουν να έχουν πολύ καλή συναρμογή. Αυτό ωστόσο που κερδίζει τον χρήστη είναι η κεντρική κονσόλα, η οποία θυμίζει νέας γενιάς κινητό τηλέφωνο. Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στον τομέα των χώρων (το μεταξόνιο είναι 2.489 χιλ.) και της θέσης οδήγησης.

Οι δύο λιγότερες πόρτες ανεβάζουν -διά της απουσίας τους- κατακόρυφα το νεανικό του ύφος, ενώ και η κομψή αεροτομή δίνει πόντους περισσότερο στην σπορ εμφάνιση και λιγότερο στην ουσία. Μπαίνεις στο τρίθυρο Fiesta και αμέσως αντιλαμβάνεσαι την καλή θέση οδήγησης και την πλευρική στήριξη που έχουν τα σπορ καθίσματα. Αγγίζεις τον επιλογέα του πεντατάχυτου κιβωτίου και νιώθεις και εκεί τη σπορ παρέμβαση των Γερμανών, ενώ και η χρωμιωμένη επίστρωση απουσιάζει από τους τρεις κύκλους του πίνακα οργάνων.

Το στιβαρό του πλαίσιο είναι αισθητό από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, να πατάει γερά στο δρόμο μειώνοντας ελάχιστα την άνεση. Το Fiesta sport είναι λιγότερο υποστροφικό σε σχέση με το πεντάθυρο και απολύτως προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, κάνοντας την οδήγηση πιο απολαυστική. Σπουδαίο ρόλο παίζει και ο 1.600άρης ζωηρός κινητήρας, που αποδίδει 120 ίππους και συνεργάζεται ιδανικά με το (κοντής κλιμάκωσης) 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Στην πράξη, το μοτέρ σου δίνει την εντύπωση πως είναι πιο ισχυρό, ίσως όμως και να το έχουμε συνηθίσει στα βαρύτερα αμαξώματα των Focus και Mondeo και τώρα πλεονεκτεί, έχοντας να κάνει με τα μόλις 1.109 «κιλάκια» του Fiesta. Η γραμμική και καλή λειτουργία του σε κάνει να πατάς το πεντάλ του γκαζιού συχνότερα από όσο χρειάζεται

Αν και είναι ένα μικρό αυτοκίνητο καλύπτει εξαιρετικά οδηγούς άνω των 1,90 μ. σε ύψος, ενώ, παρά το γεγονός πως οι διαστάσεις του παραμένουν σχεδόν ίδιες με το προηγούμενο μοντέλο, η αίσθηση ευρυχωρίας είναι σαφώς αυξημένη. Η ποιότητα παραμονής είναι από τις πλέον υψηλές σε αυτή την κατηγορία, και αυτό επιβεβαιώνεται και έπειτα από μερικά χιλιόμετρα. Οι μηχανικοί της Ford έχουν πετύχει μια εξαιρετική ρύθμιση για τη σχέση κρατήματος και άνεσης, ενώ η αίσθηση από το τιμόνι δείχνει από τα πρώτα μέτρα ότι είναι εκ των κορυφαίων της κατηγορίας. Το αυτοκίνητο επικοινωνεί άψογα με τον οδηγό του, ο οποίος μπορεί να κινηθεί με όποιο ρυθμό επιθυμεί.

Αρωγός σε αυτό είναι και ο πολύ καλός κινητήρας των 1,6 λίτρων, που με 120 ίππους καταφέρνει να προσφέρει άμεση και επαρκή ισχύ, ικανή να κερδίσει τον χρήστη, αλλά και αγαστή συνεργασία με το κιβώτιο των 5 σχέσεων. Η ροπή είναι διαθέσιμη από χαμηλά, έχει εξαιρετική γραμμικότητα και δεν πέφτει απότομα ψηλά. Στην άσφαλτο δε το Fiesta είχε να επιδείξει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ενώ η κατευθυντικότητά του ακόμα και στους ελληνικούς δρόμους, μπορεί να είναι η κορυφαία στην κατηγορία. Η ηχομόνωση είναι κι αυτή πολύ καλή, κρατώντας ξεκούραστους τους επιβαίνοντες. Από 15.900 οι τιμές για τοπ sport.
πηγη:skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: