Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Η επέτειος του "ΝΑΙ"


Μας το "ταχυδρομησε":ramnousia.blogspot.com

23 Απριλίου 2015

Το πρωινό ξύπνημα σήμερα είναι κάπως διαφορετικό όπως και κάθε 23 του Απρίλη τα τελευταία 5 χρόνια. Σήμερα δεν θα πάω στη δουλειά μου ,σήμερα δεν θα κάνω ότι κάνω τις υπόλοιπες εθνικές εορτές....

Σήμερα γιορτάζουμε την αδιαφορία μας, γιορτάζουμε το γεγονός ότι τα πράγματα εξελίσσονταν κάποτε μπροστά στα μάτια μας και εμείς κοιτούσαμε από την άλλη σφυρίζοντας αδιάφορα. Γιορτάζουμε το γεγονός ότι δεν σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων. Γιορτάζουμε την ήττα μας!

Πηγαίνω στο περίπτερο να αγοράσω τσιγάρα, ένα κακό συνήθειο που είχα παλιότερα .

"Ένα marlboro μαλακό παρακαλώ"


"6.50 Ευρώ η απάντηση του περιπτερά "

Τώρα θυμήθηκα το λόγο που έκοψα το κάπνισμα.

Σκεφτόμουν μήπως σήμερα κάτσω να πιω ένα καφέ έξω στα Starbucks όμως προτίμησα να αγοράσω τσιγάρα.Δεν έχω πλέον την πολυτέλεια για κάτι άλλο.

Ανάβω το γκαζάκι λοιπόν και ετοιμάζω έναν βαρύ γλυκό ελληνικό καφέ.

Στο σαλόνι του σπιτιού μου κυριαρχεί απόλυτη αναρχία.

Ψάχνω να βρω τους λογαριασμούς του σπιτιού για να κάνω πρόχειρους υπολογισμούς των εξόδων μου.

ΔΕΗ 230 Ευρώ, ΟΤΕ 150 Ευρώ, ξύλα για τη σόμπα 150 Ευρώ.Με πιάνει μια νοσταλγία για τις μέρες που ζεσταινόμασταν με το πετρέλαιο . Ευτυχώς είναι πλέον Απρίλιος . Για 6 μήνες δεν θα χρειαστεί να το σκεφτώ αυτό ξανά.

Με γρήγορους υπολογισμούς βγάζω τελικά το αποτέλεσμα . Αυτό το μήνα αν δεν φάω πολύ και αν δεν βγω ούτε μία μέρα έξω από το σπίτι μου θα χρωστάω μόνο 200 Ευρώ. Είμαι πολύ χαρούμενος.

Ανοίγω την τηλεόραση να δω την παρέλαση που γίνεται σε όλες τις μεγάλες πόλεις . Πρώτοι παρελαύνουν οι αστυνομικοί της αντιτρομοκρατικής . Αχ, αυτά τα παιδιά , χάρη σε αυτούς είμαστε αυτούς τους δύσκολους καιρούς ασφαλείς. Κάποτε αυτό το "σώμα" ήταν το καμάρι του τότε Υπουργού Δημόσιας Τάξης κ. Χρυσοχοϊδη.

Κλείνω την τηλεόραση διότι πρέπει να πάω από τη συνταξιούχο μητέρα μου να της δώσω λίγο φαγητό . Τι να κάνει και αυτή η καημένη ,σύνταξη 200 Ευρώ παίρνει.

Στο δρόμο χτυπά το κινητό μου .Είναι από τη δουλειά .

"Αύριο δεν δουλεύουμε ,θα σας πάρουμε εμείς τηλέφωνο για το πότε,οκ;"


"Οκ απαντάω"

Δεν μπορώ να πω και τίποτα άλλο ,25 Ευρώ είναι αυτά ,τα χρειάζομαι! Που θα βρω τόσο καλή αμοιβή αλλού;

Ένας φίλος μου που δουλεύουμε μαζί κατάφερε και του κολλάνε και ένσημα .Πρέπει να μάθω και εγώ τον τρόπο για να τους πείσω…

Βράδιασε και καθισμένος στον αναπαυτικό καναπέ μου διαβάζω τα αθλητικά νέα. "Μεγάλο ντέρμπι ΠΑΟ-ΟΣΦΠ που κρίνει τον πρωταθλητή . Να και κάτι που δεν αλλάζει σκέφτομαι.

Άντε ας κοιμηθώ και πάλι .Τι παραπονιέμαι όταν έπρεπε να ξυπνήσω κοιμόμουν ,τώρα δεν θα κοιμηθώ;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

οι έλληνες μπορεί να κοιμούνται αυτή την στιγμή , αλλά το πότε θα ξυπνήσουν είναι το θέμα, όλοι ελπίζουμε σε κάτι δυστυχώς χωρίς να υπάρχει φως στο τούνελ, αν δούμε έστω και λίγο θα κάνουμε αυτό που πρέπει,καλή υπομονή σε όλους!