Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Φτωχότερο το Ελληνικό λαϊκό τραγούδι. Πέθανε η Δούκισσα


Την τελευταία της πνοή, σε ηλικία 69 ετών, άφησε στις 03:15 τα ξημερώματα σε νοσοκομείο της Αθήνας η λαϊκή τραγουδίστρια Δούκισσα, μετά από μάχη με τον καρκίνο την οποία κρατούσε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Είχε γεννηθεί στις 8 Φεβρουαρίου του 1941 στο Πασαλιμάνι του Πειραιά. Στα δώδεκα της χρόνια πήρε μέρος σε ένα διαγωνισμό ταλέντων βγήκε πρώτη και δούλεψε στο Πασαλιμάνι για ένα καλοκαίρι. Τραγούδια της όπως το «Άνθρωποι είμαστε», οι «Αναμνήσεις», το «Ατάκα κι επί τόπου», το «Παληκάρια», το «Θέλω τα όπα μου», «Το μωρό», έγιναν διαχρονικά…

Η Δούκισσα έχτισε την καριέρα της συνδυάζοντας αρχικά το χορό και το τραγούδι, ενώ μετά από κάποιο διάστημα την κέρδισε αποκλειστικά το τραγούδι. Στη δισκογραφία μπήκε το 1956. Πρώτη δισκογραφική δουλειά, το τραγούδι του Στ. Χρυσίνη «Με την κοπέλα π’ αγαπώ». Έκτοτε, πρωταγωνίστησε στο μουσικό στερέωμα για περισσότερο από τρεις δεκαετίες και συνεργάστηκε με τους περισσότερους μεγάλους συνθέτες. Οι δίσκοι της «Ατάκα και επί τόπου» (1975) και «Λαϊκά για τη Δούκισσα» (1984) έγιναν χρυσοί.

Παράλληλα με το τραγούδι, ασχολήθηκε και με τον κινηματογράφο παίζοντας σε 10 ταινίες την περίοδο 1966 – 1970: «Ένας χίπις με φιλότιμο» 1970, «Δάκρυα και διπλοπενιές» 1969, «Ελπίδες που ναυάγησαν» 1968 «Θα κάνω πέτρα την καρδιά μου» 1968, «Θυσιάστηκα για το παιδί μου» 1960, «Καταραμένη ώρα» 1968, «Παιδί μου αγάπη μου» 1969 , «Που πας χωρίς αγάπη» 1970, «Συντρίμμια τα όνειρα μας» 1967 και «Τα αδέλφια μου» 1966.

Η Δούκισσα έκανε δύο γάμους και απέκτησε δύο γιους. Η κηδεία της θα γίνει το Σάββατο στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών. Εμείς την αποχαιρετούμε με μια από τις δικές της μεγάλες επιτυχίες «Που Πας Χωρίς Αγάπη», τραγουδισμένη στην εκπομπή «Στην Υγειά Μας» το 2009.
πηγη:e-radio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: