Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Δυσκολες Ερωτησεις Γυναικων


Το λαβαμε απο:neamadata.blogspot.com
Έχεις βγει για καφέ ή για φαγητό μα την κοπελιά σου, και πάνω που έχει ανάψει η συζήτηση για τα καλά και την έχεις φέρει εκεί που θέλεις, σου πετάει την ερώτηση και σε στέλνει. Υπάρχουν 5 κλασσικές πλέον ερωτήσεις, που κάνουν οι γυναίκες, και παίζεις το κεφάλι σου κορώνα-γράμματα απαντώντας ή όχι. Οι ερωτήσεις αυτές είναι οι εξής: 1. Τι σκέφτεσαι αγάπη μου; 2. Με αγαπάς; 3. Δείχνω παχιά; 4. Αυτή εδώ σου φαίνεται πιο όμορφη από μένα; 5. Τι θα έκανες εάν πέθαινα; Αυτό που κάνει τις συγκεκριμένες ερωτήσεις δύσκολες, είναι ότι κάθε μία από αυτές είναι εγγυημένο ότι θα καταλήξουν σε καυγά ή ακόμα και χωρισμό, εάν ο άντρας δεν απαντήσει σωστά, πράγμα που είναι αρκετά άδικο. Για παράδειγμα : 1. Τι σκέφτεσαι αγάπη μου; Η σωστή απάντηση σε αυτή την ερώτηση φυσικά είναι: " Με συγχωρείς που ήμουν αφηρημένος αγάπη μου. Απλά σε κοίταζα και σκεφτόμουν πόσο ζεστή, υπέροχη, συμπονετική, ευγενική, έξυπνη και όμορφη γυναίκα είσαι, και πόσο τυχερός άντρας είμαι που σε γνώρισα." Φυσικά το παραπάνω δεν έχει καμία σχέση με αυτό που πραγματικά σκεφτόταν ο άντρας, το οποίο μπορεί να ήταν ένα από τα 5 παρακάτω: 1. Μπάσκετ. 2. Ποδόσφαιρο. 3. Πόσο παχιά είσαι. 4. Πόσο πιο όμορφη είναι αυτή εδώ από σένα. 5. Πώς θα ξόδευα τα λεφτά της ασφάλειας εάν πέθαινες. Η καλύτερη απάντηση που έχει δοθεί σε αυτή την ηλίθια ερώτηση, προέρχεται από τον Al Bundy στο παντρεμένοι με παιδιά, όταν τον ρώτησε η γυναίκα του η Peg: "Εάν ήθελα να ξέρεις αγάπη μου, θα μίλαγα αντί να σκέφτομαι" Οι υπόλοιπες ερωτήσεις έχουν και αυτές μία σωστή απάντηση, αλλά πολλές λανθασμένες! 2. Με αγαπάς; Η σωστή απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι : "Ναι" Για όσους θέλουν να φανούν πιο περίτεχνοι, μπορούν να πούν "Ναι γλυκιά μου". Μερικές από τις λάθος απαντήσεις, είναι οι: 1. Υποθέτω πως ναι! 2. Θα σε έκανε να αισθανθείς καλύτερα εάν έλεγα ναι; 3. Εξαρτάται με το τι εννοείς "αγαπάς" 4. Έχει σημασία; 5. Ποιος εγώ; 3. Δείχνω παχιά; Η σωστή απάντηση που πρέπει να δώσει ένας άντρας με μεγάλη αυτοπεποίθηση, είναι : "Όχι βέβαια, σε καμία περίπτωση!" Ως λανθασμένες λαμβάνονται οι εξής απαντήσεις: 1. Δε θα έλεγα παχιά, αλλά ούτε και αδύνατη. 2. Συγκρινόμενη με τι; 3. Λίγο παραπάνω βάρος δείχνει όμορφο επάνω σου. 4. Έχω δεί και πιο παχιές από σένα. 5. Μπορείς να επαναλάβεις την ερώτηση; Σκεφτόμουν την ασφάλεια ζωής σου. 4. Αυτή εδώ σου φαίνεται πιο όμορφη από μένα; 'Αυτή' στη συγκεκριμένη ερώτηση μπορεί να είναι η πρώην κοπελιά σας, μία περαστική που κοιτάζατε τόσο επίμονα ώστε παραλίγο να προκαλέσετε αυτοκινητιστικό ατύχημα, ή απλά μία ηθοποιός στην ταινία που μόλις είδατε στο σινεμά. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η σωστή απάντηση είναι: "Όχι βέβαια, εσύ είσαι πολύ πιο όμορφη!" Λανθασμένες απαντήσεις είναι οι: 1. Όχι πιο όμορφη, απλά όμορφη με άλλο τρόπο. 2. Αναρωτιέμαι πώς βαθμολογεί κανείς τέτοια κομμάτια! 3. Ναι, αλλά στοιχηματίζω ότι έχεις καλύτερη προσωπικότητα. 4. Μόνο με τη σημασία του ότι είναι πιο νέα και πιο αδύνατη. 5. Μπορείς να επαναλάβεις την ερώτηση; Σκεφτόμουν την ασφάλεια ζωής σου. 5. Τι θα έκανες εάν πέθαινα; Σωστή απάντηση: "Πολυαγαπημένη μου, στο γεγονός της απόλυτης απώλειάς σου, η ζωή θα έπαυε να έχει νόημα για εμένα, και αναγκαστικά θα έριχνα τον εαυτό μου στις μπροστινές ρόδες του πρώτου φορτηγού που θα πέρναγε το δρόμο" Αυτή είναι η πιο ηλίθια ερώτηση που μπορεί να σας γίνει, και αυτό φαίνεται και από το παρακάτω εξίσου ηλίθιο ανέκδοτο: - Γυναίκα- Αγάπη μου, τι θα έκανες εάν πέθαινα; - Άντρας - Αγάπη μου, μα φυσικά θα λυπόμουν πολύ, αλήθεια γιατί ρωτάς; - Γυναίκα - Θα ξαναπαντρευόσουν; - Άντρας - 'Όχι βέβαια αγάπη μου - Γυναίκα - Δεν θα ήθελες να ξαναπαντρευτείς; - Άντρας - Μα φυσικά και θα ήθελα αγάπη μου - Γυναίκα - Τότε γιατί δε θα ξαναπαντρευόσουν; - Άντρας - Εντάξει, θα ξαναπαντρευόμουν - Γυναίκα - Θα ξαναπαντρευόσουν; - Άντρας - Ναι! - Γυναίκα - Και θα κοιμόσουν μαζί της στο κρεβάτι μας; - Άντρας - Ε μάλλον, υποθέτω πως ναι. - Γυναίκα - Χμμ! Και θα την άφηνες να φοράει τα ρούχα μου; - Άντρας - Υποθέτω πως ναι, εάν της άρεσαν! - Γυναίκα - Σοβαρά; και θα αντικαθιστούσες τις φωτογραφίες μου με δικές της; - Άντρας - Μάλλον, νομίζω ότι θα ήταν σωστό να το κάνω. - Γυναίκα - Α έτσι! Και να υποθέσω ότι θα την άφηνες να παίξει με τα δικά μου μπαστούνια του γκόλφ! - Άντρας - Όχι βέβαια αγάπη μου, αφού είναι αριστερόχειρας! Έρε τι έχουμε πάθει με τις γυναίκες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: