Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Β' ΕΘΝΙΚΗ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΥΛΗ.....



Το λαβαμε απο:scorernews.blogspot.com


Αναλυτικά η συνέντευξη του Μιχάλη Παυλή:


- Ικανοποιημένος που θα συνεχίσεις με τη μορφή δανεισμού να αγωνίζεσαι στην ομάδα του ΑΟΤ;

Σίγουρα αισθάνομαι ικανοποιημένος. Θεωρώ ότι μου δόθηκε μια σπουδαία ευκαιρία να αγωνιστώ και να βελτιωθώ ως ποδοσφαιριστής τόσο για το καλό του ΑΟΤ, όσο και για το δικό μου.

- Πως προέκυψε η πρόταση;


Αρχικά είχε γίνει κάποια προσέγγιση απο ανθρώπους του συλλόγου. Στην συνέχεια δέχτηκα πρόταση, την οποία και την αποδέχτηκα με μεγάλη μου χαρά. Θα ήθελα να τονίσω επίσης ότι πέρα το ότι το οικονομικό κομμάτι ήταν ικανοποιητικό, δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος που αποφάσισα να πάω στα Τρίκαλα, διότι είναι ένας σπουδαίος σύλλογος, που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητος για κάθε επαγγελματία ποδοσφαιριστή, ο οποίος θέλει να πάει μπροστά. Αν και δέχτηκα και άλλες προτάσει ο ΑΟΤ ήταν η ιδανικότερη λύση, η οποία παρεπιπτόντως συμβαδίζει και με τους στόχους μου.

- Τι άποψη έχεις για το ρόστερ;

Είχαν τη ευκαιρία να παρακολουθήσω την ομάδα χθες απο κοντά στο φιλικό που έδωσε,ήταν ένα ικανοποιητικό παιχνίδι. Δεν μπορώ να πω περισσότερα, διότι δεν έχω προπονηθεί ακόμη με τους νέους μου συμπαίκτες. Πάντως, πιστέυω πως τα Τρίκαλα έχουν το καλύτερο ρόστερ της κατηγορίας, αναφέρομαι και στους παίκτες που έχουν παραμείνει αλλά και με τις νέες μεταγραφές που έχουν γίνει. Ο ΑΟΤ περιβάλλεται απο παίκτες με πλούσιο ταλέντο, όπου ο καθένας με την δική του προσωπικότητα ξεχωριστά θα πρέπει να δώσει τον καλυτερό του εαυτό στον αγωνιστικό χώρο, διότι η πράξη υπερέχει πάντοτε της θεωρίας και αυτό θα κάνω και εγώ ως πλέον ποδοσφαιριστής των Τρικάλων.

- Προσωπικοί σου στόχοι;

Προσωπικοί μου στόχοι είναι να βελτιωθώ και ποδοσφαιρικά και αγωνιστικά, ώστε να επανέλθω δυνατότερος στην ΑΕΚ και εκτός αυτού θέλω να κάνω τα αδύνατα - δυνατά, προσφέροντας και εγώ μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου στον ΑΟΤ, να πρωταγωνιστήσει η ομάδα στην Β'Εθνική.

- Τι γνώμη έχεις για τον Σάββα Παντελίδη;

Με τον κ.Παντελίδη θα μου δοθεί τώρα η ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του. Πάντως, με το λίγο που τον γνώρισα τώρα που ήρθα στα Τρίκαλα, μου έδειξε ότι είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος και σίγουρα ένας έμπειρος προπονητής που ξέρει να κρατάει το "τιμόνι" μιας ομάδας και ο ΑΟΤ έχει την ευκαιρία να τον έχει οδηγό.

- Το δικό μου μήνυμα προς τον κόσμο του ΑΟΤ;

Όπως σας είπα και πριν δεν θέλω να μένω μονο στα λόγια, εγώ θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για το καλό της ομάδας. Η παρουσία του κόσμου στο γήπεδο και η στήριξη του σίγουρα θα είναι ένα κίνητρο παραπάνω να τα δίνουμε όλα και να συνεχίζουμε στο πρωτάθλημα δεμένοι και συγκεντρωμένοι.

- Απο κοινού λήφθηκε η απόφαση να παραχωρηθείς με μορφή δανεισμού σε κάποιο άλλο σύλλογο;

Δεν ήταν δική μου αποκλειστικά απόφαση, ο Ντούσαν Μπάγεβιτς ήταν αυτός που ζήτησε αρχικά να δοθώ με μορφή δανεισμού απο τον σύλλογο και εγώ απο την πλευρά μου φυσικά συμφώνησα, διότι πλέον δεν είμαι... παιδάκι. Και γιατί το λέω αυτό; Για εμένα αυτό δεν είναι πισογύρισμα, είναι μία ευκαιρία να γίνω καλύτερος και να κερδίσω πάλι μία θέση στο ρόστερ της Ένωσης. Δεν με ενδιέφερε αν πήγαινα η στα Τρίκαλα η σε όποια άλλη ομάδα, πρέπει να κοιτάω το καλό το δικό μου.

Συνέντευξη στην Αγγελική Κουρεμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια: