Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Minogue: «Πριν τον Andres σκεφτόμουν να γίνω λεσβία»




Με το άλμπουμ «Aphrodite», εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία, επέστρεψε στα μουσικά δρώμενα η Kylie Minogue!
Η μικροσκοπική καλλιτέχνης με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 60 εκατ. παγκοσμίως μιλάει για την Lady Gaga, τον έρωτα και το πόσο «gay friendly» είναι!
«Λίγο πριν γνωρίσω τον Andres (το 33χρονο μοντέλο με το οποίο βγαίνει τα τελευταία δύο χρόνια) είχα αρχίσει να απογοητεύομαι. Έλεγα μέσα μου ¨Θεέ μου, στείλε μου έναν όμορφο και καλό άντρα, διαφορετικά μπορεί να γίνω λεσβίᨻ, λέει χαμογελώντας, όμως προσθέτει «Αλλά ακόμα και αν ο Andresδεν ήταν στο προσκήνιο, δεν νομίζω πως θα μπορούσα να ερωτευτώ μια γυναίκα και να ζήσω το πάθος που έχω ζήσει με τους άντρες»!!
Η Kylie δηλώνει πως δεν είναι και τόσο trendy όσο δείχνει, ενώ για το περιστατικό με το καυτό φιλί που αντάλλαξε επί σκηνής με την Ana Mantronic λέει απλά «Είναι μια πολύ σέξι γυναίκα και εγώ μια πολύ σέξι κοπέλα, με την οποία τραγουδούσαμε μαζί σε ένα πολύ σέξι κοινό. Αυτό ήταν το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε»…
Πάντως, επί σκηνής με την Lady Gaga μάλλον δεν θα την δούμε ποτέ, αφού από τα λεγόμενα της διαφαίνεται μια… κάποια κόντρα μεταξύ των δύο. Η Kylie υποστήριξε στην συνέντευξη της στο «DownTown» ότι δεν είναι και τόσο πρωτοπόρος η Gaga, καθώς πολλά από αυτά που παρουσιάζει τα έχει κάνει αυτή από το 2007!!!
Πάντως, δεν αποκλείεται να την δούμε να ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας, αφού με τον αγαπημένο της μένουν ήδη μαζί και από ότι φαίνεται ο έρωτας καλά κρατεί…
πηγη:star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: