Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Ντροπή στην Εμπορική Τράπεζα!!


Lia
πηγη:ksipnistere.blogspot.com
Η επιστολή μου αυτή αποτελεί διαμαρτυρία κατά της Εμπορικής Τράπεζας, καταστήματος Αμαρουσίου, Κηφισίας 90 & Κονίτσης 3 (κωδ.330) και ειδικά της υπαλλήλου της, κας Μαρίας Κυριζοπούλου, η οποία με τον τρόπο της και με τον «επαγγελματισμό» της με εξαπάτησε δίνοντας μου ελπίδες ότι θα προχωρήσει ένα δάνειο μεταφοράς με υποθήκη που είχα κάνει αίτηση και μη γνωστοποιώντας μου το ....

αρνητικό αποτέλεσμα έγκαιρα και γνωρίζοντας το από την αρχή μου απέσπασε νομικά και τεχνικά έξοδα του ποσού των 260 ευρώ, ανοίγοντας μου τάχα δανειακό λογαριασμό, μου ζήτησε να ακυρώσω κάρτες και δάνεια, αναγκάστηκα να δώσω 5000 ευρώ σε άλλη τράπεζα για κλείσιμο overdraft και συν τις άλλοις ήμουν αναγκασμένη να ακούω και τις προσβολές τάχα για χαμηλό εισόδημα, για παλιό σπίτι (έχοντας δεί το συμβόλαιο και τις αποδοχές μου πριν την αίτηση του δανείου), και διάφορα άλλα προσβλητικά από την θέση της λες ασκώντας μου πίεση και εξουσία..Και όλα αυτά κατά τη διάρκεια 3 μηνών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: