Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Άρχισε η αποστολή των φύλλων πορείας



Συνάντηση Ρέππα με μεταφορείς


Άρχισε από τις Νομαρχίες η αποστολή των φύλλων πορείας για την επιστράτευση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης. Ήδη ο νομάρχης Αθηνών έχει αποστείλει έγγραφα για την επίταξη 260 βυτιοφόρων και 2.600 φορτηγών. Επίσης, στα αστυνομικά τμήματα του Πειραιά έφθασαν ήδη τα έγγραφα για την επίταξη των φορτηγών.

Όπως δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο νομάρχης, Γιάννης Μίχας, η επίδοση των φύλλων πορείας από τα αστυνομικά τμήματα θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το βράδυ της Πέμπτης. Ο κ. Μίχας διευκρίνισε ότι τα φύλλα πορείας αναφέρονται σε γενική επίταξη και όχι σε συγκεκριμένη, κάτι που – σύμφωνα με νομικούς κύκλους- αφήνει περιθώρια «λευκής» απεργίας.

Η άρνηση αποδοχής του φύλλου πορείας επισύρει ποινικές ευθύνες, αλλά και διοικητικές ποινές. Στην περίπτωση αυτή κινείται άμεσα η αυτόφωρη διαδικασία και με εισαγγελική παρέμβαση αυτός που αρνείται το φύλλο πορείας συλλαμβάνεται και δικάζεται στο Αυτόφωρο. Σε περίπτωση που λείπει ο παραλήπτης του φύλλου πορείας, αυτό θα θυροκολληθεί στο σπίτι του και θα πρέπει να εντοπιστεί άμεσα από την Αστυνομία.

Συνάντηση Ρέππα με μεταφορείς

Κρίσιμη συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα θα έχουν οι ιδιοκτήτες που βρίσκονται συγκεντρωμένοι έξω από το υπουργείο. Νωρίτερα αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου, Χάρη Τσιόκα, ενώ έξω από το υπουργείο σημειώθηκε ένταση και μικροεπεισόδια μεταξύ συνδικαλιστών και αστυνομίας, με τη δεύτερη να κάνει περιορισμένη χρήση δακρυγόνων.

«Υποχρέωση της κυβέρνησης είναι να προστατεύσει το κοινωνικό σύνολο, τη δημόσια υγεία και τη δημόσια τάξη, ο ελληνικός λαός έχει δικαίωμα να κάνει μερικές μέρες διακοπές, ενώ είναι αναγκαίο να μην φθάσουμε στην εφαρμογή της αναγκαστικής απόφασης για επίταξη», δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας. Ο κ. Βενιζέλος κάλεσε τους απεργούς να επιδείξουν αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και εξέφρασε την ελπίδα να λυθεί το πρόβλημα πριν την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης της κυβέρνησης.

Να λύσουν την απεργία μόνοι τους, με προϋπόθεση ότι θα ξεκινήσει τώρα διάλογος, κάλεσε τους βυτιοφορείς ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Β. Κορκίδης, ώστε «να μην δώσουν την ικανοποίηση της επιστράτευσής τους». Ο κ. Κορκίδης δήλωσε ότι η απόφαση για επίταξη θέτει σε αμφισβήτηση την πρόθεση των κυβερνώντων για ουσιαστικό διάλογο και πρόσθεσε: «Δυστυχώς, οι κακοί χειρισμοί, η αδιαλλαξία, το πείσμα, ο τρόπος και ο χρόνος επιβολής του "μεταλλαγμένου" νομοσχεδίου, κατέληξε στο χειρότερο αποτέλεσμα που είναι η πολιτική επιστράτευση. Όσοι φορείς της αγοράς συμμετείχαμε στην προσπάθεια εξεύρεσης λύσης, έχουμε μερίδιο στην αποτυχία και αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας, σε αντίθεση με το αρμόδιο Υπουργείο».

Χρονικό επιστρατεύσεων στη χώρα μας :

• 1979- επιστρατεύονται οι τραπεζικοί υπάλληλοι, αφού με την απεργία τους είχαν "παραλύσει" οι τράπεζες.

• 1983- επιστράτευση των οδηγών - ιδιοκτητών βυτιοφόρων εξαιτίας της παρατεταμένης απεργίας τους. Παράλληλα, είχε κηρυχθεί και επίταξη των βυτιοφόρων αυτοκινήτων υγρών καυσίμων δημόσιας χρήσης και πολιτική επιστράτευση των οδηγών - απεργών. (Το ΣτΕ το οποίο εξέτασε την προσφυγή των απεργών, δικαίωσε την απόφαση της διοίκησης, συνδέοντας την παρατεταμένη απεργία με το μεγάλο κύμα κακοκαιρίας και την έλλειψη καυσίμων σε νοσοκομεία).

• 1986- Επιστράτευση των χειριστών και ιπτάμενων μηχανικών της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

• 1994- επίταξη των λεωφορείων πολιτών που είχαν συμβληθεί με τον ΟΑΣΑ.

• 2002- πολιτική επιστράτευση των απεργών ναυτεργατών, ύστερα από τα σοβαρά προβλήματα αποκλεισμού της νησιωτικής Ελλάδας, εξαιτίας της παρατεταμένης απεργίας της ΠΝΟ.

• 2006-πολιτική επιστράτευση των απεργών ναυτεργατών.
πηγη:skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: