Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Συνεχίζονται οι ανακατατάξεις στο πολιτικό σκηνικό


Με ευθείες βολές κατά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αντώνη Σαμαρά, συνοδεύτηκε η δήλωση αποχώρησης του κ. Κιλτίδη από τη ΝΔ και η απόφασή του να παραμείνει ανεξάρτητος στην τρέχουσα κοινοβουλευτική περίοδο.

Στη δήλωση του ο κ. Κιλτίδης αναφέρει ότι στη δύσκολη περίοδο που διατρέχει τον τόπο «ο κ. Σαμαράς και οι περί αυτόν στη ΝΔ επιδίδονται σε εσωτερικές αναδιατάξεις και εκκαθαρίσεις, στο πλαίσιο εμφύλιου πολέμου που μαίνεται μεταξύ προσώπων, ούτε καν ομάδων»


Ο βουλευτής σημειώνει ότι δύο φορές τους τελευταίους έξι μήνες εκχώρησε τη συνείδησή του στις επιλογές της ηγεσίας της ΝΔ «επιδεικνύοντας ανοχή και καρτερικότητα εν ονόματι της ιστορίας της παρατάξεως».

Αφήνει να εννοηθεί ότι η μία περίπτωση που υποχώρησε ήταν το δασικό νομοσχέδιο, ενώ για τη δεύτερη αναφέρεται στα σκληρά οικονομικά μέτρα: «Ιδιαιτέρως δεν ήθελα επ’ ουδενί η παράταξή μου και ο ίδιος να αρνηθούμε να δούμε κατάματα την αλήθεια για την οικονομική διάσωση της χώρας»

Τους τελευταίους μήνες, συνεχίζει ο κ. Κιλτίδης το ποτήρι ξεχείλισε. «Βρίσκομαι μπροστά σε εξόφθαλμη και ενορχηστρωμένη προσπάθεια, που καθημερινά εκδηλώνεται και προέρχεται από το κόμμα στο οποίο ανήκω, προκειμένου να πληγώ ηθικά και να απομειωθεί το πολιτικό μου κύρος».

«Είμαι υποχρεωμένος, καταλήγει, να δεχθώ την απόφαση-απαίτηση των πολιτικών μου φίλων και συναγωνιστών και να διαχωρίσω τη θέση μου από την ΝΔ του κ. Σαμαρά, αποχωρώντας από την κοινοβουλευτική της ομάδα και τα κομματικά όργανα».
ΠΗΓΗ:skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: