Τρίτη 11 Μαΐου 2010

να που πήγαν τα λεφτά!

  απόhttp://press-gr.blogspot.com/2010/05/blog-post_7520.html
Αιχμές κατά του Νικήτα Κακλαμάνη για τη διαρροή των εγγράφων!


Την επιστολή με την οποία ο Άρης Σπηλιωτόπουλος απαντά στο ρεπορτάζ της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" για την αγορά της μεζονέτας στο Κολωνάκι διένειμε το Γραφείο του.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι αιχμές για τη πηγή προέλευσης των στοιχείων, σχεδιαγράμματα κλπ, και τη σκοπιμότητά της - τα συνδέει ευθέως με τον δήμο της Αθήνας και τις επικείμενες εκλογές στην Αυτοδιοίκηση...
Η επιστολή έχει ως εξής:

Αθήνα, 10 Μαΐου 2010
«Είναι γνωστό ............ότι η κριτική των δημοσιογράφων προς τα δημόσια πρόσωπα είναι στοιχείο, όχι απλώς χρήσιμο, αλλά απαραίτητο για την ελευθερία του Τύπου και, κατ' επέκταση, την Δημοκρατία μας. Προσωπικά έχω δεχθεί πολυποίκιλες κριτικές και σχόλια, τα οποία στην πλειονότητά τους αντιμετώπισα πάντοτε αδιαμαρτύρητα, εκτιμώντας ότι...
εκπορεύονταν από καλή πρόθεση και, το κυριότερο, επικεντρώνονταν στις πολιτικές μου επιλογές, αποφάσεις και πράξεις.»
«.Κατά το χρονικό διάστημα της αγοράς της οικίας μου το έτος 2006, ούτε δημόσια θέση κατείχα, ούτε δημόσιο αξίωμα (πλην της βουλευτικής ιδιότητας) και προπάντων δεν διαχειριζόμουν δημόσιο χρήμα. Μου προκαλεί εντύπωση η παραπομπή του δημοσιεύματος «που πήγαν τα λεφτά μας», ενώ εκείνη την εποχή δεν γνώριζα, ούτε καν υποψιαζόμουν, ότι θα υπουργοποιηθώ, η πλειονότητα δε των συντακτών των παραπολιτικών στηλών με ανέφερε ότι βρίσκομαι «εκτός κύκλου Καραμανλή» και ως «πολιτικά τελειωμένο», λόγω της μη υπουργοποίησής μου και της αποστάσεως μου από ηγετικές ομάδες και κυβερνητικά σχήματα ... Έπραξα όπως θα έπραττε ο κάθε Έλληνας πολίτης, προκειμένου να αγοράσει ένα σπίτι στη πόλη που κατοικεί, χωρίς ιδιώτες δανειστές, όπως πολλές φορές εμφανίσθηκαν στην πολιτική ζωή του τόπου, χωρίς μίζες από ανταλλακτικά και παραλαβές άστοχου υλικού και χωρίς πολυτελή εξοχικά με πισίνες και με μια ντουζίνα τουαλέτες, τα οποία σήμερα εκμισθώνονται αντί χιλιάδων Ευρώ την εβδομάδα, προς συμπλήρωση των οικονομικών των κατόχων τους. Επιπρόσθετα κανείς πολιτικός αναλυτής το 2006 είχε τη γνώμη ότι οι εκλογές θα γίνουν νωρίτερα, όπως έγιναν τελικά τον Σεπτέμβριο του 2008 και κανείς δεν πίστευε, ότι θα καταλάβω κυβερνητική ευθύνη Υπουργείου. Επομένως πρόκειται για μια αγορά μιας οικίας σε περίοδο αποκλειστικής βουλευτικής δραστηριότητας, με εκποίηση άλλου περιουσιακού στοιχείου μου και λήψη δανείου, όπως σαφώς, ορισμένως και ευσύνοπτα περιέχεται στο «πόθεν έσχες» μου.»
«.Η οικία που αγόρασα είναι παλαιά, δεν ήταν σε νεότευκτη οικοδομή και δεν ήταν σε άρτια κατάσταση. Αυτά τα αδιάψευστα πραγματικά δεδομένα, δηλαδή η παλαιότητα και η μη καλή κατάστασή της οικίας, δικαιολογούν πλήρως το τίμημα που κατεβλήθη, το οποίο ήταν το εύλογο και σε πλήρη εμπορική αντιστοιχία και αξία κατά το χρόνο κτήσης της. Στη περιοχή που βρίσκεται η οικία μου δεν υπάρχει ούτε ένα συγκριτικό στοιχείο, κατά το 2006, το οποίο να αναφέρεται σε τιμές που αναγράφει το δημοσίευμα. Είναι πέραν πάσης πραγματικότητας και δεν μπορούν να αποδοθούν τέτοια ποσά, εκείνη την εποχή, στην συγκεκριμένη αγορά ούτε καθ' υπόνοια.»
«.Αναφέρεται το δημοσίευμα για έπιπλα οίκων του εξωτερικού, όπως αυτά που είχα χρησιμοποιήσει στο γραφείο μου ως Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Είναι γνωστό σε όλο τον Ελληνικό λαό, αλλά προ πάντων στους πολυπληθείς διαδοχικούς επισκέπτες των γραφείων που χρησιμοποίησα, ως Υπουργός, ότι ουδέποτε αγόρασα εξοπλισμό γραφείου, αλλά και στα δύο Υπουργεία που τοποθετήθηκα, άφησα ακέραιο τον εξοπλισμό των γραφείων, όπως ακριβώς τον βρήκα από τους προκατόχους μου και δεν άλλαξα το παραμικρό. Αδιάψευστος μάρτυρας, επαναλαμβάνω, οι εκατοντάδες επισκέπτες που συνεργάσθηκαν μαζί μου και με επισκέφθηκαν κατά την περίοδο αυτή.»
«Κατά το 2006, έτος αγοράς της οικίας μου, επωλήθη το μόνο περιουσιακό στοιχείο που είχα στην Πάτρα, επειδή πλέον η κοινοβουλευτική δραστηριότητά μου είχε παγιωθεί στην Αθήνα και δεν υπήρχε πιθανότητα επιστροφής στην γενέτειρά μου. Ένα σπίτι είχα στην Πάτρα, επωλήθη και ένα μόνο σπίτι έχω στην Αθήνα. Γεγονός και πρακτική που ακολουθούν χιλιάδες συμπολίτες μας, πώληση ενός περιουσιακού στοιχείου και λήψη δανείου για την απόκτηση του μόνου ακίνητου που έχω και κατοικώ σε αυτό. Δεν προστέθηκε κάτι στη προσωπική περιουσία μου, όπως συμβαίνει στην πλειονότητα, αλλά εκποιήθηκε το μόνο περιουσιακό στοιχείο μου και αγοράσθηκε η μοναδική κατοικία μου.»
«.Η όλη εμπλοκή του ονόματός μου στην διαχείριση δημόσιου χρήματος, κατά την εποχή που δεν είχα διαχείριση δημόσιου χρήματος και μάλιστα για αγορά του μόνου περιουσιακού στοιχείου μου πριν από 5 χρόνια προκαλεί εύλογα ερωτήματα. Τα ερωτήματα αυτά εντείνονται επειδή στο δημοσίευμα περιέχονται δημόσια έγγραφα (σχεδιαγράμματα), τα οποία είναι νομίμως κατατεθειμένα στην Πολεοδομία του Δήμου Αθηναίων, σε συνδυασμό δε με την φημολογούμενη ανάμειξή μου στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δημιουργούν «εντυπώσεις» και επιτείνουν την καλοπροαίρετη απορία από πού διοχετεύθηκαν και πως βρέθηκαν δημόσια έγγραφα μεν, τα οποία, όμως, δεν χορηγούνται σε τρίτους.»
«.Όλοι ανεξαιρέτως οι φορείς του Τουρισμού και της Παιδείας, εξήραν την πολιτική και προσωπική προσπάθειά μου, να προωθήσω το Ελληνικό τουριστικό προϊόν στη παγκόσμια τουριστική αγορά και να εδραιώσω την ποιότητα στον χώρο της Παιδείας, γεγονός το οποίο επισφραγίστηκε με απουσία εντάσεων σε όλες τις βαθμίδες καθ' όλη τη περίοδο της θητείας μου.»
Με εκτίμηση
Άρης Σπηλιωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: