Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

με διαφορά στήθους!




τελικά ποια από τις δύο παίρνει το όσκαρ ερμηνείας ;;;;
η Τζούλια θα μου πείτε ήταν άπειρη (που λέει ο λόγος!!!) σε τέτοιου είδους ταινίες, ενώ η Μαριάννα πρόλαβε και είδε την "ερμηνεία" της Τζούλια και ήξερε τι έπρεπε να προσέξει!
στα συν της Μαριάννας είναι ότι κατάφερε δύο άντρες ,ενώ η Τζούλια έναν και με το ζόρι (θυμηθείτε την ατάκα "πονάει η μήτρα μου")!!
ένα επιπλέον συν της Μαριάννας είναι ότι έκανε την ταινία καθαρά για βιοποριστικούς λόγους(τι άλλο θα ακούσουμε σε αυτή τη χώρα Θεε μου) γιατί ήθελε να μεγαλώσει σωστά το παιδί της!!!!!!!!!!
από την άλλη η Τζούλια το έκανε επειδή ήθελε να βοηθήσει την χώρα μας .Γάλλος συμπρωταγωνιστής άρα ανάπτυξη τουρισμού - δωρεά μέρους των κερδών της από την ταινία, στην Ελλάδα για την αποφυγή της οικονομικής κρίσης(εδώ που τα λέμε δεν πήρε και λίγα) !!!
εγώ πάντως βγάζω νικήτρια τη Τζούλια!
εσείς;;;;

υ.γ ανάμεσα στις φώτο έχω αφήσει κενό γιατί περιμένουμε και την ταινία του Παπούστη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: