Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Δε θα βάλουμε μυαλό ποτέ!


για αυτό δε θα βάλουμε ποτέ μυαλό εμείς οι Έλληνες ή μάλλον Ελληνάρες!!!
ακούστε τι έγινε πριν λίγη ώρα στο κατάστημα της Cartridge World στη Λαμία.
πήγα να πάρω ένα μελάνι για τον εκτυπωτή μου και πριν από εμένα ήταν ένας άλλος πελάτης.
ρωτάει ο πελάτης τον υπάλληλο/υπευθυνο του καταστήματος:
πελ.:πόσο κοστίζει το μελανοδοχείο μου για γέμισμα;;
υπ.:είναι 15€ κύριε
πελ.: πόσο;;;15€;;;; είναι ακριβό, πολλύ ακριβό
υπ.: μα 32€ κάνει καινουρίο
πελ.:εγώ το παίρνω με 27€ καινούριο απο το ταδε μαγαζι (δε θυμάμαι για ποιο είπε)

τελικά ο πελάτης δέχθηκε να το γεμίσει το δοχείο του!


και εγώ τώρα σαν ηλίθιος που είμαι ρωτάω:
σε περίοδο οικονομικής εξαθλίωσης, δεν είναι καλύτερα τα 15€ απο τα 27€??? (12€ διαφορά)
προτιμούμε να δώσουμε τα πολλά από το να δώσουμε τα λίγα;;
Α ρε Ελληνα...........δε θα βάλεις μυαλό ΠΟΤΕ ΣΟΥ!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: