Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

οτε και bellas on line 2

τελικά η hol έκανε το θαύμα της ξανά, βοήθησε και ο ΟΤΕ

για να μην μακρυγορώ, αφού δεν κατάφερε να μου μεταφέρει τη σύνδεσή μου από την πρωτεύουσα στην επαρχία, παρόλο που έλεγε πως κάλυπτε την περιοχή, και σύμφωνα με γειτονικό νούμερο, με είχε στην αναμονή για περίπου 3 μήνες δίνοντας μου 2 ημερομηνίες για ενεργοποίηση του καινούριου τηλεφωνικού αριθμού και της σύνδεσης του internet.
αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν τελικά να μου πει στο τέλος ότι δεν είναι δυνατή η σύνδεση, διότι δεν με βρίσκει ο ΟΤE,  για να με συνδέσει με τον βρόχο και να μου πουν ότι καμία εταιρεία δεν θα μπορέσει να συνδεθει μαζί μου παρά μόνο ο ΟΤΕ.
α) μετά αλήθεια ο ΟΤΕ, πως θα με έβρισκε; θα έβαζε τότε βρόχο;
β) επιπρόσθετα πριν 1 χρόνο στο σπίτι όπου διαμένω υπήρχε τηλέφωνο σταθερό ΟΤΕ και όταν δηλαδή τον κόψαμε και βάλαμε κινητοσταθερό τότε δεν είχαμε βρόχο.
γ) επιπλέον ο ΟΤΕ μας σαν, Οργανισμος Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας, είναι υπεύθυνος για να συνδέσει κάθε οίκημα με τον βρόχο (καφάο) της γειτονειάς, αν δεν θέλει να μας βρεί είναι επειδή δεν θέλει να χάσει πελάτες και ας παίρνει μίσθωμα γραμμής και από τις άλλες εταιρείες.

συνεχίζουμε ..... αφού μου είπαν έτσι, κάνω και εγώ όπως μου είπαν και αυτοί <<οι κύριοι και κυρίες>> της hol να κάνω μία αίτηση διακοπής για το παλιό μου νούμερο στην αθήνα, τους λέω έχω κάνει προ τριμήνου αίτημα μεταφοράς και δεν με ενδιαφέρει το παλιό νούμερο στην αθήνα και ρώταγα μήπως μπορούν να κάνουν ξανά ερώτημα στον Οτε για να ψάξει, σαν to psaxtiri, και να με βρει, αφού μου λένε πως πρέπει να το κάνω διότι είναι δεσμευμένο το νούμερο για να το αποδεσμεύσω κάνω και εγώ αίτηση διακοπής !

αφού πέτυχα με την τρίτη τα λόγια που θέλανε στο fax για να μου διακόψουν τη σύνδεση .....μου στέλνουν μετά και ένα λογαριασμό 37,οο€ για περίοδο 1-1-10 έως 31-1-10, τέτοιος λογαριασμός δεν υπάρχει στάνταρ στη hol ή 23,90 ή 39,90.
τους παίρνω τηλέφωνο και ζήτησα το λόγο της έκδοσης του λογαριασμου και μου απάντησαν ότι επειδή έκανα αίτηση δαικοπής τον Φεβρουάριο χρεώθηκα για τον μήνα Ιανουάριο, έγινα έξαλλος αφού δεν είχα σατθερό τηλέφωνο και internet  πως χρεώθηκα και για ποιο λόγο, μα ήταν ενεργή η γραμμή, αφού έχω κάνει αίτηση μεταφοράς από τον Οκτώβριο και έχετε μέχρι τώρα ενεργή τη γραμμή  από που και ως που και αν έμπαινε άλλος στο σπίτι που είχα νοικιάσει και με χρέωνε τι θα γινόταν......και μία μεάλη στοιχομυθία!

αποτέλεσμα μετα από μισή ώρα μου έρχεται μήνυμα στο κινητο και μου έγραφαν ότι το ποσό πιστώνεται και με πήραν και τηλέφωνο για να με καθησυχάσουν και να μου πουν πως έκαναν λάθος!

3 σχόλια:

mourtzman είπε...

Όταν έχεις να κάνεις με εναλλακτικούς δύο πιθανοτητες υπάρχουν. Ή πάνε όλα καλά και συνδέεσαι στην ώρα σου ή εμπλεξες άσχημα.
Το λέω γιατί στο παλιο μου σπίτι το 2007 έκαναν από την HOL-Vodafone 9 μήνες να με συνδέσουν. Ευτυχώς μου έδωσαν δωρεάν mobile internet της Vodafone γιαυτό και περίμενα. Στο καινούριο μου σπίτι, στου πατέρα μου (επαρχία) και σε ενός φίλου μου πήγαν όλα τέλεια. σε είκοσι μέρες (όχι μικρό διάστημα αλλά τουλάχιστον όσο σου υπόσχονται) έγινε η σύνδεση και μάλιστα εκτοτε κανένα πρόβλημα. Σε άλλο φίλο πάλι που είχε κάνει αίτηση στη forthnet τον καθυστέρησαν πάνω από εξάμηνο. Προφανώς ο κάθε τοπικός ΟΤΕ κάνει τα ναζάκια του και τα θύματα είμαστε εμείς.

Ανώνυμος είπε...

9 μήνες ? Αυτό δεν είναι υπομονή ρε αδερφέ , ασκητισμός ειναι !

mourtzman είπε...

την είχα βολέψει μια χαρά με το mobile. Δεν πλήρωνα κανένα πάγιο - λογαριασμό, το έπαιρνα στη δουλειά, στις διακοπές και γενικά όπου ήθελα με απεριόριστη χρήση εντελώς δωρεάν. Σε πληροφορώ δεν με χάλασε καθόλου.