Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ



Ποιά θα είναι η επόμενη μέρα στην ομαδα του ολυμπιακού;;;;
φήμες λένε ότι ο Σωκράτης Κόκκαλης το ερχόμενο καλοκαίρι θα αποτελέσει παρελθόν από τον ΟΣΦΠ!
Αυτό θα γίνει βέβαια για δύο λόγους!
1)ο κόσμος του ΟΣΦΠ έχει επαναστατήσει εναντίων του αναμορφωτή του ΟΣΦΠ γιατι κάθε χρόνο βλέπει τα ίδια και τα ίδια πράγματα (μεταγραφές απλά ικανες να σου δώσουν το πρωτάθλημα αλλα όχι την πορεία στην ευρώπη,προπονητές αμφιβόλου αξίας κλπ κλπ)
2)ο ίδιος ο Σωκράτης Κόκκαλης θέλει να αποσυρθεί από τα κοινά του ΟΣΦΠ γιατί σύμφωνα με ΦΗΜΕΣ (το τονιζω για να μην παρεξηγηθω οτι ειναι φημες και οχι διασταυρωμενες πληροφοριες)πάσχει απο την επαρατη νόσο , εξου και τα πολλά συνεχεί ταξίδια στη Νεα Υορκή!
τα οποία ταξίδια ο κοσμος πιστευει οτι γίνονται για επαγγελματικούς σκοπούς αλλά οι ΦΗΜΕΣ λένε οτι ειναι καθαρά για ιατρικούς λόγους!!!
ποια θα είναι η διάδοχη κατάσταση;;
θα συνεχίσει ο Σωκράτης Τζούνιορ , ο Πέτρος Κοκκαλης ή κάποιος άλλος επενδυτής π.χ ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗΣ, ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΓΛΟΥ (τυχαια τα ονοματα)

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα πέτρινά σας χρόνια ξανάρχονται...Εδώ να σας δώ

rigas είπε...

τα δικα σου πετρινα χρονια δεν τα βλεπεις;;;;
απο το 1997 εως το 2004 τι ηταν ;;;
μαρμαρινα;;;;
φιλε το κερμα εχει δυο οψεις !!!!
εσεις οι βαζελοι βλεπετε παντοτε μονο τη μια, αυτη που σας συμφερει!!!!
αντε γειαααααααααα

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟΚΙ είμαι ΡΕ

rigas είπε...

ακομη χειροτερα τοτε!!!
για να φανταστεις σε τι κατασταση βρισκεσαι , ακομη και η λαρισα εχει λιγοτερα χρονια χωρις πρωταθλημα απο εσενα ΜΠΑΟΚΙ!!!
εσυ τελευταια φορα που ειδες κουπα πρωταθλητη ηταν το 1985 ενω η λαρισα το 1988!!!!!!
για αυτο αστα αυτα περι πετρινων χρονων του ολυμπιακου και κοιτα τα δικα σου!!!!!!

rigas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Φίλε natsis αν θες χαλαρωσε λίγο και έχε υπόψη σου αντικειμενικά όσο μπορείς, ότι ο ΜΠΑΟΚ που αναφέρεις είναι η ΜΟΝΗ ομάδα του πλανήτη που κάνει οπαδούς όχι από τους ΤΙΤΛΟΥΣ (πέτσινους όπως οι δικοί σου) αλλά από τους ίδιους τους ΟΠΑΔΟΥΣ του. Αλλά που να ξέρεις τι συμβαίνει πέρα από το βαρνάβα και την κερατέα σας εκεί...

rigas είπε...

φιλε ανώνυμε δεν ειμαι απο βαρναβα ή κερατέα!!!
ειμαι απο ΛΑΜΙΑ και εγινα φιλαθλος και ΟΧΙ ΟΠΑΔΟΣ (υπαρχει μεγαλη διαφορα),του ΟΣΦΠ στα πετρινα χρονια του και οχι την περιοδο της αυτοκρατοριας του (εστω και με τα πετσινα οπως λες!)

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί τότε καταφέρεσαι κατά παο και ΠΑΟΚ με μένος? (και μάλιστα μΠΑΟΚ?) αφού λες ότι είσαι φίλαθλος? Εγώ από Θεσσαλονίκη είμαι πάντως έγινα ΠΑΟΚ από πατέρα και σε όλη τη φίλαθλη μου ζωή (γεν. 1973) έχω δει 3 τίτλους ΜΟΝΟ (αν είναι δυνατόν) Εσύ άραγε θα είσουν ΟΣΦΠ αν είχες μονο 3 τ΄τιλους και όχι 30 τα τελευταία 30 χρόνια? Δεν νομίζω φίλε μου. Πέτρινα- ξεπέτρινα πάντως προτιμούσα ΟΣΦΠ πριν Κόκκαλη παρά τώρα (νοοτροπία μιλάω). Αυτά φίλε μου. By the way ωραία η Λαμία-ήμουν πριν 1 μήνα.

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι άλλο...Μακάρι να ΜΗΝ αληθεύει η είδηση για τον πρόεδρό σας(για ιατρικούς λόγους εννοώ ταξίδια)

rigas είπε...

φιλε το μπαοκ το λεω γιατι ετσι λεει ενας φιλος μου ΠΑΟΚτζης!!!
δεν ειναι θεμα μενους ή κοροιδιας!!!
αν προσεξες τι γραφω στο υστερογραφο μου στο ποστ για τον ΠΑΟ θα καταλαβεις γιατι!!

ειπαμε οτι ειναι απλα φημες και οχι επιβεβαιωμενες πληροφοριες αυτα για τον κοκκαλη!